Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia Reductil- laihdutuslääkkeestä (reseptillä)

Vierailija
13.01.2010 |

Sain lääkäriltä Reductil-reseptin, mutta koska on niin kallis (yli 50e/kk) ajattelin kysellä käyttökokemuksia. Itsellä bmi 31.

Ovatko ihmiset laihtuneet sillä ja minkä verran?

Onko itse tarvinnut seurailla syömisiä vai onko ruokahalun katoamisen myötä laihtunut "itsestään"?

Entä oliko sivuoireita?

Kestikö vaikutus kauan?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduin kuitenkin sen avulla n. 12 kg, mutta se tässä joulun alla on taas vähän sitä sun tätä.

Vierailija
2/28 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

10mg lääke heti hyvin vai vaihdoitteko vahvempaan versioon 15mg kuukauden kulttua niin kuin suositellaan jos lääke ei tunnu toimivan?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4/28 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

markkinoilla Iso-Britanniassa tms.

Reductil oli aiheuttanut sydänoireita.

SINÄ vesi.omena-raejuusto-kuurilainen. Söitkö tuon konseptin mukaan koko viikon vai 2x viikossa?

Paljonko sinulla oli ylipainoa jos kuukaudessa lähti 10kg?

t. satakiloinen

Vierailija
5/28 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä lääke on poistettu koko Euroopasta aivan lähi aikoina

Vierailija
6/28 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reductil-laihdutuslääkkeen myyntilupa on keskeytetty väliaikaisesti kaikissa Euroopan maissa. Myyntiluvan keskeyttäminen koskee seuraavia tuotteita (Reductil 10 mg 28 kaps. Vnr 074229 ja Reductil 15 mg 28 kaps. Vnr 074732).

Myyntilupa on keskeytetty, koska lääkkeen mahdollisesti aiheuttamia sydän- ja verenkiertoelimistöön kohdentuvia haittavaikutuksia halutaan selvittää tarkemmin.

Mikäli käytössänne on Reductil-lääke, kannattaa hoidon jatkosta keskustella lääkärin kanssa. Lääkkeen käytön voi halutessaan keskeyttää myös omatoimisesti.

Lääkeyritys Abbott hyvittää avatut ja avaamattomat asiakkaiden palauttamat pakkaukset. Käyttämättömäksi jääneet lääkkeet voi palauttaa apteekkiin.

Vierailija
7/28 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiheuttaa kai sydänoireita.

Vierailija
8/28 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on valtava syömishimo, tuntuu ettei mikään riitä. En osta kotiin epäterveellistä ruokaa mutta syön sitten vaikka leipää niin paljon että olen ähkyssä. Tarkalleen tiedän ruokien rasvamäärät ja kalorit ja miten kannattaa laihduttaa mutta se tieto ei kauheasti auta kun syömishimo on niin suuri. Aloin syömään Reductileja ja eron huomasi jo heti ekana päivänä. Ei tehnyt mieli syödä se tuntui välillä jopa vastenmieliseltä. Teho kuitenkin väheni jo viikon jälkeen. Siirryin vahvempaan jonka teho on pysynyt nyt kuukauden ajan. Kiloja on lähtenyt 2kk:n aikana 7kg, vajaa 2kg ekana kuukautena ja reilu kilo viikossa toka kk. Olen toki tarkkaillut syömisiäni, mutta helppo olla repsahtelematta kun ei ole kauheaa herkuttelun himoa.

Olen muuten kokeillut varmaan kaikki luontaislaihdutuspillerit mutta minkään teho ei ole ollut lähelläkään tätä lääkettä. Tämähän vaikuttaa jotenkin keskushermoston kautta ruokahalua hillitsevästi.

Vierailija
9/28 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen.

Minulla ei ole mikään muu toiminut näin hyvin.

Syömisiä pitää vahtia, mutta lääkkeen avulla siitä on tullut helpompaa . Eli samanlainen kokemus kuin yllä, syömishimoisella.

Vierailija
10/28 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokahalu lähti melkein saman tien. Olen laihtunut yli 10 kg parissa kuukaudessa.

10mg tabuja syön edelleen koska paino tippuu yli 2 kg kuukaudessa. Välillä tuntuu että teho vähenee mutta sitten taas tulee kausia kun vaikuttaa ihan hyvin.

Suosittelen.

Vierailija
11/28 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta turha kuvitellakaan, että pelkästään sitä syömällä laihtuu, jos ei samaan aikaan korjaa ruokailutottumuksiaan. Eli ei maailmassa muu laihduta kuin se, että syö vähemmän kuin kuluttaa.

Itse söin Reductilia ja aloitin samaan aikaan Painonvartijat ja laihduin 6 kk:ssa 10 kg, minkä jälkeen tuli raju allerginen reaktio lääkkeelle ja sen käyttö piti lopettaa (aiemmin ei ollut sivuvuaikutuksia, paitsi suun kuivuminen ja jano). No, sen jälkeen olen vielä itsekseni laihdutellut vielä 5kg eli ei se Reductil autuaaksi tee, mutta auttaa kuitenkin. Mullakin hillitsi selvästi ruokahalua. Nyt jo 14 kk takana ja paino pysynyt laihdutetuissa lukemissa.

Tsemppiä!

Vierailija
12/28 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi vesi-omena- raejuusto-tunnin kävely / 2x päivä - kuuri. Alkaa kuule kilot lahten ja siluetti oheneen ja kuntokin kasvaa. Aluksi voi lyllertää ihan omaan tahtiin, lisää sitten askeleen pituutta kun homma etenee.

Reseptivapaa ja 100% toimiva. Tippu 10 kiloa kuukaudessa ja on pitänyt.

Vierailija
13/28 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis, saako Reductilia nykyisin, v.2015 lääkäriltä. Joko on tutkittu riittävästi, että aiheuttaako vakavia oireita.....ja mikä on Acai Berry ?

14/28 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 20:06"]

Siis, saako Reductilia nykyisin, v.2015 lääkäriltä. Joko on tutkittu riittävästi, että aiheuttaako vakavia oireita.....ja mikä on Acai Berry ?

[/quote] Ei saa Redua enää :'( 

Vierailija
15/28 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 20:06"]

[/quote]

Reductilista en tiedä, mutta Acai Berry on näitä höpölöpöhuuhaa-laihdutustabletteja jotka ei laihduta muuta kuin käyttäjänsä lompakkoa.

Vierailija
16/28 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilepa ihan ilman reseptiä saatavia guarem-rakeita. Apteekissa myydään.

Vierailija
17/28 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkeitä ei kannata syödä. Tulee vain ennenaikainen kuolema ja sivuoireet / sairaudet.

Vierailija
18/28 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä ihmeellä saa ahmimiskohtaukset kuriin. Osaan kyllä laihduttaa ja jos ilman repsahduksia saan menemään niin parhaillaan olen laihtunut 10kg alle 4 viikossa. Seronil ja voxra testattu ja lääke testauksen aikanakin oon lihonut vaan lisää. Vuodessa paino noussut 30kg eikä kukaan osaa auttaa. 

Ja kyse ei ole siitä ettei mulla olisi motivaatioo, yritystä ja tietoa miten laihdutetaan. Olen koukussa ahmimiseen ja silloin kun se alkaa niin ei järki enää vaikuta asioihin mitään vaan on saatava se tarve tyydytettyä täysin. Nytkin tässä syön rasvatonta maustamatonta jogurttia aamupalaksi. Eilen ahmin ja kävin 2x6km lenkillä, koska lääkäri neuvoi kävelemään päivittäin n. 30min. Mutta ei auta ahmimiseen vaikka kävelin yli 2 tuntia. 

Vierailija
19/28 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokahalua poistava Masennuslääkkee? Sinulla voi ola BED

Vierailija
20/28 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 09:27"]

Ruokahalua poistava Masennuslääkkee? Sinulla voi ola BED

[/quote]

Seronil piti olla ruokahalua vähentävä. Nostettiin annos vielä 60mg/pv ja silti jatkoin lihomista ja lisäksi olin järjettömän väsynyt ja päätettiin ettei lääkitystä kannata jatkaa. 

Nyt syön voxraa 300mg, ruokahaluun ei vaikuta, mutta jaksan hoitaa kotihommat ja käydä lenkillä. Tämän ylipainon kanssa on jotkut arkiset asiat muuttunu tosi hankaliksi jo. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi