Mitä tarkoittaa jos mies tarjoaa
lounaan todella usein tai yhteisissä illanvietoissa illallisen tai liput?
Olen itsenäinen 24v urakeskeinen nainen, sinkku. Ja seurustelu on ollut taka-alalla monta vuotta.
Onko hän kiinnostunut tai odottaako jotain vastapalveluksena? Joka kerta sanon itse maksavani oman osuuteni, mutta hän torjuu sen, joten en ala kinaamaan asiasta, vaikka en siitä pidäkään.
Minun silmissäni olemme työkavereita ja vapaa-ajalla vietämme kavereina aikaa.
Kommentit (22)
lounaan todella usein tai yhteisissä illanvietoissa illallisen tai liput?
Olen itsenäinen 24v urakeskeinen nainen, sinkku. Ja seurustelu on ollut taka-alalla monta vuotta.
Onko hän kiinnostunut tai odottaako jotain vastapalveluksena? Joka kerta sanon itse maksavani oman osuuteni, mutta hän torjuu sen, joten en ala kinaamaan asiasta, vaikka en siitä pidäkään.
Minun silmissäni olemme työkavereita ja vapaa-ajalla vietämme kavereina aikaa.
uramiehenä voisin kommentoida omasta (mies)-näkökulmastani:
Totta kai hän haluaa jotain. Todennäköisesti seksiä kanssasi.
Sellaisia me miehet olemme.
Varmasti on kiinnostunut ainakin kaverina, jos kerran olette vapa-ajallakin yhdessä. Mikään pillun perässä juoksija ja siksi tarjoaja ei voi olla: sellainen olisi vaihtanut kohdetta jo aikaa sitten.
Minun työporukassa lounaat maksetaan itse, samoin joskus, kun mennään syömään yhdessä (eikä mene firman piikkiin), mutta jokainen tarjoaa joskus juoman, kun sopiva tilanne tulee. Olisi outoa, jos joku yksipuolisesti ostaisi minulle, jos oltaisiin muuten taloudellisesti samalla viivalla. Ja kyllä sittenkin, vaikka olisin opiskelija tms. "köyhä".