Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihan alkuraskauden ultra?

Vierailija
11.01.2010 |

Millä viikoilla voi jo mennä omakustanteisesti ultraan, ja saada selvyyden tähän peevelin alkuraskauden epävarmuuteen onko siellä mahassa joku? Mitä se suurinpiirtein maksaa?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samassa tilanteessa oleva kohtalotoveri ilmoittautuu! Tietääkö joku?

Vierailija
2/9 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jälkeen näkyy varmasti jo sydämen syke. Voi mennä aiemminkin, mutta ei niin hyödyllinen käynti mun mielestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla viikkoja nyt 7+4, joten ehkä täytyy sitten vielä hiukan malttaa.

Mites kakkosella?

Vierailija
4/9 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tiedätkö kuinka pitkällä nyt olet? Jos olet varma, niin kun kuusi viikkoa on täynnä eli alkaa viikot 6+ niin sykkeen pitäisi näkyä. Varminta olisi odottaa tosiaan rv7+ saakka.

Itse olen hormonihoitojen takia käynyt kolmesta lapsestamme jokaisesta alkuraskaudenultrassa. Viikot ovat olleet 6+6, 6+3 ja 6+0. Syke on näkynyt jokaisella kerralla. Tuo 6+0 tosin oli niin aikaisin, että lääkäri sanoi, että oikeastaan voisi yhtä hyvin olla näkymättä. Laitteet olivat tosin hyvät, ultrapaikkana TAYS.

Vierailija
5/9 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsettomuushoidoissa tehdään alkuraskauden ultria ihan rutiinisti rv 6 jotta nähdään onko hedelmöitys onnistunut.

Nykyisestä hintatasosta en tiedä, 4 vuotta sitten taisi olla ultra+lääkäri jotain 150 euron luokkaa.

Vierailija
6/9 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla vasta 5+1. Näkyi siis vain ruskuaispussi. Sain uuden ajan 2 viikon päähän, ja 7+1 näkyi istten jo hyvin. Raskauteni "nuoreni" 16 päivällä, ja se piti paikkansa siis.

Vierailija
7/9 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli kierron mukaan viikkoja 7+4. Kamala kutina päästä näkemään onko mahassa joku. Ja mullahan on siis 3 lasta ennestään, eikä edes esikoisesta tuntunut näin "pelottavalta". En ole aiemmin käynyt ultrassa ennen niitä kunnallisia. Johtuiskohan se siitä, että edellisistä olin pahoinvoivana koko ajan. Nyt tuntuu että pahaolo laimenee päivä päivältä, eli suoraan sanottuna pelottaa että se on mennyt kesken :(

Vierailija
8/9 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja syken näkynyt. kiertoni on kyllä säännöllinen. Jos olet 7+ niin voit jo mennä.

Vierailija
9/9 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

... että mennään kun 7 viikkoa on täynnä. Silloin näkyy varmimmin sykekin. Tämä on kuitenkin tapauskohtaista, mutta minulle ei suositeltu sitä ennen tuota 7 viikon täyttymistä.

Maksoi KELA:n vähennysten jälkeen noin 80 euroa. Vaihtelee tietenkin paikkakohtaisesti. Itse kävin Helsingissä Femedassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi