Turvakaukalon lämpöpussi?
Mikä se on oikealta nimeltään ja mitä suosittelet. Hakusessa lämmin ja kivan näköinen.
Kommentit (15)
ulkopuoli farkku sisäpuoli vaaleankeltainen fleece :)
Se joutaa kiertoon kun talon viimeinen vauva siirtyi kaukalosta istuimeen :)
makuupussi ja nyt vasta hokasin (ku tuoteselosteita kattelin) et siinä on mahollisuus tehä reiät 5-pistevaljaille.
AP
Niin minä ainakin omaamme kutsun. Meillä on Concord-merkkinen lämpöpussi. Tosi kätevä ja lämmin kuin mikä! Näillä pakkaskeleilläkään ei ole tarvinnut sisävaatetta kummempaa pienelle pussukan sisään. Todella hyvä hankinta enkä ilman osaisi olla!
lämpöpussi on rattaisiin ja siksi ne 5-pistereiät. Se on liian suuri kaukalokäyttöä ajatellen.
lämpöpussi on rattaisiin ja siksi ne 5-pistereiät. Se on liian suuri kaukalokäyttöä ajatellen.
tuhlata lisää rahaa ;)
tein sellaisen itse! Myytävissä kun oli se huono puoli että pussin sai kaukalosta pois vain vyöt irroittamalla...olisi ollut aivan liian hankalaa!
tein sellaisen itse! Myytävissä kun oli se huono puoli että pussin sai kaukalosta pois vain vyöt irroittamalla...olisi ollut aivan liian hankalaa!
Meillä oli Eisbärchen-pussi, ja se ainakin oli ihan helppo irrottaa, turvavöille ei tarvinnut tehdä mitään.
olen nähnyt vain tuollaisia missä on rei´ät 5-piste vöille mutta ei kaikki ovat olleet "itsenäisiä". Ehkä avattavia malleja on mutta minä en ainakaan löytänyt.
Mulla on Eischbären tai miten lie kirjoitetaan. Ollut todella helppo käyttää. Pussi on kaukalossa aina valmiina ja lapsi vaan sisään ja vyöt kiinni, sitten menoksi.
Joskus kun siirretään suoraan vaunuista kaukaloon, irrotan pussin ja se käy muutamassa sekunnissa. Takaisin laittokaan ei montaa sekuntia vie.
britaxin baby safeen ei ainakaan pujota vöitä muutamassa sekunnissa! Ja minä ainakin usein jouduin irroittamaan pussin kaukalosta kun vauvan siirsi kaukalosta vaunuihin.
Mutta varmaan on kaukalokohtaista kuinka nopsaan vyöt saa irroitettua.
Britaxin baby safe+Eisbärchen, todellakin vaan muutama sekunti ja pussi on irti, jopa niin että vauva on pussissa. Ihan oikeesti tosi helppo ja nopee.
Niin siis tuon Eisbärchenin kanssa ei mistään kaukalosta tarvitse alkaa turvavöitä irrottaa.
juu voi olla helposti irroitettava pussi (itse en vain sellaiseen aikanaan törmännyt) mutta vöiden pujottelua en kyllä tahtoisi jokaisella kauppamatkalla harrastaa, mennen tullen ja tod.näk. vielä pakkasessa... =o)
tutustupa tuohon Eisbärcheniin, huomaat kyllä kuin helppo se on. Ja voihan niitä olla muitakin helppoja, tuo vaan oli meillä käytössä.
Meillä on Eisbärchenin peruspussi, joka on lämmin mutta kivannäköisyydestä en niin tiedä.