Klitoriksen koko
Minkä kokoisiin klitoriksiin olette "törmänneet"? Itse tapasin muutama vuosi sitten naisen, jolla oli tosi iso. Hän myös tykkkäsi erityisesti sen imemisestä ja hinkaamisesta ikäänkuin peniksen edes takaisin liikkeellä. Se oli kuin pieni penis. Mutta upeaa oli leikkiä sen kanssa! Muistelen sitä kaiholla!
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Testoa käyttävillä/käyttäneillä punttinaisilla yleinen,9 tuo isoksi kasvanut klitoris.
En kyllä keksi mitään negativiista puolta paremmin esillä olevasta ja suuremmasta paisuvaiskudoksesta.
Tämä rouva mihin tutustuin eroni jälkeen oli kyllä aivan tavallinen nainen, ei mikään bodari. Jännää sitä klittaa oli siellä ja imeskellä. Se nytkähteli aivan kuin kalu käsi hoidossa. Pannessa se taipui alavatsaani vasten. Rouva ensin selvästi arkaili alapäästään, mutta vapautui kun huomasi minun tykkäävän. Oli se näky kun hän sai nuollessani. Klitta nyki todella pitkään. Jos pääsisin vielä pukille en miettisi yhtään
Vierailija kirjoitti:
että isompi klitoris olisi herkempi kuin pieni
Pieni mansikka maistuu paremmalta kuin iso.
Miten mahtais vaginapumppu vaikuttaa
klittaan ja noihin häppäreihin. Menevätkö
ruman isoiksi tai menettävätkö tjntoa ?
Vaimollani on todella pieni klitoris, mutta se ei menoa haittaa. Hän saa helposti orgasmeja sekä naimalla, että nuollessani. Eilenkin ratsastaessa hän sai ensin. Sitten minä varsin pian hänen jälkeen laukesin sisään. Hän pyysi, jos nuolisin häntä vielä ja miellennihän niin tein. Nuolinoma tspermat pillusta ja samalla hänelle 4 orgasmia lisää.
Vaimollani tosi pieni. Nuollut ja sormettanut paljon orgasmeja ja saanut myös paljon naimalla, lähärissä tai päällä ollessa. Mutta on niin herkkä, ettei naidessa ole koskaan saanut siihen koskea. Itse asiassa ei ole tykännyt sen hieromisesta sormilla muutenkaan, vain seksiä aloittaessa, ennen nuolemista. Vaikka hän on muuten saanut aina orgameja, niin ei koskaan sormella klitorista hieroessa.
Vierailija kirjoitti:
Vaimollani tosi pieni. Nuollut ja sormettanut paljon orgasmeja ja saanut myös paljon naimalla, lähärissä tai päällä ollessa. Mutta on niin herkkä, ettei naidessa ole koskaan saanut siihen koskea. Itse asiassa ei ole tykännyt sen hieromisesta sormilla muutenkaan, vain seksiä aloittaessa, ennen nuolemista. Vaikka hän on muuten saanut aina orgameja, niin ei koskaan sormella klitorista hieroessa.
No ihan taatusti jokainen nainen on ainakin masturboinut klitorista koskettelemalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ihan taatusti jokainen nainen on ainakin masturboinut klitorista koskettelemalla.
Todellakin näin!!! Muu on huuhaata.
Vai mites mies masturboikaan? Se terskahan vastaa sitä klitorista,. Varmaan mies hieroo korviaan..!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nauti kaikki. Vaimoni sanonut, ettei ole koskaan tykännyt omakivasta ja klitan hieromisesta, kun ei ole tuntunut miltään. Pitää olla mies hyväilemässä, jotta tuntuu. Enkä todellakaan usko, että olisi jotenkin harvinainen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vai mites mies masturboikaan? Se terskahan vastaa sitä klitorista,. Varmaan mies hieroo korviaan..!
Ei pidä tuokaan aina paikkansa. En koske masturboidessa koskaan terksaan, liian herkkä, eli vain kalun varteen sitä puristaen. Enkä varmasti ole harvinainen mies. Ei kannata luulla ja teoretisoida jos ei tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nauti kaikki. Vaimoni sanonut, ettei ole koskaan tykännyt omakivasta ja klitan hieromisesta, kun ei ole tuntunut miltään. Pitää olla mies hyväilemässä, jotta tuntuu. Enkä todellakaan usko, että olisi jotenkin harvinainen nainen.
Niin, miehen hyväily tuntuu todellakin ihan toiselta kuin omat sormet! AIVAN eri asia. Siksi en ymmärrää tätä miksi mies ei halua moninkertaistaa naisen mielihyvää.
Jouduin oikein netistä etsimään tietoa, mitä isolla klitoriksella tarkoitetaan. Siis sehän on kuin miehen pieni penis! Ja sekö ihan todella on kiihottavaa naisella?
Huhhuh, olen sanaton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, miehen hyväily tuntuu todellakin ihan toiselta kuin omat sormet! AIVAN eri asia. Siksi en ymmärrää tätä miksi mies ei halua moninkertaistaa naisen mielihyvää.
Ei kaikille naisille halua tuottaa mielihyvää jos nainen ei tee elettäkään miehen mielihyvän eteen. Niin se menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa katsoa peiliin, jos useinkin käy niin, että mies ei sinua halua koskettaa 🤷♂️
Näille koko asioille ei voida mitään, mutta en kyllä ymmärrä miehiä jotka näillä keskustelu sivuilla niin ylistävät jotain suurta klitorista, ne on kyllä kauheen rumia. ja minusta on ihan friikiä tykätä jostain joka näyttä pieneltä penikseltä ettei vai kyseesä ois homot jotka niistä tykkää .vai tykkääkö ne sitten pikku pojista hyi helv....siis jos nainen saa oikeesti orgasmin se on mahtavaa ilman tuollaisia härpäkkeitä. ja naiset jos teillä on moinen vekotin kannattaa varmaan käydä se leikkuuttamassa piennemäksi, sillä miehillä on omanlaisensa vehkeet ja naisilla taas omat eikä mitään siltä väliltä.
Vierailija kirjoitti:
Jouduin oikein netistä etsimään tietoa, mitä isolla klitoriksella tarkoitetaan. Siis sehän on kuin miehen pieni penis! Ja sekö ihan todella on kiihottavaa naisella?
Huhhuh, olen sanaton.
Kyllä, kyllä ja kyllä.
Se on kuuminta hottia, mitä voi kuvitella. Enkä ole ainut mies, joka on samaa mieltä.
Pienin jota on tullut nuoltua oli kirjaimellisesti nuppineulan pään kokoinen. Kiihottuneena.
Ja tämä oli todella uhkean muotoinen minun mittaiseni 20-kymppinen amatsoni.
Klitorista oli lähes mahdoton saada edes näkyviin kun tällä oli pienin koskaan näkemäni viivapillu. Eli pelkkä lyhyt viilto jalkojen välissä ilman edes selkeitä isompia häppäreitä ja parin millin leveiset pienet häppärit viillon uumenissa.
Tykkäsi kyllä kovasti nuolemisesta mutta tuo oli niin pieni että sitä ei tosiaankaan voinut imeä eikä edes nuolla ympäriltä vaan ainoastaan lirputtaa ihan terävällä kielenkärjellä.
Harmi että pimppi ei ollut sisältä yhtään sen tiukempi kuin ne lepattavat römpsät jotka alkavat navasta ja jatkuvat peppureikään
Vierailija kirjoitti:
Näille koko asioille ei voida mitään, mutta en kyllä ymmärrä miehiä jotka näillä keskustelu sivuilla niin ylistävät jotain suurta klitorista, ne on kyllä kauheen rumia. ja minusta on ihan friikiä tykätä jostain joka näyttä pieneltä penikseltä ettei vai kyseesä ois homot jotka niistä tykkää .vai tykkääkö ne sitten pikku pojista hyi helv....siis jos nainen saa oikeesti orgasmin se on mahtavaa ilman tuollaisia härpäkkeitä. ja naiset jos teillä on moinen vekotin kannattaa varmaan käydä se leikkuuttamassa piennemäksi, sillä miehillä on omanlaisensa vehkeet ja naisilla taas omat eikä mitään siltä väliltä.
Mitä ihmettä? Eiköhän anneta jokaisen päättää itse mistä pitää. Ehdottelet täällä leikkausta muille omien mieltymyksiesi mukaan. Iso klitta on mukavampi käsitellä kuin pieni.
Vierailija kirjoitti:
Ihana puheenaihe. Klitoris.
Jos keskustelu pysyy asiallisena ja kauniina, luen tätä mieluusti
N49
..ja se Klitoris se vasta Ihana on: Kaunis, Maukas, Tuoksuvainen, Mehukas, Herkkä, Raju.. Naistani ensin vähän häiritsi kun touhuan koko ajan klittansa kanssa, nyt onneksi jo tottunut kunhan muistan pitää muutaman sekunnin rauhoituksen orkkujen välillä.. 😋🥰
Testoa käyttävillä/käyttäneillä punttinaisilla yleinen, tuo isoksi kasvanut klitoris.
En kyllä keksi mitään negativiista puolta paremmin esillä olevasta ja suuremmasta paisuvaiskudoksesta.