Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä haluan omakotitalon. :(

Vierailija
12.01.2010 |

Mä olen aina inhonnut asua kerrostalossa, ja rakastan kaikkea sitä puuhaa mitä omakotitalossa on. Maalaistytön kirous?

Lumityöt, puutarhahommat, remontit... IHANAA!

Mä haluan astua talosta ulos ja olla OMALLA pihalla jossa pätee MUN säännöt ja lähimmät naapuritkin sais mielellään olla max 100 metrin päässä.

...Mut kun ei just nyt ois varaa ostaa kalliimpaa, kertsikolmiosta niin paljon velkaa.

HUOH!!!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin siinä todennäköisesti riittää rempattavaa ja työmatkat pitenee, mutta jos puuhastelu kerran on sitä mitä haluat niin haittaako se?

Vierailija
2/5 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin koko lapsuuteni omakotitalossa. Sitten pääsin kerrostaloon ja olen niin kerrostaloihminen kuin olla ja voi. Hienomman asunnon toki haluaisin ja arvostetummasta yhtiöistä.

Mutta mikään ei ole mukavampaa kuin kuulla aamulla lumikolan ääni, kun huoltomies tekee lumityöt. Ja kivojen naapurien kanssa talkoot ovat myös mukavia. Parasta olisi, jos talon alakerrassa olisi kahvio, josta voisi käydä silloin tällöin juomassa kahvit, kun ei itse jaksa keittää. Nyt pitää kävellä parin taloyhtiön päähän ostamaan tuoreet leivonnaiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

omarin Perähikiältä. Onko mahdollista lähteä sinne?

Vierailija
4/5 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sillä jo jonkinlaisen omakotitalon saa.

t. toinen vielä köyhempi maalaistyttö, jolla sama haave

Vierailija
5/5 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jätettiin Helsinki mummoineen ja kummeineen. Helsinkiin pääsee työhön moottoritietä pitkin vajaa tunnissa onnistuu Mannerheimintielle omalla autolla, junakin kätevä...

Verotuksessa huomioidaan matkakulut ainakin yleisen kulkuneuvon mukaan, ei tarvitse matkoja kokonaa itse maksaa.

Muutenkin pienellä paikkakunnalla on omat hyvät puolensa, ja ympärillä on isompia kaupunkeja tai kyliä. joihin pääse joko 10 minuutin ajomatkan jälkeen tai vielä isompaan 30min, ajon.

Ei ole tullut ikävä Helsinkiä ja sen hulinaa. 33 vuotta syntymästä asti asunut ja sitten valmis muuttamaan omakotitaloon ison perheen kanssa.

Tonttimme on iso, talo 200/160m2.

Pyykit saavat olla narulla niin kauan kuin haluan, ei mattoteline varattuna, imuroin vaikka klo.22.00 illalla, pesen pyykit ja tiskit yösähköllä, lähikauppa 5 min. matkan päässä, ei yhtään maahanmuuttajaa kävele vastaan kun niitä ei asu täällä...

Jostain jos jääkin paitsi, ei väliä, sillä kevät-kesä iltoineen omalla pihalla sekä viikonloput kuittaavat kaiken, työmatkatkin.

Perunaa ja kaalia olen kasvattanut, viinimarjapensaita lisääntyy joka kesä, kirsikkappuita ja vihdoin laitoimme omenapuitakin alulle.

Lastenvaunut uskalta jättää vauvan nukkuessa kaupan, apteekin, pankin, kampaajan eteen, polkupyörää ei tarvitse kaupan edessa lukita. Toisesta kaupasta mennessä toiseen esim. pyörällä, voin jättää edelliset ostokset pyöräkoriin, ei niitä ole koskan varastettu, samoin kirjaston eteen jätän ostokset pyörään.

Ompelen ulkona jatkojohdon avulla, kukaan ei tule sanomaan sitä tai tätä..suodittelen jo lastenkin tulevaisuuden tähden, sillä pienissä paikkakunnissa on vähemmän niitä huonoja virikkeitä. Harrastuksiin pääsee jos haluaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä