Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hajoilen täällä ihan kympillä noille Hazardinvihaajille :D

Vierailija
14.01.2010 |

http://www.facebook.com/group.php?v=wall&gid=412887945290

Voiko tommosia ihmisiä ollakaan, voi että mulla on hauskaa! :)

Toisaalta vähän pelottavaa, että suomalaisten lukutaito on surkealla tolalla. Ainakin noiden neljän tuhannen osalta.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinun mielipiteesi ja medialukutaitosi onkin ylivertainen. Olet OIKEASSA.

Missä sananvapaus? 4000 oli täysin väärässä, sinä ja muutama muu oikeassa.

Vierailija
2/19 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erottelee jyvät akanoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisten tyhmyys... :(

Ja melkein pelottaa.

Vierailija
4/19 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ON sananvapaus???

Vierailija
5/19 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksettava läski. Paska artikkeli.

Vierailija
6/19 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on joutunut vetämään kaikki tietonsa salaisiksi:( Minä en häntä vihaa, vaikka pidinkin kolumniaan mauttomana.

Vierailija
7/19 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten ei tuokaan kohu ole yllätys.

Itse toivon ja odotan kriittisempää, realistisempaa ja ankarampaa kynänkäyttöä toimittajilta ja kolumnisteilta.

En jaksa enää näitä myötäkarvaan silittäjiä kaikessa.

Hazard löi vähän yli mutta oli aika omituista lukea niitä sankarikirjoituksiakin kyseisestä ihmisestä.

Vierailija
8/19 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

-mutta nämä Halmeen lähiökannattajat eivät moista ymmärrä =) Kun on lusikalla annettu jne- lukutaitokaan ei aina häävi ole heillä, luetun ymmärryksestä puhumattakaan.

Vierailija
9/19 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajoilen ennemmin näille kirjoitusta ylistäville kommenteille täällä. Mahtoi mennä mullakin jotain ohi..? Täällä sanotaan, etteivät nämä lähiökannattajat ymmärrä lukemaansa- eikö tekstissä piikitelty juuri näitä jotka nimittivät äänestäjiä luusereiksi? Mun mielestä lisäksi oli tarkoitus tuoda esille (vai oliko), ettei Halmeen eläessä kirjoitettu positiivisessa valossa, mutta nyt kyllä, mikä on varsin surullista tietenkin. Ja sitten täällä kehutaan kirjoitusta, "miksi sitä nyt pitäisi ylistää ja puhua hyvää kun paska se oli"

Jos tarkoitus oli kritisoida mediaa ja meitä haaskalintuja, meni kyllä kaikkine haukkumisineen hiukan överiksi.

Vierailija
10/19 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

-mutta nämä Halmeen lähiökannattajat eivät moista ymmärrä =) Kun on lusikalla annettu jne- lukutaitokaan ei aina häävi ole heillä, luetun ymmärryksestä puhumattakaan.

Kun kohde on Tony Halme, hänestä saa puhua mitä tahansa. Entä jos kyseessä olisi oma kuollut sukulaisesi? Niinpä...

Vierailija
11/19 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko tuolla naamakirjassa vasta poolia Hazardin kannattajille.

Mua lähinnä pelottaa toi kiihko jolla noi Halmeen puolustajat tuosta riehuu.

Tuo kolumni on kyllä todella hyvä testi luetun ymmärtämisen testaamiseen. Siitä pitäis tehä kouluun oma oppiaine ja läpi pääsee vasta kun osaa nähdä tuosta tekstistä kaikki puolet.

Vierailija
12/19 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sorruin yhdyssanavirheeseen! Anteeksi, vasta pooli= vastapooli

Vierailija
13/19 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä Hazardin kirjoitus tuli ehkä hieman liian aikaiseen, mutta kyllä ne iltapäivälehtien sankaritarinatkin ovat suurta puppua. Ei totuuden häivääkään.

joten ei tuokaan kohu ole yllätys. Itse toivon ja odotan kriittisempää, realistisempaa ja ankarampaa kynänkäyttöä toimittajilta ja kolumnisteilta. En jaksa enää näitä myötäkarvaan silittäjiä kaikessa. Hazard löi vähän yli mutta oli aika omituista lukea niitä sankarikirjoituksiakin kyseisestä ihmisestä.

Vierailija
14/19 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta hienoa, jos Iltalehteä boikotoidaan. Iltalehti julkaisee seksi-ilmoituksia ja tyttökuvia. Yök. Kaarina teki taas hienon palveluksen. Eläköön Kaarina!

Vierailija
15/19 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

liian vaikeasti tajuttava suurelle yleisölle, mutta olen itse samaa mieltä hänen kanssaan. On uskomatonta, että esim. Nykästä palvotaan ja hän saa edelleen suurta huomiota. Hän on kuitenkin pohjimmiltaan varsin ongelmallinen ja rikollinen.

Vierailija
16/19 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kirjoittaja kyllä kaivoi verta nenästään sanavalinnoillaan. Ei se kivaa luettavaa ollut. Saman olisi voinut tehdä siistimminkin, teho tietysti olisi ollut pienempi. Mutta tappouhkausten määrä vähempi, veikkaan.

Vierailija
17/19 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajoilen ennemmin näille kirjoitusta ylistäville kommenteille täällä. Mahtoi mennä mullakin jotain ohi..? Täällä sanotaan, etteivät nämä lähiökannattajat ymmärrä lukemaansa- eikö tekstissä piikitelty juuri näitä jotka nimittivät äänestäjiä luusereiksi? Mun mielestä lisäksi oli tarkoitus tuoda esille (vai oliko), ettei Halmeen eläessä kirjoitettu positiivisessa valossa, mutta nyt kyllä, mikä on varsin surullista tietenkin. Ja sitten täällä kehutaan kirjoitusta, "miksi sitä nyt pitäisi ylistää ja puhua hyvää kun paska se oli"

Jos tarkoitus oli kritisoida mediaa ja meitä haaskalintuja, meni kyllä kaikkine haukkumisineen hiukan överiksi.

että Itä-helsinkiläisiä ei kirjoituksessa morkattu, vaan Arkadianmäen parempaa väkeä, jotka Halmeen äänestäjiä eivät pidä minään, niin et tosiaan ymmärrä lukemaasi.

Vierailija
18/19 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kritiikkiä myös "suurelle yleisölle", minkä ansaitsemmekin juostessamme lööpistä ja kohusta lööppiin ja kohuun.

Minusta Tony Halmeen haluttiin tuossa jutussa antaa olla Tony Halme, ei sen enempää eikä sen vähempää.

Vierailija
19/19 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että Itä-helsinkiläisiä ei kirjoituksessa morkattu, vaan Arkadianmäen parempaa väkeä, jotka Halmeen äänestäjiä eivät pidä minään, niin et tosiaan ymmärrä lukemaasi.

mä tosiaan ymmärsin näin, että äänestäjiä ei morkattu, mutta täällä sitten on näitä kirjoituksen omasta mielestään ymmärtäneitä ja puolustajia, joilta sama asenne paistaa takaa. Kuten esim. 9 tässä ketjussa. Sekä nämä muut jotka julistavat, että totta joka sana, miksi pitäisi puhua ihmisestä hyvää, kun ei se sitä ollut.