Uskotko Maddyn vanhempien peitelleen sieppaustarinalla tytön kuolemaa?
Kommentit (13)
Koska jos tyttö olisi kuollut tapaturmaisesti, niinkuin väitetään,miksi vanhemmat olisivat sen salanneet?Jotain hämärää tossa jutussa silti on!
valvomatta ainakin jättivät lapsensa....
En ole seurannut mitä tutkimuksissa tapahtui sittemmin
Lueskelin niihin aikoihin kun Maddy katosi lehtiartikkeleita aiheesta brittikeskiluokan viikonloppukäyttö. Kokaiinin nimittäin. Siis että lapset laitetaan nukkumaan ja sitten vedetään porukalla viivat. Tämä VOISI olla yksi syy miksi Maddyn kuolema oli pidettävä salassa. Nimittäin olisi mennyt lääkäriluvat vanhemmilta? Tai muita oikeusseuraamuksia? Yhdessä Maddyn katoamisesta kertovassa dokkarissa muuten soi illan tapahtumien dramatisoinin taustalla muuan selvästi huumeidenkäyttöön assosioituva kappale. Hmmm. Sattumaako vai haluttiinko sillä vihjata epäsuorsasti jotain?
ainakin Suomessa olisi rikos jättää pienet lapset ilman valvontaa.
Jos joku on oikeesti siepannut Maddyn, niin kyllä mielestäni vanhemmat saavat siitäkin syyttää vain itseään.
vaiheessa tuumasin, että kenties antoivat liikaa sitä unilääkettä, löysivät tyttönsä kuolleena ja pistivät shown pystyyn sen peittämiseksi... enpä ole liikoja päätäni vaivannut sen spekuloimisella. Minusta vain on äärettömän törkeää antaa lapsille unilääkettä ja jättää yksin hotellihuoneeseen.
törkeetä on jättää lapset yksin hotellihuoneeseen oli unilääkettä tai ei. Luulisi lääkäripariskunnalla olevan varaa palkata lastenhoitaja, jos eivät itse jaksa lapsiaan hoitaa.
Maddyn tapaus on sikäli mielenkiintoinen, että olen itsekin viettänyt aikaa Portugalissa melko paljon ja minulla on portugalilaisia ystäviä.
Suunnittelen matkaa puolisoni ja vauvamme kanssa matkaa Portugaliin.
Portugalissa, toisin kuin Suomessa, lapset ovat tervetulleita syömään ravintolaan. Ja perheet syövät paljon ravintoloissa ja lapset ovat mukana.
sisarus meinannut millään herätä vaikka ympärillä oli hirveä hälinä? Väistämättä tuli mieleen, että tapahtumien kulku meni niin, että lapsia oli pikkasen autettu nukkumaan vanhempien lääkärinä käsiinsä saamilla lääkkeillä. Jotain tapahtui ja Maddy kuoli. Vielä raskauttavampaa olisi, jos vanhemmilla olisi jotain kokaiinivirityksiä tms. Se tietäisi melkoista elämän tuhoutumista kaikin tavoin. Varmasti olisin itsekin tehnyt saman ja yritellyt peitellä, muitten lasten takia.
MUTTA. Miksi he edelleen jatkaisivat asian rummuttamista. Siinä on tuhannen taalan kysymys. Ehkä kirjaimellisesti, tai sitten ei. Kyyninen selitys vaatii jo melko suurta kyynisyyttä ja pariskunnan pitäisi olla suorastaan psykopaatteja. Mutta ehkä he ovatkin? Gerry puhui aikanaan Maddyn silmäkuvion julkaisemisesta nimityksellä "good marketing ploy" tms. Kun polisiit varoitti heitä että julkaisu olisi Maddylle kuolemantuomio. Että revi siitä.
oltiin mekin vauvan kanssa kesällä Portugalissa eikä tullut Maddy mieleenkään
ihan varmaan se maddy sai liikaa unilääkettä ja nukkui pois ja vanhemmat vetäny sitä kokaa.hullua vaan se että jatkaa tutkimuksia edelleen,vitsi miten paljon menee rahaa?!?
Luulen että se oli tapaturma ja vanhemmat ajatteli että menettävät loputkin lapset viranomaisille jos kertovat totuuden