Mahtuuko Gracon Logico S
jalustalla V70 volvoon 180cm kuskin taakse?
Tarttis pikaseen vastausta..
Kommentit (6)
Kaukalo pitäisi mahtua kuskin taakse, koska repsikan takana on esikoisen penkki, ja se ei mahdu kuskin taakse. Esikoisen vauvavuoden meillä oli toinen auto käytössä, ja silloin tuo kaukalo mahtui hyvin kuskin taakse.
Kaukalon ehdin jo myymään ja nyt pitäis uusi ostaa. Itse en enää liikkeeseen pääse, ja mies pitäisi asiaan ohjeistaa. Meillä on gracon matkarattaat, joten olisi ihana, jos olisi yheensopiva kaukalo. Esikoisen aikana tottui tuon jalustan helppouteen, enkä siitä haluaisi luopua (en ole koskaan edes kiinnittänyt kaukaloa vöillä autoon...)
-ap
oli juurikin V70:ssä kuskin takana, ja meillä mies n.185cm pitkä, ei ongelmaa.
oli juurikin V70:ssä kuskin takana, ja meillä mies n.185cm pitkä, ei ongelmaa.
että ei se kokonaispituus ratkaise mitään jos on lyhyet jalat. Itse naisena olen miestäni 5cm lyhyempi, mutta joudun kilometrikinttujeni kanssa istumaan 15cm taaempana kuskin paikalla...
joten yleensä istutaan molemmat edempänä kuin monet muut samanpituiset kaverit.
Mut oikeassa olet, tuo on tärkeä asia ottaa huomioon!
-ap
että ei se kokonaispituus ratkaise mitään jos on lyhyet jalat. Itse naisena olen miestäni 5cm lyhyempi, mutta joudun kilometrikinttujeni kanssa istumaan 15cm taaempana kuskin paikalla...
Meillä oli samanlainen istuin Volkswagen Passatissa mutta aina vänkärin puolella.. Voi olla että mahtuu Volvoon.. Tosin kuskinpenkkiä voi joutua vetämään eteenpäin että saa istuimen pois. Onhan tuossa se hyväpuoli että kaukalo jää mukavan tiukasti siihen kuskinpenkin taakse eikä pääse heilumaan mitenkään.. Miksi istuin pitää kuskin taakse laittaa?