Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä teen?

Vierailija
01.11.2009 |

Olen raskaana ja lian nuori? Olen 17 vuotias ja onellisesa parisuhteessa,mutta olenko silti liian nuori äidiksi? EN haluaisi tehdä aborttia koska tiedän että katuisin sitä ja minusta untuisi kuin olisin tappanut rakkaan lapseni.. Onko kenelläkään kokemusta tieniäitiydestä? huolettaa miten saan elämäni jatkumaan vauvan kanssa.. Mitä vaihtoehtoja minulla on?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin voisit äippälomalla panostaa tuohon kielioppiin ja oikeinkirjoitukseen...

Vierailija
2/4 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajatuksiisi, teetkö asiasta rankan vaiko et. Olet nuori ja sulla on elämä aikaa kokea vaikka mitä, saada lapsia vaikka tusina. Et voi etukäteen tietää mitä elämässäsi tulee olemaan. Abortti voi olla helpotus tai taakka. Sun ikäiselle useimmin helpotus, vaikkakin raskas päätös, mutta myöhemmin ajatellen helpotus. Jos mahdollista oleskele jonkun kanssa, jolla pieni vauva ja näet livenä millaista vauvan kanssa on. Olet kuitenkin vastuussa lapsestasi vuosia, oletko valmis siihen ? Mieti ja tee päätös ihan omien tuntemuksien mukaan ja pysy päätöksessäsi ! Itse tiedät vastauksen.Toki adoptio on yksi vaihtoehto, eikä huono ollenkaan, punnitse sitäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

fiksua olisi ajatella ennen kuin tekee. liian laiska käyttämään ehkäisyä ja nyt tapat lapsen. V*ITUTTAA tollaset ei huolen häivää ihmiset!

Vierailija
4/4 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin se menee, nauti raskaudestasi. Lapet ovat ihania, et tule katumaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän