Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ero tulee, minne näistä itse muuttaisit? Toivon mielipiteitä!

Vierailija
02.01.2010 |

Meillä on 3 v ja 5 v lapset. Lasten pph-hoitaja jäämässä eläkkeelle, joten he joka tapauksessa joutuvat kevään aikana/jälkeen menemään uuteen hoitopaikkaan ja esikoinen aloittaa eskarin.

Mieheni jää toistaiseksi vanhaan asuntoomme, joka sijaitsee kaukana palveluista. Itse muutan pois lasten kanssa. Siihen saakka, kun saamme entisen asuntomme myytyä, joudun asumaan vuokralla. Myöhemmin aion ostaa oman asunnon.

Minun olisi tarkoitus muuttaa pois kevään aikana. Mieheni tapaa lapsia säännöllisesti joka viikko. Minulla on kolme vaihtoehtoa:

1) nykyinen paikkakunta, jossa tutut palvelut ja mahdollisuus jatkaa vielä kevään ajan tutulla hoitajalla. Työmatka mentävä autolla ja junalla. Myöhemmin todennäköisesti hoitopaikan vaihto, kun vanha asunto saadaan myytyä ja löydän uuden asunnon muualta.

2) uusi paikkakunta, josta lyhyt matka kevään aikana vielä tuttuun kotipaikkakuntaan ja nykyiseen hoitopaikkaan. Asunto läheltä juna-asemaa. Myöhemmin todennäköisesti hoitopaikan vaihto, kun vanha asunto saadaan myytyä ja löydän uuden asunnon muualta.

3) uusi paikkakunta, josta tarkoitus myöhemmin hankkia omistusasunto. Vanhaan kotiin ja nykyiseen hoitopaikkaan noin 15 km. Uusi hoitopaikka voitaisiin hakea hetimiten, koska tarkoitus jatkaa asumista tällä paikkakunnalla.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpoin aloittaa kuitenkin kaikki puhtaalta pöydältä. Lapset kyllä sopeutuu.

Vierailija
2/9 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos siis olet joka tapauksessa ajatellut sinne piakkoin muuttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sinne olette kuitenkin kohta muuttamassa.

Vierailija
4/9 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

valitsisin tuon kolmannen vaihtoehdon.

Paras, kun aloitatte uuden elämänne heti siellä, minne muutenkin olisit asettumassa.

Vierailija
5/9 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa täällä muut niin eri mieltä kuin minä. Minusta lapselle on jo pelkkä ero hirvittävä stressi, sitten se, että joutuu eroon isästään ja sitten vielä muutto kaupanpäälle. Itse en siis missään nimessä vaihtaisi hoitajaa.

Itse siis valitsisin ehdottomasti 1 tai 2.

Itse kerran eronnut ja kaiken muun halusin säilyvän erossa samana, paitsi isä muutti pois.

Vierailija
6/9 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kuitenkin aiotte sinne muuttaa, niin miksei samantien. 15 km. on minusta aika lyhyt matka kaiken kaikkiaan..

Vierailija
7/9 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinne jokatapauksessa tiedät päätyväsi lopulta. Ja matka (15km) on niiiiin pieni :) Miten jossain on edes toisia paikkakuntia noin lähellä :D??

Vierailija
8/9 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli vaihtoehto 3 kuulostaa järkevältä

Vierailija
9/9 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman muuta. Ei turhia muuttoja lapsille.