Israel valmistautuu Iranin kostoiskuun 48h sisällä. Mitä luulette tapahtuuko iskua vai onko MET?
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Varmasti tapahtuu. Biden ei kyllä anna sen tapahtua.
Bidenilla pitää kiirettä koska amerikan pitää tukea ukrainaa,israelia ja myös aasiassa pitää tukea maita jotka on tukkanuottasilla kiinan kanssa.
Onko bunkkereita. Entä mistä ihmiset voivat päästä siellä ulkomaille. Onko osalla rahaakaan.
Jos Bidee käskee, Iranin ruhollahithan tottelevat kuin orjat, eikö? Paitsi että USA on suuri saattanaa!
Äkkiä Trump takaisin. Trump ainoa joka kunnolla puolustanut Israelia kun Biden ei sitä oikein ole tehnyt, Obamapaska ei tehnyt yhtään mitään.
Luuletteko että Iran saisi luva ampua ohjuksiaan toiseen maahan ilman seuraamuksia joska joku vassariryhmä on sitä mieltä? Ootteko aivan pellejä?
Vierailija kirjoitti:
Äkkiä Trump takaisin. Trump ainoa joka kunnolla puolustanut Israelia kun Biden ei sitä oikein ole tehnyt, Obamapaska ei tehnyt yhtään mitään.
Miksi Israelia pitää puolustaa?? Itse ovat oman kuoppansa kaivaneet!!
Katso areenasta "etnistä puhdistusta pyhällä maalla" niin ymmärrät
Iranin kaupungit välähdyksen jälkeen savupatsaiksi. Damaskos tasaiseksi. Jemen kynnöspelloksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Israelia pitää puolustaa?? Itse ovat oman kuoppansa kaivaneet!!
Katso areenasta "etnistä puhdistusta pyhällä maalla" niin ymmärrät
Kannattaa katsoa muutakin kuin joku Ylen juttu. Itseni tarvitsee ajatella asiaa vain intuitiivisesti yksinkertaisesta vaikka olen alueesta oppinut paljonkin viimeisen 6kk aikana. Israel ainoa tuon paska-alueen demokraattinen oikeusvaltio, kaikki muut ympärillä jotain neekerielukkapaskaa.
Suurempi mysteeri olisi miksi ei vastaisi, kun vieras valtio on tykittänyt ohjuksiaan toisen valtion alueelle?
Varmasti tapahtuu. Biden ei kyllä anna sen tapahtua.