Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon korvienpuhkaisu sattuu ?

Vierailija
21.12.2009 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit kokeilla itse puhkaisemalla oman tärykalvosi. Onneksi nykyään ei kai korvia puhkota ilman puudutusta, itse sain sen kokea kahdesti.

Vierailija
2/8 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit kokeilla itse puhkaisemalla oman tärykalvosi. Onneksi nykyään ei kai korvia puhkota ilman puudutusta, itse sain sen kokea kahdesti.

mutta onneksi nykyään kuitenkin puudutetaan että ei tunnu lainkaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olin korvakierteessä eka-tokaluokilla ja ainakin kahdesti on tärykalvot puhkaistu. Puudutettiin jo silloin ja itse se puhkaisu ei tuntunut miltään, enemmän tuntui kun sitä märkää imettiin korvasta pois.

Vierailija
4/8 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun minulta puhkaistiin tärykalvot lapsena. Lääkäri kertoi että myös häneltä itseltään oli juuri puhkaistu ja se oli sattunut niin paljon, että minulle hän laittoi hvyin paljon puudutusainetta! Silloin tuntui hassulta mutta ei sattunut!

Vierailija
5/8 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sattu niin pirusti, että ennemmin synnytän puuduttamatta kuin antaisin uudestaan puhkaista korvat.

Vierailija
6/8 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sattu niin pirusti, että ennemmin synnytän puuduttamatta kuin antaisin uudestaan puhkaista korvat.

Puhkaistu korva aikuisiällä, sattu joo, mutta helpotti samantien.

Synnytykset olen hoitanut täysin LUOMUNA.

Vierailija
7/8 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi nykyään ei kai korvia puhkota ilman puudutusta, itse sain sen kokea kahdesti.

mutta onneksi nykyään kuitenkin puudutetaan että ei tunnu lainkaan!

Ja se sattuu ihan älyttömästi!

Olin kierteessä koko lapsuuden, kuuden vanhana sain putket korviin niin helpotti.. Kerran kuussa puhkaistiin.. äiti kertonut.

Vierailija
8/8 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sattui!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme