Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pedofiilien nimien ja asuinpaikan julkaisusta netissä pian toivoa!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastustan henkeen ja vereen!

Vierailija
2/5 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivoin tälläistä rekisteriä Suomeen (USA:n Megan's Law) ja miltei jokainen ketjuun vastannut piti ajatusta typeränä.

Mun mielestä on todella hienoa, että asia on esillä nyt myös lehdistössä. Tovon lain tulevan voimaan mahdollisimman pian.

Kaikkia tekoja sillä ei estetä, mutta toivottavasti edes muutama.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni asuu Amerikassa. Hän näytti netistä karttaa oman kaupunkialueensa tilanteesta. Siinä oli yli 50 merkittyä pedofiilin asuntoa, 10 niistä heidän kotinsa lähellä ja asuvat hyvällä asuntoalueella.

VASTUSTAJAT: herätkääpä oikeasti. Te joko tunnette jonkun pedofiilin, olette itse pedofiileja, olette itse tulleet hyväksikäytetyksiä ja asiaa ei ole kunnolla terapoitu ja käsitelty ja siksi tunnette häpeää ymmärretysti ettekä halua nimiä julkisuuteen. Ja vielä yksi syy on että teillä ei ole lapsia. Muita syitä en keksi sille miksi joku TODELLAKIn oikeasti vastustaa tällaista.

PEdofiilin silpoman lapsen elämä on jo tuhottu, kaikki lähipiirissä tietävät ja koulua vähintään pitää vaihtaa tai tarhaa. SUOJELLAAN SIIS TULEVIA UHREJA. Kaikkia ei voi pelastaa mutta jos yksikin välttää näin kauhean kohtelun niin minun puolesta saa vaikka 1000 hirviön nimen ja naaman julkaista!!!!!!

Vierailija
4/5 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltei 12000 antanut äänensä ja 93% kannattaa julkista rekisteriä.

Miksi täällä äitien kansoittamalla palstalla mielipiteet ovat aivan toista maata? Huh!

Rekisteri voimaan ja HETI!

Vierailija
5/5 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltei 12000 antanut äänensä ja 93% kannattaa julkista rekisteriä. Miksi täällä äitien kansoittamalla palstalla mielipiteet ovat aivan toista maata? Huh! Rekisteri voimaan ja HETI!

Vastustavat kommentit lienee kaikki samalta sylttytehtaalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi