Suositelkaa hiustenhoitotuotteita toivottomalle takkutukalle (pitkät ja paksut hiukset)!
Kampaamotuotteita oon suosinut. Tällä hetkellä Kadus-merkkinen aine..sitä ennen coldwell..Mikään ei oo hyvä; hiuksia on tosi vaikea saada selviks pesun jälkeen.
Ja oon käyttänyt hiuksiin jätettäviä,suihkutettavia, vaahtoavia hoitoaineita.
Kommentit (17)
Ostin marketista natusan kids suihkutettavaa hoitoainetta (keltainen pullo) ja nyt on tukka selvä ja kiiltävä ja pehmeä. Kampaajakin kehui. Kannattaa ainakin kokeilla jos et samantien halua kalliiseen aineeseen tuhlata.
saatava Sebastian sarja!! Älyttömän hyvä!! Kalliimpi, mutta ainakin mun hiukset olleet tosi hyvässä kunnossa ja saa helposti harjattua!
liss-seerumi pienessä lasipullossa. Sitä laitetaan kuiviin hiuksiin erityisesti latvoihin ja saa hiukset tosi suoriksi, silkkisiksi ja ei takkuisiksi.
luonnonkihara pitkä takkutukka selviää hyvin kun käyttää TRESemé shampoota ja hoitoainetta. Todella hyvä sarja, ei uskoisi että ihan päivittäistavarakaupoista voi saada näin hyvät tuotteet.
täältähän tuli hyviä vinkkejä. Täytyy kokeilla kaikkia kunnes oikea löytyy:)
Kiitos kaikille:)!
ap
Kadus suihkutettava jätettävä hoitoaine tavallisen hoitoaineen lisäksi.
Garnierin joku pikatehohoito isossa keltavihreässä tuubissa.
Itse käytän sekä shampoota että hoitoainetta. Hoitoaineen pitää antaa olla päässä ainakin 4-10 min, niin tulee hyvä. Ja hoitoaine aina pyyhekuiviin hiuksiin. Silloin tällöin on hyvä tehostaa vielä hiusnaamiolla.
Ennen harjaamista käytän vielä schwartzkopfin hiuksiin jätettävää kosteussuihketta. Harjaathan hiukset selviksi kosteina? Jos niiden antaa kuivaa itsekseen, niin urakka on mahdoton.
olen havainnut parhaaksi Aussie-Sarjan 3 minute miracle-hoitoaineen. Saa ainakin sokoksesta, marketeisse en ole nähnyt.
esim. suihkun jälkeen ikinä ei kannata täysin märkiä hiuksia kammata/harjata vaan puol kosteina itse saan parhaiten selvitettyä ja käytän nykyään aina kampaa harjaa jäi liikaa turhaan hiuksia!!
The Conditioner. (Hiukset mulla vyötärölle.) Eikä ole testattu eläimillä.
vielä tässä.
Kampaan/harjaan yleensä vasta sitten kun ovat hieman kuivemmat. Ja jos laitan suihkutettavaa hoitoainetta, annan sen vaikuttaa kauan. Mutta ei, mikään ei auta!
Tosi kurjaa kun hiukset on paksut ja vielä pitkätkin, ja sitten tuon riuhtomisharjaamisen takia vielä älyttömän rispaantuneet. Oon kyllä miettiny että jos leikkais lyhyeks, niin ei olis tuota ongelmaa...mut ku ei hennois, toivonkipinä elää että minäkin löydän joskus sen oikean tuotteen:).
BTW, tuosta TREsemmestä..onkohan siinä silikonia? Muistan joskus joku kampaaja on sanonu että ei kannata käyttää silikonia sisältäviä tuotteita (ja ettei kampaamojen tuotteissa ole sitä), joten olen ostanut kampaamotuotteita, ja yrittänyt välttää sitä silkonia. Mutta en tiedä edes miksi, mitä pahaa silikoni aiheuttaa? Tietoa?
Laitoin viestin kirjanmerkkeihin, etten vain kadota viestiketjua. Teiltä tuli niin paljon hyviä vinkkejä; iso kiitos!
Sitäpaitsi siitä ei ole mitään haittaa.. Ennenmuinoin käytettiin silikoneja jotka kerrostuivat hiuksiin, liukenivat vain öljyllä. Nykyään käytetään vesiliukoisia silikoneja.
On aivan huippu hyvä. Vai sanoisiko, monien kampaamo&markettisarja kokeilujen jälkeen suorastaan paras!
kampasin ne suihkussa hoitoaineen vaikuttaessa harvalla kammalla. Helpotti kummasti harjaamista myöhemmin. Itselläni on tosi paksu ja karhea hiuslaatu.
suihkun lattia tuli meillä siitä aivan liukkaaksi eikä sitä meinannut saada pestyä pois.
ja mulla joku niiden punaisessa pullossa oleva colour shampoo (Redken on aika kallista).
Etenkin talvella laitan vielä usein latvoihin jotain hiuksiin jätettävää hoitoa lisäksi.
Mä taas selvitän hiukset heti märkinä. Kun pyyhkeellä olen kuivannut aloitan "alhaalta ylöspäin" suht harvalla kammalla. Siis eka latvat ja sitten keskiosa jne
niin ongelma poistuu. Älä laita päänahkaan saakka vaan pitkälle pitkiin latvoihin.