Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Klitoriksen koko

Vierailija
11.01.2010 |

Minkä kokoisiin klitoriksiin olette "törmänneet"? Itse tapasin muutama vuosi sitten naisen, jolla oli tosi iso. Hän myös tykkkäsi erityisesti sen imemisestä ja hinkaamisesta ikäänkuin peniksen edes takaisin liikkeellä. Se oli kuin pieni penis. Mutta upeaa oli leikkiä sen kanssa! Muistelen sitä kaiholla!

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavannut naisen jolla oli klitoris ihan kuin peniksen pää.

arviolta 1cm kokoinen ja kyllä sitä oli ihana imeä, varsinkin kun näki kuinka nainen meni ekstaasiin siitä

Tunsitko siis imeväsi penistä?

Vierailija
2/42 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä kans tormäsin isoon klittaan ja herkkään sellaiseen.. jessus mitkä bileet oli.. en unohda sitä koskaan!! jotenkin se pisti itelläkin puntii fipaa 110% kun ujellus ja sqruitaus oli huikeaa, korvatkin oli ihan märät..mikä miisu!

Eikä tää ole finni leuan päivä uni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että isompi klitoris olisi herkempi kuin pieni

Vierailija
4/42 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samassa suhteessa on ulkoiset elimet sisäisiin. Mitä pienempi ja siistimpi on ulkoinen riemurasia, niin sitä tiukempi ja imeväisin on myös sisäpuoli ja myös piukan pillun naiset ovat herkempiä orkasmille, ne imevät miehestä joka tipan. Lemminkäinen 66v. kokemuksella.

Vierailija
5/42 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavannut naisen jolla oli klitoris ihan kuin peniksen pää.

arviolta 1cm kokoinen ja kyllä sitä oli ihana imeä, varsinkin kun näki kuinka nainen meni ekstaasiin siitä

Vierailija
6/42 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 cm on naisella kuin naisella. Yli 2 senttiä on jo maininnan arvoinen.

Tavannut naisen jolla oli klitoris ihan kuin peniksen pää. arviolta 1cm kokoinen ja kyllä sitä oli ihana imeä, varsinkin kun näki kuinka nainen meni ekstaasiin siitä

Vierailija
7/42 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..osunut vain sellaisia noin puolen sentin kokoisia klittoja. Yhdellä ollut kuitenkin jotakin sellaista, mitä muilta puuttui. Se jokin oli klitan huppu, mitä pystyi liikuttamaan ihan kuin esinahkaa terskan päälle. Hellä ote peukalon ja etusormen väliin, ja sitten hupun työntö taakse, ja sieltä tuli esiin se kaikista herkullisin ja kiihottavin ,,,mutteri, herkkumutteri.

Vierailija
8/42 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..osunut vain sellaisia noin puolen sentin kokoisia klittoja. Yhdellä ollut kuitenkin jotakin sellaista, mitä muilta puuttui. Se jokin oli klitan huppu, mitä pystyi liikuttamaan ihan kuin esinahkaa terskan päälle. Hellä ote peukalon ja etusormen väliin, ja sitten hupun työntö taakse, ja sieltä tuli esiin se kaikista herkullisin ja kiihottavin ,,,mutteri, herkkumutteri.

Vierailija
9/42 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pieniä siis on olemassa? Minä en oikein osaa ajatella mennä kurkkailemaan toisten naisten haarojen väliin mutta jotenkin olen ymmärtänyt, että omani on tosi pikkuruinen. Tuon esinahkastoorin jälkeen tulin kokeilleeksi, onko minulla kenties "osa piilossa" ja hups, näin olikin. Mutta ei se sieltä ulos pullahtaessaan pysy ulkona, vaan on kuin tuo "esinahkani" olisi liian tiukka. Onko kellään kokemusta tai tietoa, voiko klitoriksen esinahka venyttää niin että klitta olisi paremmin tarjolla?

Vierailija
10/42 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokoinen klitan pää. Näkymättömissä on parin sentin "varsi" joka selvästi kovettuu kiihotuksessa, onhan siellä vastaavaa paisuvaiskudosta kuin peniksessä. Tuollaista klittaa on helppo hieroa. Jos oikein imee, niin sitä pystyy käsittelemään melkein kuin pientä penistä, "esinahkaa" edestakaisin kahdella sormella Jos ei ole kiihottunut, ihan turha alkaa arvioimaan klitoriksen kokoa. Imemällä siihen saa paljon lisää kokoa, kun veri pakkautuu. Silti se nappula ei välttämättä juuri kasva. Mutta tulee kyllä esiin piilostaan. vaimon pillu on kiihottuneena ihan eri näköinen, häppärit turpeana levällään ja kutsuvan näköinen, klitoris jöpöttää.

Vierailija
11/42 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..mutta, mutta, joillakin se klitan huppu on niin onnettoman pieni, ettei sitä kunnolla pysty liikuttelemaan. Ja itse mutterikin on melko olematon. Sentin kokoinen klitta taitaa olla jo melkoinen harvinaisuus.

Vierailija
12/42 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on pituudella ja korkeudella? Onko penikseni sittenkin 17 cm korkea eikä pitkä?

Vierailija
13/42 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pieniä siis on olemassa? Minä en oikein osaa ajatella mennä kurkkailemaan toisten naisten haarojen väliin mutta jotenkin olen ymmärtänyt, että omani on tosi pikkuruinen. Tuon esinahkastoorin jälkeen tulin kokeilleeksi, onko minulla kenties "osa piilossa" ja hups, näin olikin. Mutta ei se sieltä ulos pullahtaessaan pysy ulkona, vaan on kuin tuo "esinahkani" olisi liian tiukka. Onko kellään kokemusta tai tietoa, voiko klitoriksen esinahka venyttää niin että klitta olisi paremmin tarjolla?

Kyllä se sieltä "tarjolle" tulee kun kiihotut ja klittasi turpoaa.

M34

Vierailija
14/42 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida olla sinulla paljonkaan tietoa omasta kropasta. Joko tiedät, mahtuuko penis pimppiisi? Onko immenkalvo jo revennyt?

Vierailija
15/42 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on pituudella ja korkeudella? Onko penikseni sittenkin 17 cm korkea eikä pitkä?

Jos rautalangasta pitää vääntää, niin väännetään sitten! Pituus=ylhäältä kohti emättimen aukkoa, pintaa pitkin.

Korkeus=kuinka korkealle kohoaa, työntyy ulos pinnasta.

Hehe...

Vierailija
16/42 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju, mutta tulipa mieleen juttu menneiltä ajoilta. Erosin vaimostani jolla oli tosi pieni klitoris ja sellainen lähes viivapillu. Eron jälkeen seuraavalla sänkykumppanilla oli aivan uskomattoman suuret sisemmät häpyhuulet ja varmaan kolme senttiä pitkä klitoris kiihottuneena. Se nousi nuollessani pystyyn ja avasi huulet kuin perhosen siivet. Voi juma miten lasti lähti tähän naiseen. Tuntui että taju lähteen. Ja naisen saatua orgasmin klitoris todellakin nytki kuin pieni kalu.

Vierailija
17/42 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanha ketju, mutta tulipa mieleen juttu menneiltä ajoilta. Erosin vaimostani jolla oli tosi pieni klitoris ja sellainen lähes viivapillu. Eron jälkeen seuraavalla sänkykumppanilla oli aivan uskomattoman suuret sisemmät häpyhuulet ja varmaan kolme senttiä pitkä klitoris kiihottuneena. Se nousi nuollessani pystyyn ja avasi huulet kuin perhosen siivet. Voi juma miten lasti lähti tähän naiseen. Tuntui että taju lähteen. Ja naisen saatua orgasmin klitoris todellakin nytki kuin pieni kalu.

hieman samankaltainen kokemus minullakin. MInulla oli yksi hoito jolla oli juuri tuon kaltainen häpy, sisemmät huulet oli juuri sellaiset jotka pystyi levittämään kuin perhosen, ja klitta, varmaan isoin mihin olen koskaan törmännyt. Ja hän todella oli orgasminsa kanssa klitoriskeskeinen. Ja voi sitä suuseksin ihanuutta, sitä todella sai antaa Niin paljon kuin vain halusin. Ja minähän halusin

Vierailija
18/42 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdestäkään suuresta klitoriksesta ei ole havaintoa/muistikuvaa, mutta parilla naisella ollut pieni (=ujo?) klitoris, muihin verrattuna.

Kiihottavaa olisi törmätä "isoon" klitorikseen vielä joskus.

Vierailija
19/42 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hieman samankaltainen kokemus minullakin. MInulla oli yksi hoito jolla oli juuri tuon kaltainen häpy, sisemmät huulet oli juuri sellaiset jotka pystyi levittämään kuin perhosen, ja klitta, varmaan isoin mihin olen koskaan törmännyt. Ja hän todella oli orgasminsa kanssa klitoriskeskeinen. Ja voi sitä suuseksin ihanuutta, sitä todella sai antaa Niin paljon kuin vain halusin. Ja minähän halusin

Lieköhän kuinka yleinen tuollainen iso klitta. Minulle on sattunut kohdalle vain tämä kyseinen nainen. Pari muuta on ollut kyllä tosi suurilla huulilla jotka olivat kuin tiiviste kullin varressa. Nyksä on näistä toinen. Klitoris on hänellä kohtuukokoinen kova nappula.

Vierailija
20/42 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana puheenaihe. Klitoris.

Jos keskustelu pysyy asiallisena ja kauniina, luen tätä mieluusti

N49

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän