Tämän takia luen AV:ta
Täällä on useimmiten yksi tai useampi ihminen, jotka jaksavat vastata toisten aloituksiin pitkillä, ystävällisillä viesteillä. Niistä on oikeasti jollekin apua. Tuntuu jopa ihan ihmeelliseltä, että joku jaksaa pohtia tuntemattomien ongelmia niin perusteellisesti.
Kommentit (4)
Saa vastauksia itseä askarruttaviin asioihin, ja itsekin vastailen mielelläni täällä.
Nyt hoitovapaalla ollessa aikuiskontaktit vähissä. Monen lapsen kanssa ei enää tule niin helpolla lähdettyä kavereita tapaamaan. Vain ns puisto- ja perhekerhotuutujen kanssa juttelen päivittäin,muutoin lasten kanssa, ja iltaisin miehen. Mutta kyllä kaipaan keskustelua ystävien kanssa. Tämä on ihan hyvää korviketta.
(Joskus tosin saa ihan kauheita haukkumaviestejä, oli aloitus mikä tahansa.) Eilen ja tänään olen saanut pohdiskella parisuhdettani monen fiksun ihmisen kanssa ja olen ihan oikeasti pystynyt avartamaan näkökulmaani.
Vähän niin kuin piipahtaisi työpaikan kahvihuoneessa ja palaisi sitten takaisin kotiäidin askareisiin.
Itse olen vähän laiska vastailemaan pitkästi mutta luen mielelläni toisten pohddintoja.