Rumimmat naistennimet top 5
Kommentit (904)
Anu, Tia ja Pia. Siis hyi hele. Tulee mieleen anus ja pia ja tia on vaan niin oksettavia
Anna
Aina
Naima
Rauha
Lempi
Omaa nimeäni en yleensä tapaa kauniimmissa enkä kauheimmissa nimissä. Onnekas siis olen...
Itse en osaa sanoa kamalasti hirveitä nimiä, kun yleensä ne sopivat niin hyvin kantajalleen, mutta varmaan nämä semmoiset monista nimistä väännetyt ja muutenkin muunnetut nimet eivät kuulosta omaan korvaan kauhean hyvältä :( kuten ehkä Marjutta tai Marina :((((
Elin
En lukenut koko ketjua, mutte ehkä tuo oli vielä mainitsematta.
Yrsa, tuli mieleen tuosta Ylvasta
Lyyli, Toini, Naima yms. eivät enää toimi... Mutta pahimpia ovat imelät, mukahienot nimet kuten Isabella, Adele, Victoria, Isabel jne. Luuletteko lapsianne joksikin prinsessoiksi? Opena olen huomannut, että mitä enemmän on tyttölapsen nimessä b- tai c-kirjaimia, sitä nopeammin hän löytää tiensä tupakkapaikalle.
Tuire on tosi ruma nimi, Pirjo, Irma, Hellevi, Pirkko, Piia, Minna, Marjo yms
Tunnen erään suomalaisen naisen, jonka nimi on Piina. Aika kammottava nimi.
Vierailija kirjoitti:
Olivia on huoran nimi.
No tämä, jännä miten moni sen lapselleen tekee.
Ursula nyt ainakin on ihan hirveä. Ja Orvokki, samaa kategoriaa Kyllikin kanssa.
Montakohan 'myötenmielistä' nimeä kalenteriin yleensä jäi nyt kun nämä kaikki vastenmieliset on kai käyty läpi ? (Vai vieläkö lista senkun jatkuu?)
Pylliisa,Pylleriina,Pyllikki, Pyllerö... oma nimeni sensijaan on hieno:Terhi-Tuulikki Terska-Törhönen
Irma
Erja
Inari
Ursula
Kaikki 50-lukulaiset kaksoisnimet Marja-Leena, Marja-Liisa ...
Näitä nimii inhoon
Titta
Tutta
Lahja
Impi
Aamu
Inari
Eila
Maire
Helle
Senja
Rauha
Selma
Sori sanon yhen miehen nimen jota en voi käsittää Sampa se on jopa kalenterissa
Mut tykkään hirveesti nimistä Pinja ja Sanni kerroinpaha nyt noiki
En tiedä muista, mutta täällä yksi Sari, ja voi juma erttä inhoan tuota nimeä! Se on RUMA!!!! Ja vielä kun sukunimi on yhtä ruma S:llä alkava, niin häpeän nimeäni todella!