Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskaltaako naiselle kertoa omasta pettymyksestä hänen toimintaan?

Vierailija
29.11.2024 |

Meillä oli suunnitelma, joka meni mönkään, koska minä en tiennyt, että mitkä ovat hänen aikataulunsa. Ei oltu lyöty mitään lukkoon, ja yhtäkkiä hän sanoi, että miksi en ole hänen luonaan jo? Tosiasiassa kyse oli siitä, että kysymyksistä huolimatta hän ei kertonut suoraan mitään, kierteli ja kaarteli vain. Aikatauluista ja hänen päivän suunnitelmistaan. Sitten yhtäkkiä pitikin kaikki olla valmiina. Minä en ollut valmiina, koska en tiennyt mistään mitään käytännössä. 

Uskaltaako tästä sanoa, että minua ärsyttää, jos kyselyihin ei vastata ja kerrota suunnitelmia, vaan pitäisi jostain telepaattisesta yhteydestä tai tähtien asennosta ilmeisesti päätellä kaikki ilman vuorovaikutusta. Tämän kertomisen seurauksena lopputulema on joko se, että minä myönnän syyllisyyteni, tai ero. Vai pitääkö vaan neutraloida pettymyksensä ja mennä eteenpäin. Ei ole nimittäin ensimmäinen kerta.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ero. Eihän tuosta saa mitään selvää jos ajatukset pitäisi osata lukea.

Vierailija
2/12 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet tosissasi, että sanomisesta seuraisi ero, tajuatko miten sairaalta suhteenne kuulostaa? Jätä se sika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä? Ei voi ymmärtää yhtään mitään! Jos mieheni on pettynyt johonkin toimintaani oli se mikä sitten tahansa niin voi sanoa suoraan. Ihan hyvä vain!

Vierailija
4/12 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkohan tuosta on kertoa. Varsinkin jos aikoo jatkaa hänen kanssaan. Jos ei aio jatkaa, niin sitten ei ole välttämätöntä.

Vierailija
5/12 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) Jos et "uskalla" antaa puolisollesi palautetta, on suhteessa jonkin sortin ongelma.

2) Mihin sinun pitäisi myöntää "syyllisyytesi"? Mihin tässä on siis syyllistytty?

Tuntuu että pelkäät puolisoasia. Kannattaa ehkä miettiä tarkemmin mistä se johtuu.

Vierailija
6/12 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin ero. Parisuhteessa ei ole normaalia keskustella asioista jossakin keskustelupalstalla ja tehdä sillä perusteella päätöksiä. 

Kuulostaa feikki-parisuhteelta. 

Jätä se sika heti!

Vierailija
7/12 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset haluavat kuulla, jos he ovat tehneet virheen.

Kun kerrot, huomaatkin, että sinä miessika olitkin se syyllinen tähän ja moneen muuhunkin asiaan.

Mieti, kerrotko.

Vierailija
8/12 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun kerrot, huomaatkin, että sinä miessika olitkin se syyllinen tähän ja moneen muuhunkin asiaan.

Mieti, kerrotko.

Minä nainen haluan todellakin kuulla kaikista aiheuttamistani ikävistä asioista ja pettymyksistä. Kukaan ei vaan tule kertomaan. Missä vika? 

Vierailija
9/12 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro toki jos haluat, että leikkipuisto menee kiinni.

Vierailija
10/12 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieti, kerrotko.

Minä nainen haluan todellakin kuulla kaikista aiheuttamistani ikävistä asioista ja pettymyksistä. Kukaan ei vaan tule kertomaan. Missä vika? 

Mitä sä et, niinku, mielestäsi ymmärrä, sivullinen? 

Vierailija
11/12 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tuota välillä, siis huonoa kommunikaatiota. Saatetaan tehdä suunnitelmia toisen selän takana varmistamatta toisen suunnitelmia tai aikatauluja. Tai jos tiedetään toisen aikataulut, niin unohdetaan vaan keryoa riittävän ajoissa, että viikonloppuna oltais menossa appivanhempien luokse.

Tuossa ap:n kuvailemassa tilanteessa olisi vaan pitänyt sanoa, että minulle ei ole kerrottu tällaisista suunnitelmista ja siksi en ole siellä.

Meillä ei kyse ole mistään pahantahtoisuudesta. Toki se on ajattelematonta sopia selän takana ja joskus olen tuollaiset reissut skipannut. Mutta kertomatta jättäminen on pitkälti hajamielisyyttä.

Minunkin on pitänyt osata sanoa ääneen, että yhteiset suunnitelmat pitää tarkastaa minulta, ennen kuin menee lupailemaan. Ja että minä tarvitsen sopeutumisaikaa ja tiedon reissuista hyvissä ajoin etukäteen. Eikä niin, että perjantaina minulle kerrotaan, että lauantaiaamuna lähdetään.

Vierailija
12/12 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro naisystävällesi mikä tässä jutussa mieltäsi painaa. Puhu rauhallisesti ja sano, että sinulle aikataulu ei ollut selvillä. Pyydä, että laittaa seuraavalla kerralla viestin kellonajasta.

Jos tämä johtaa eroon, niin väistit luodin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä