Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pieni terrieri hyökkäsi verisesti suuren rottweilerin kimppuun

Vierailija
12.01.2010 |

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1866108&pos=hl…

mites nyt suu pannaan ku noi pienet verikoirat saa päähänsä tollasta?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tasavertasuuden vuoks!

Vierailija
22/36 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne pelkää mitään. Käyvät toisten koirien kimppuun surutta ja tappelevat sisukkaasti vaikka omaan kuolemaansa saakka. Ketteränä koirana säilyvät vielä aika hyvin ehjin nahoin tappeluista. Jopa kaukasianpaimenkoirat on näiden kanssa helisemässä.

Ihmisille samat koirat on ystävällisiä.

tässä tapauksessa ottasin vastaan sen rotikan...sen saa ainakin kiinni...ja jos se puree ni se yleensä nappaa yhestä kohtaa kii ja pitää otteessaan toisin ku russeli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja samassa talossa asui lapsiperhe jossa oli rotikka. Kun ne lähti sen kanssa ulos niin sillä koiralla oli metallinen kuonokoppa. Isäntä tai emäntä ulkoiluttivat sitä niin että, koira vetää ja on pysty asennossa vähänväliä ja taluttaja takakenossa, hurjan näköistä touhua.

Sinänsä kai ihan vastuuntuntoisia omistajia että eivät sitä koiraa vapaana pitäneet ja heille ei saanut lapset mennä sisälle.

Vierailija
24/36 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ns. taviksilta. Työkoirina ne vois mennä. Mä en edes ymmärrä että miksi joku ottaa jonkun ison taistelukoiran, pahimmassa tapauksessa vielä kerrostaloon missä se viettää suurimman osan ajastaan yksin. Miksi ei kelpaa ihan seurakoira ihmisille, kyllä senkin kanssa voi harrastaa ja yllättävän pitkiä lenkkejä jaksaa pienikin koira kävellä. Jos se on koosta kiinni, niin sitten se iso koira on todellakin se munanjatke.

Vierailija
25/36 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että se rotsikka vaan provosoi tai sitten pelkäsi ja terrieri hyökkäsi sen takia kimppuun ja eikö sen rotsikan omistaja ymmärtänyt, että koirien pitää antaa rauhassa tutustua ja terrierit on maailman ihanimpia ja lutusimpia ja rauhallisimpia koiria kun niitä osaa käsitellä.

Vierailija
26/36 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä valitettavan usein niitä hankkivat vääränlaiset ihmiset joko omaa egoaan pönkittämään tai sitten kokemattomat koirankäsittelijät, jotka eivät osaa esim. omapäistä rottweilerusrosta kasvattaa. Pahitteeksi ei olisi esim. tsekkaus, että omistajalla ei rikostaustaa, ja sitten pitäisi toimittaa todistukset tottelevaisuuskoulutuksissta.

Ja omat vanhempani muuten kasvattavat rottweilereita, joten tunnen rodun ja sen vaativuuden hyvin!

Vierailija
27/36 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan perhe- ja palvelukoira. Aikoinaan toiminu karjan vartijana ja "paimenena".

Vierailija
28/36 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne pelkää mitään. Käyvät toisten koirien kimppuun surutta ja tappelevat sisukkaasti vaikka omaan kuolemaansa saakka. Ketteränä koirana säilyvät vielä aika hyvin ehjin nahoin tappeluista. Jopa kaukasianpaimenkoirat on näiden kanssa helisemässä.

Ihmisille samat koirat on ystävällisiä.

Vierailija
29/36 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pienikokoinen kääpiösnautseri hyökkäsi saksanpaimenkoiran kimppuun, oltiin koirapuistossa pienten puolella kun romanimies päästi sinne yhtäkkiä valtavan sakemanninsa, koirani joka yleensä on kiltti juoksi suoraan sakemannin kurkkuun, ennenkuin itse ehdin aitauksen toiselta laidalta hätiin oli sakemanni jo puolihengettömänä kyljellään maassa ja minun koirani kurkussa! Sain ajoissa koirani irti mutta tikkejä ja dreenin se sakemanni tarvitsi, tosin omaltakin koiralta murtui kylkiluu kun sakemanni ravisteli sitä irti kurkustaan ennen tuupertumistaan. Koirat on koiria, eläimiä. Terriereillä ja snautsereilla on usein tosi vahvat leuat.

Vierailija
30/36 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja terrierit on maailman ihanimpia ja lutusimpia ja rauhallisimpia koiria kun niitä osaa käsitellä.

Terrierit ne vasta on jalostettukin tappamaan.

Terrieri kun tarttuu tosissaan kiinni, sanotaanko vaikkapa lapsen käteen, niin se puree niin pitkään kunnes sillä on leuat kiinni toisissaan. Jos se ei onnistu, ne lukitsevat leukansa niin ettei niitä saa auki, muutakuin eläinlääkärillä. Ja mistäkö tiedän? Siitä, kun minua puri lapsena vehnäterrieri käteen. Olin silloin istunut tätini vieressä kun vehnis hyökkäsi kimppuuni. Arvet on muistona ko. koirasta. Pari kolme muuta terrieriä (pientä) olen tavannut, ja kaikki ovat olleet jollain tavalla yliagressiivisia.

Kyllä ne pienet koiratkin voi aiheuttaa pahaa jälkeä jos oikeaan paikkaan hyökkäävät kiinni. Miettikää vaikka tilanne jossa lapsi on lattialla ja se lutuinen pikku jackrusselinterrieri käy kaulaan tai reiteen kiinni ja retuuttaa hetken...

Vierailija
31/36 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja terrierit on maailman ihanimpia ja lutusimpia ja rauhallisimpia koiria kun niitä osaa käsitellä.

Terrierit ne vasta on jalostettukin tappamaan.

Terrieri kun tarttuu tosissaan kiinni, sanotaanko vaikkapa lapsen käteen, niin se puree niin pitkään kunnes sillä on leuat kiinni toisissaan. Jos se ei onnistu, ne lukitsevat leukansa niin ettei niitä saa auki, muutakuin eläinlääkärillä. Ja mistäkö tiedän? Siitä, kun minua puri lapsena vehnäterrieri käteen. Olin silloin istunut tätini vieressä kun vehnis hyökkäsi kimppuuni. Arvet on muistona ko. koirasta. Pari kolme muuta terrieriä (pientä) olen tavannut, ja kaikki ovat olleet jollain tavalla yliagressiivisia.

Kyllä ne pienet koiratkin voi aiheuttaa pahaa jälkeä jos oikeaan paikkaan hyökkäävät kiinni. Miettikää vaikka tilanne jossa lapsi on lattialla ja se lutuinen pikku jackrusselinterrieri käy kaulaan tai reiteen kiinni ja retuuttaa hetken...

ei ajattele vain rottweilerin olevan tehokas tappaja!

Mun pupukin on vaarallisempi/aggressiivisempi ku meitin rotikka!

Vierailija
32/36 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terrierit ne vasta on jalostettukin tappamaan. Terrieri kun tarttuu tosissaan kiinni, sanotaanko vaikkapa lapsen käteen, niin se puree niin pitkään kunnes sillä on leuat kiinni toisissaan. Jos se ei onnistu, ne lukitsevat leukansa niin ettei niitä saa auki, muutakuin eläinlääkärillä. Ja mistäkö tiedän? Siitä, kun minua puri lapsena vehnäterrieri käteen. Olin silloin istunut tätini vieressä kun vehnis hyökkäsi kimppuuni. Arvet on muistona ko. koirasta. Pari kolme muuta terrieriä (pientä) olen tavannut, ja kaikki ovat olleet jollain tavalla yliagressiivisia. Kyllä ne pienet koiratkin voi aiheuttaa pahaa jälkeä jos oikeaan paikkaan hyökkäävät kiinni. Miettikää vaikka tilanne jossa lapsi on lattialla ja se lutuinen pikku jackrusselinterrieri käy kaulaan tai reiteen kiinni ja retuuttaa hetken...

joka olisi raadellut tai tappanut ihmisen. Toisin kuin noi kauheet ja agressiiviset isot rotikat ja vastaavat hirviökoirat. Aina voi tietty miettiä vaikka mitä, vaikka että marsu repii pienen nenun, mutta tuskin on kauhean yleistä?

Mä olen tavannut ihania russeleita kaikki leikkisiä kilttejä koiria.

Vierailija
33/36 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on jack russel ja hovawart, ja hovawart ei aina jaksa edes päätään kääntää kun russeli raatelee raivopäänä.. Siinähän puree, ei tunnu missään, taitaa hoffi ajatella.. :)

Vierailija
34/36 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieluni silmillä näin tilanteen : )

Sukulaisellani on Jack Russelinterrieri.

Vierailija
35/36 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoholahden koirapuistossa yksi mäykky raivosi ja hyökkäili mun isoa koiraa vasten ja yritti purra mm. poskiin. Ei onneksi onnistunut, kun mun koirassa on niin paksu pitkä karva suojana. Roikkui kuitenkin muristen useampaan otteeseen rinnuksissa, mistä koirani ravisti sen pois, yritti lähteä muualle mutta mäykky tuli perässä ja haastoi riitaa. Mäykyn emännästä oli söpöä, kun pieni koira "ei yhtään pelkää isoa koiraa vaan haluaa leikkiä".

Mietin itsekseni että olispa koirani suutahtanut ja nielaissut mäykyn, niin olisin sanonut pokkana mäykyn emännälle että mitä, sehän leikki vain kokki Kolmosta.

Lähdettiin siitä sitten muualle kävelemään.

Vierailija
36/36 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se puree leuat yhteen ja on sen verran ketterä, ettet sä saa siitä millään kiinni.

Heh..jos mun pitäis valita kumman haluan kimppuuni, rotikan vai terrierin? niin valinta olis kyllä aika helppo :)

Terrierille vielä pärjäisin, toisin oli rotikan kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi