Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedätkö ketään joka oikeasti on voittanut auton tai rahaa lehtitilauksesta?

Vierailija
13.01.2010 |

Tai vielä enemmän tiedätkö ketään joka oikeasti olisi voittanut jotain vaikka onkin lähettänyt ei kirjekuoren lehtitilauspaikkaan?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valittujen Palojen arpajaisissa ei-kuorella. Joskus 90-luvun alussa. Ajeli sillä muutaman vuoden.

Vierailija
2/14 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai vielä enemmän tiedätkö ketään joka oikeasti olisi voittanut jotain vaikka onkin lähettänyt ei kirjekuoren lehtitilauspaikkaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka olisi lähettänyt kyllä kuoren.. sitä olenkin ihmetelly että taitaa olla humpuukkia koko juttu =)

Vierailija
4/14 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valittujen Palojen arvonnassa auton, Audin. Joskus 1970-luvulla, vaihtoi tosin rahaksi ja osti jonkun käytetyn auton:-)

Vierailija
5/14 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä voi tarkistaa, onvatko todellisia henkilöitä. En usko, että lehdillä on varaa huijata, sen verran tarkkaa tuo arpajaisten valvonta on.

Vierailija
6/14 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun sain kunnioitetusti kutsun Telvis raatiin ja yllätys, yllätys, voitin myös niin ja niin monta 7pv kuukautta ilmaiseksi kun olisin tilannut sitä ja sitä... ; )

ap

Vierailija
7/14 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että juuri kun minä sain tiedon olevani Valittu, siis Telvisraadin jäsen, luin viestisi ja huomaan, että sinäkin olet! Mikä tuuri, mikä yhteensattuma! Olemmekohan me jotenkin parempia kuin kaikki muut?

Vierailija
8/14 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 pvän matkan Lontooseen,äitini on voittanut kosmetiikka paketin.Molemmat ei vastauskuorissa.

Vierailija
9/14 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meinaan isäni on voittanut auton, rahaa erilaisissa arpajaisissa, veikkauksessa, kohtalaisia summia ässäarvalla jne.

Henkilö ei edes osallistu mihinkään mitenkään aktiivisesti, mutta sillä on ollut aina hannuhanhen-tuuria tällaisissa jutuissa.

Vierailija
10/14 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis hei mikä tää homma on..onko av-mammat etuoikeutettuja..?? :b

Vierailija
11/14 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oli menossa kotiin, niin osallistui matkalla johonkin kisaan jossain. Siinä piti nostaa sellaisia puisia pieniä laatikoita jostain arkusta ja niissä luki oliko voittanut jotain.

No, ukko meni ja voitti pääpalkinnon siinäkin.

Se tais olla joku pesukone tms, ei sen suurempaa mutta kuiteski mikä tsägä.

meinaan isäni on voittanut auton, rahaa erilaisissa arpajaisissa, veikkauksessa, kohtalaisia summia ässäarvalla jne. Henkilö ei edes osallistu mihinkään mitenkään aktiivisesti, mutta sillä on ollut aina hannuhanhen-tuuria tällaisissa jutuissa.

Vierailija
12/14 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen voittanut kaupan kilpailusta hammashotiopaketin (sisälsi hammastahnaa,harjoja,hammaslankaa yms),nettikilpailuista olen voittanut kirkasvalolampun,gollege paidan ja sitten 24 tlk limpparia.Jeee :D Heh heh!

Vierailija
13/14 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

superkastia. Alankin heti siivoomaan ja tekemään tekemättömiä hommia, jos kohta pölähtää vaikka tv-kamerat paikalle...

Vierailija
14/14 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

superkastia. Alankin heti siivoomaan ja tekemään tekemättömiä hommia, jos kohta pölähtää vaikka tv-kamerat paikalle...

Mä kun kuvittelin, että mä olisin joku spesiaali... Mutta näköjään kaikki av-mammat on tätä superkastia... Mut mä kyllä heti haistoin palaneen käryä ja heitin ne paperit roskiin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan