Mitä tekisit, jos olisit raajat levällään lääkärin tutkimuspöydällä ja
yhtäkkiä huoneeseen kävelisi sisään joku hoitsu, vilkaisisi alapäätäsi ja alkaisi sitten jutella lääkärille johonkin toiseen potilaaseen liittyvää asiaa? Minulle kävi näin ja olin niin ihmeissäni, etten saanut sanaakaan suustani.
Kommentit (35)
kerran oli saman tapainen juttu minulla.
Papaan menin ja tämä uusi naislääkäri ei löytänyt niitä puikkoja millä ottaa näyte.
Hänellä oli myös apulainen vieressä joka ensimmäisiä kertoja oli mukana tässä hommassa ja ei häirinnyt se tippaakaan, mutta kun lääkäri meni ovesta toisen lääkärin tykö katselemaan sieltä ja sitten lääkäreitä oli 3 etsimässä näitä puikkoja ja mie vaan makasin siinä ihan äimänä haarat levällään ja sit kun ne juoksenteli käytävillä ja ovet jäi puoliksi auki niin kyllä alkoi itseä potuttamaan.
Lopussa tää uus lekuri huomasi tilanteen ja toi minulle pefletin kokoisen lapun peittämään paikkojani siksi aikaa!!!
Kyllä teki mieli huutaa niille raivosta että värkkiäkö sitä oltiin tultukin esittelemään koko sairaalan henkilökunnalle
kerran oli saman tapainen juttu minulla.
Papaan menin ja tämä uusi naislääkäri ei löytänyt niitä puikkoja millä ottaa näyte.
Hänellä oli myös apulainen vieressä joka ensimmäisiä kertoja oli mukana tässä hommassa ja ei häirinnyt se tippaakaan, mutta kun lääkäri meni ovesta toisen lääkärin tykö katselemaan sieltä ja sitten lääkäreitä oli 3 etsimässä näitä puikkoja ja mie vaan makasin siinä ihan äimänä haarat levällään ja sit kun ne juoksenteli käytävillä ja ovet jäi puoliksi auki niin kyllä alkoi itseä potuttamaan.
Lopussa tää uus lekuri huomasi tilanteen ja toi minulle pefletin kokoisen lapun peittämään paikkojani siksi aikaa!!!
Kyllä teki mieli huutaa niille raivosta että värkkiäkö sitä oltiin tultukin esittelemään koko sairaalan henkilökunnalle
Etkö sitten voinut ihan itse laskea jalkasi alas niiltä tuilta??? Niin mä olisin tehny, enkä olisi hiljaa raivonnut päässäni, että miksei ne pistä ovee kii...
Etkö sitten voinut ihan itse laskea jalkasi alas niiltä tuilta??? Niin mä olisin tehny, enkä olisi hiljaa raivonnut päässäni, että miksei ne pistä ovee kii...
hoitohenkilökunta toimi vähän ammattitaidottomasti ja tökerösti, mutta minäkin olisin potilaana itse toiminut... Itse ainakin (jos ei ole mitään tavaroita alapäässä), olisin noussut istumaan ja vetänyt paidan niin alas, että olisi suojannut näkymää. :)
Olin rakenneultrassa, lääkäri mutisi koko ajan jotain vain hoitsulle, ei selittänyt juuri mitään mulle.
Hetken päästä tuli toinen lääkäri huoneeseen ja alkoi puhua tekemästään kaavinnasta! Ei oikein mukavalta tuntunut, varsinkin kun mulla ensimmäinen lapsi kyseessä...
hoitohenkilökunta toimi vähän ammattitaidottomasti ja tökerösti, mutta minäkin olisin potilaana itse toiminut... Itse ainakin (jos ei ole mitään tavaroita alapäässä), olisin noussut istumaan ja vetänyt paidan niin alas, että olisi suojannut näkymää. :)
Mä olin leikkaussalissa, gynekologiseen laparoskopiaan menossa. Komennettiin riisumaan housut, pöydälle makaamaan, jalat tukiin. Jalat sidottiin remmeillä kiinni, tuet nostettiin kohti kattoa ja siinähän makasit sitten perse paljaana. Sanoin sille hoitajalle joka niitä mun jalkoja siinä asetteli että on vähän nöyryyttävä tämä asento tässä. "joo joo, peitellään" se sanoi ja heitti jonkun peitonriekaleen mun mahan päälle niin että yksi kulma just peitti puolet toisesta reidestä.
Siitä ei paljon päässyt istumaan, eikä saanut enää paitaakaan vedettyä alas kun oli jo toinen käsi "kapaloitu" kylkeen ja toiseen laitettiin tippaa.
Siinä kohtaa ei paljon enää pysty tekemään. Muuta kuin valituksen jälkikäteen- ja siitä leikkauksesta sitä valitettavaa sitten kyllä riittikin :(
ja porukka ramppas siinä edes takasin ettimässä kaikenlaisia tavaroita.
Olisihan se tosi outo olo kun valot ja kuvausryhmä puuttuu että turhan takiako tässä nyt esitellään nielurisoja alakautta?
Mä olen se joka on avannut oven kesken intiimin tutkimuksen. Ongelma oli siinä, että lääkäri ei ollu laittanut varattu valoa,eikä vetänyt verhoja oven eteen. Olis edes sen verhon vetänyt oven eteen, niin ovea aukoessa olis voinu karjasta että ei saa tulla. Ovi kiinni! Sillä varmaan rusentu sormet miehen peräaukkoon.
Vierailija kirjoitti:
ja porukka ramppas siinä edes takasin ettimässä kaikenlaisia tavaroita.
Yleensä niitä poistetaan anaalin puolelta mutta mikäpä siinä jos on riitävän löysä tavara niin kaipa sinnekin on saanut hukattua yhtä ja toista.
Ei tuo ole kauhean epätavallista edes, valitettavasti. On käynyt itsellekin joskus. En reagoinut mitenkään.
Eiköhän ne ole kaikki nähny perseitä ja värkkejä joka lähtöön kyllästyksiin saakka. Ei häiritse minua.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen se joka on avannut oven kesken intiimin tutkimuksen. Ongelma oli siinä, että lääkäri ei ollu laittanut varattu valoa,eikä vetänyt verhoja oven eteen. Olis edes sen verhon vetänyt oven eteen, niin ovea aukoessa olis voinu karjasta että ei saa tulla. Ovi kiinni! Sillä varmaan rusentu sormet miehen peräaukkoon.
Siis miten rusentu peräaukkoon?
Mulla taas gyne horisi jotain ja katsoi muualle, yhtäkkiä tökkää sormet varoittamatta sinne. Reaktion jälkeen vetää ne pois. Raiskaus. Vielä parempaakin ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No varmasti ittekki jännittäisit peräaukkoasi kun ovi aukeaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No varmasti ittekki jännittäisit peräaukkoasi kun ovi aukeaa.
Aivan joo totta!
Vierailija kirjoitti:
Punastuisin.
16 vuotta vanha aloitus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Punastuisin.
16 vuotta vanha aloitus.
Näköjään sillon on saanut tehdä aloituksia kolmelta yöllä ilman kirjautumista.
Vierailija kirjoitti:
Mä olin leikkaussalissa, gynekologiseen laparoskopiaan menossa. Komennettiin riisumaan housut, pöydälle makaamaan, jalat tukiin. Jalat sidottiin remmeillä kiinni, tuet nostettiin kohti kattoa ja siinähän makasit sitten perse paljaana. Sanoin sille hoitajalle joka niitä mun jalkoja siinä asetteli että on vähän nöyryyttävä tämä asento tässä. "joo joo, peitellään" se sanoi ja heitti jonkun peitonriekaleen mun mahan päälle niin että yksi kulma just peitti puolet toisesta reidestä.
Siitä ei paljon päässyt istumaan, eikä saanut enää paitaakaan vedettyä alas kun oli jo toinen käsi "kapaloitu" kylkeen ja toiseen laitettiin tippaa.
Siinä kohtaa ei paljon enää pysty tekemään. Muuta kuin valituksen jälkikäteen- ja siitä leikkauksesta sitä valitettavaa sitten kyllä riittikin :(
Miksi sut oli sidottu kuin pakkopaitaan noin? Siksikö ettet heiluta raajoja samalla kun ulvot tuskasta?
Synnytyksen aikana sitä on joutunut omituisemoiinkin tilanteisiin. Ei mitään uutta auringon alla, eikä siinä tarvitse sanoa mitään.