Klitoriksen koko
Minkä kokoisiin klitoriksiin olette "törmänneet"? Itse tapasin muutama vuosi sitten naisen, jolla oli tosi iso. Hän myös tykkkäsi erityisesti sen imemisestä ja hinkaamisesta ikäänkuin peniksen edes takaisin liikkeellä. Se oli kuin pieni penis. Mutta upeaa oli leikkiä sen kanssa! Muistelen sitä kaiholla!
Kommentit (42)
mä kans tormäsin isoon klittaan ja herkkään sellaiseen.. jessus mitkä bileet oli.. en unohda sitä koskaan!! jotenkin se pisti itelläkin puntii fipaa 110% kun ujellus ja sqruitaus oli huikeaa, korvatkin oli ihan märät..mikä miisu!
Eikä tää ole finni leuan päivä uni.
että isompi klitoris olisi herkempi kuin pieni
Samassa suhteessa on ulkoiset elimet sisäisiin. Mitä pienempi ja siistimpi on ulkoinen riemurasia, niin sitä tiukempi ja imeväisin on myös sisäpuoli ja myös piukan pillun naiset ovat herkempiä orkasmille, ne imevät miehestä joka tipan. Lemminkäinen 66v. kokemuksella.
Tavannut naisen jolla oli klitoris ihan kuin peniksen pää.
arviolta 1cm kokoinen ja kyllä sitä oli ihana imeä, varsinkin kun näki kuinka nainen meni ekstaasiin siitä
1 cm on naisella kuin naisella. Yli 2 senttiä on jo maininnan arvoinen.
Tavannut naisen jolla oli klitoris ihan kuin peniksen pää. arviolta 1cm kokoinen ja kyllä sitä oli ihana imeä, varsinkin kun näki kuinka nainen meni ekstaasiin siitä
..osunut vain sellaisia noin puolen sentin kokoisia klittoja. Yhdellä ollut kuitenkin jotakin sellaista, mitä muilta puuttui. Se jokin oli klitan huppu, mitä pystyi liikuttamaan ihan kuin esinahkaa terskan päälle. Hellä ote peukalon ja etusormen väliin, ja sitten hupun työntö taakse, ja sieltä tuli esiin se kaikista herkullisin ja kiihottavin ,,,mutteri, herkkumutteri.
..osunut vain sellaisia noin puolen sentin kokoisia klittoja. Yhdellä ollut kuitenkin jotakin sellaista, mitä muilta puuttui. Se jokin oli klitan huppu, mitä pystyi liikuttamaan ihan kuin esinahkaa terskan päälle. Hellä ote peukalon ja etusormen väliin, ja sitten hupun työntö taakse, ja sieltä tuli esiin se kaikista herkullisin ja kiihottavin ,,,mutteri, herkkumutteri.
pieniä siis on olemassa? Minä en oikein osaa ajatella mennä kurkkailemaan toisten naisten haarojen väliin mutta jotenkin olen ymmärtänyt, että omani on tosi pikkuruinen. Tuon esinahkastoorin jälkeen tulin kokeilleeksi, onko minulla kenties "osa piilossa" ja hups, näin olikin. Mutta ei se sieltä ulos pullahtaessaan pysy ulkona, vaan on kuin tuo "esinahkani" olisi liian tiukka. Onko kellään kokemusta tai tietoa, voiko klitoriksen esinahka venyttää niin että klitta olisi paremmin tarjolla?
kokoinen klitan pää. Näkymättömissä on parin sentin "varsi" joka selvästi kovettuu kiihotuksessa, onhan siellä vastaavaa paisuvaiskudosta kuin peniksessä. Tuollaista klittaa on helppo hieroa. Jos oikein imee, niin sitä pystyy käsittelemään melkein kuin pientä penistä, "esinahkaa" edestakaisin kahdella sormella Jos ei ole kiihottunut, ihan turha alkaa arvioimaan klitoriksen kokoa. Imemällä siihen saa paljon lisää kokoa, kun veri pakkautuu. Silti se nappula ei välttämättä juuri kasva. Mutta tulee kyllä esiin piilostaan. vaimon pillu on kiihottuneena ihan eri näköinen, häppärit turpeana levällään ja kutsuvan näköinen, klitoris jöpöttää.
..mutta, mutta, joillakin se klitan huppu on niin onnettoman pieni, ettei sitä kunnolla pysty liikuttelemaan. Ja itse mutterikin on melko olematon. Sentin kokoinen klitta taitaa olla jo melkoinen harvinaisuus.
on pituudella ja korkeudella? Onko penikseni sittenkin 17 cm korkea eikä pitkä?
pieniä siis on olemassa? Minä en oikein osaa ajatella mennä kurkkailemaan toisten naisten haarojen väliin mutta jotenkin olen ymmärtänyt, että omani on tosi pikkuruinen. Tuon esinahkastoorin jälkeen tulin kokeilleeksi, onko minulla kenties "osa piilossa" ja hups, näin olikin. Mutta ei se sieltä ulos pullahtaessaan pysy ulkona, vaan on kuin tuo "esinahkani" olisi liian tiukka. Onko kellään kokemusta tai tietoa, voiko klitoriksen esinahka venyttää niin että klitta olisi paremmin tarjolla?
Kyllä se sieltä "tarjolle" tulee kun kiihotut ja klittasi turpoaa.
M34
Ei taida olla sinulla paljonkaan tietoa omasta kropasta. Joko tiedät, mahtuuko penis pimppiisi? Onko immenkalvo jo revennyt?
on pituudella ja korkeudella? Onko penikseni sittenkin 17 cm korkea eikä pitkä?
Jos rautalangasta pitää vääntää, niin väännetään sitten! Pituus=ylhäältä kohti emättimen aukkoa, pintaa pitkin.
Korkeus=kuinka korkealle kohoaa, työntyy ulos pinnasta.
Hehe...
Vanha ketju, mutta tulipa mieleen juttu menneiltä ajoilta. Erosin vaimostani jolla oli tosi pieni klitoris ja sellainen lähes viivapillu. Eron jälkeen seuraavalla sänkykumppanilla oli aivan uskomattoman suuret sisemmät häpyhuulet ja varmaan kolme senttiä pitkä klitoris kiihottuneena. Se nousi nuollessani pystyyn ja avasi huulet kuin perhosen siivet. Voi juma miten lasti lähti tähän naiseen. Tuntui että taju lähteen. Ja naisen saatua orgasmin klitoris todellakin nytki kuin pieni kalu.
Vierailija kirjoitti:
Vanha ketju, mutta tulipa mieleen juttu menneiltä ajoilta. Erosin vaimostani jolla oli tosi pieni klitoris ja sellainen lähes viivapillu. Eron jälkeen seuraavalla sänkykumppanilla oli aivan uskomattoman suuret sisemmät häpyhuulet ja varmaan kolme senttiä pitkä klitoris kiihottuneena. Se nousi nuollessani pystyyn ja avasi huulet kuin perhosen siivet. Voi juma miten lasti lähti tähän naiseen. Tuntui että taju lähteen. Ja naisen saatua orgasmin klitoris todellakin nytki kuin pieni kalu.
hieman samankaltainen kokemus minullakin. MInulla oli yksi hoito jolla oli juuri tuon kaltainen häpy, sisemmät huulet oli juuri sellaiset jotka pystyi levittämään kuin perhosen, ja klitta, varmaan isoin mihin olen koskaan törmännyt. Ja hän todella oli orgasminsa kanssa klitoriskeskeinen. Ja voi sitä suuseksin ihanuutta, sitä todella sai antaa Niin paljon kuin vain halusin. Ja minähän halusin
Yhdestäkään suuresta klitoriksesta ei ole havaintoa/muistikuvaa, mutta parilla naisella ollut pieni (=ujo?) klitoris, muihin verrattuna.
Kiihottavaa olisi törmätä "isoon" klitorikseen vielä joskus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hieman samankaltainen kokemus minullakin. MInulla oli yksi hoito jolla oli juuri tuon kaltainen häpy, sisemmät huulet oli juuri sellaiset jotka pystyi levittämään kuin perhosen, ja klitta, varmaan isoin mihin olen koskaan törmännyt. Ja hän todella oli orgasminsa kanssa klitoriskeskeinen. Ja voi sitä suuseksin ihanuutta, sitä todella sai antaa Niin paljon kuin vain halusin. Ja minähän halusin
Lieköhän kuinka yleinen tuollainen iso klitta. Minulle on sattunut kohdalle vain tämä kyseinen nainen. Pari muuta on ollut kyllä tosi suurilla huulilla jotka olivat kuin tiiviste kullin varressa. Nyksä on näistä toinen. Klitoris on hänellä kohtuukokoinen kova nappula.
Ihana puheenaihe. Klitoris.
Jos keskustelu pysyy asiallisena ja kauniina, luen tätä mieluusti
N49
Tunsitko siis imeväsi penistä?