Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen tainnut aloittaa karppauksen väärin.

Vierailija
13.01.2010 |

Jätin muutama päivä sitten leivän, pastan, riisin ja perunan pois, mutta en tajunnut että myös banaanissa on hiilihydraatteja aika paljon. Ja päivittäin olen syönyt niitä useamnman. Olo tuntuu kyllä energisemmältä ja naama on kaventunut.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aiotko olla kokonaan ilman hiilareita vai vähähiilaridieetillä? Mä aloitin myös maanantaina vähähiilarisen dieetin. Jätin pois vaaleat viljatuotteet, perunan ja ylimääräsen sokerin ja rasvaa vähensin myös. Syön kyllä hedelmiä, mutta banaania vaan puolikkaan päivässä.

Vierailija
2/5 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo puolikas banaani menee jukurtin joukkoon marjojen kera antamaan makeutta. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lisää kasviksia ja rasvaa

Vierailija
4/5 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aiotko olla kokonaan ilman hiilareita vai vähähiilaridieetillä? Mä aloitin myös maanantaina vähähiilarisen dieetin. Jätin pois vaaleat viljatuotteet, perunan ja ylimääräsen sokerin ja rasvaa vähensin myös. Syön kyllä hedelmiä, mutta banaania vaan puolikkaan päivässä.

Voi hyvänen aika taas tätä asiantuntemattomuutta!

Vierailija
5/5 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkälllä proteiinillakin elää, mutta kun kroppa saa sitä tarpeeksi niin se valmistaa siitä hiilaria.... Että siihen malliin......

Banaani ja viinirypäleet on makeimmat hedelmät mitä löytyy, en söisi jos haluaisin laihtua ja olisin makeanhimoinen.

Hedelmäsokeri on maksalle samanlainen täsmämyrkky kuin alkoholi joten siksikään me emme juuri hedelmiä syö...

JA sitten epäuskoiset eikun googlaamaan ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä