Kaksosten nimiksi Tuomas ja Nuutti, mitä mieltä?
Kommentit (21)
Nuutti tuo mieleen kuutin eli hylkeenpojan taikka pahan nuutin, on suorastaan äklöttävä nimi
En tosi itse laittaisi, kun sukunimi ei ole suomalainen, mutta reippaat ja nykyään ei-niin-tavalliset nimet.
Samoin poikani päiväkotiryhmästä :)
Ehkä satumaa, mutta ei niin harvinainen tuo Nuutti kuitenkaan...
Minusta kivat nimet!
Nuutti on ihana nimi, kivempi kuin Tuomas minun mielestä. Oli yksi vaihtoehto meidän pojalle. Mutta nuo nimet ei jotenkin tosiaan soinnu ja ole saman "arvoisia". Meidän kavereilla on kaksoset joiden nimet on Nuutti ja Otto.
Juuri tuon hyvä Tuomas, paha Nuutti -yhteyden vuoksi. Meillä lasten isä on Tuomas, ja vaikka pidän Nuutti-nimestä tosi paljon, en olisi voinut kuvitellakaan, että pojastamme olisi tullut se paha Nuutti isän ollessa hyvä Tuomas...
Edelleen mielestäni kaunis nimi, vaikka ylihuomenna onkin se hankala päivä... :)
niin ota mieluummin Noel ja Nuutti.
Hyvä Tuomas joulun tuopi, paha Nuutti joulun viepi.
sauli niinistön poikien nimet... tuli vaan mieleen
nimet. en arvosta mitään yhtä paljon kuin perisuomalaisia nimiä, joilla on tarkoitus. oikeasti aivan mahtavat nimet, onnittelen!
Väkisin tulee tuo hyvä ja paha mieleen.. Sääli silloin sitä Nuuttia.. Ilman Tuomasta mielleyhtymä ei olisi niin selkeä..
Meillä se on pojalla ensimmäisenä etunimenä ja montaa pikku-Tuomasta en ole tavannut. Sitä taidetaan käyttää enemmän kakkosetunimenä.
Nuutista en itse pidä, siitä tulee mieleen kuutti.
Ei minusta nimikään ole kovin tasa-arvoisia. Tuomas on klassinen, komea ja miehekäs. Nuutti on pikkupojan lempinimi.