Minkä niminen on tuntemasi ruma ihminen
Eikä herneitä nenään,kauneus (kauheus) on katsojan omassa silmässä.
Tiina
Kommentit (84)
vuosia tooosi suosittu ja Sareja oli joka paikassa. Omilta kouluvuosilta muistan kolme todella kaunista Saria ja törmäsinpä sairaalassa potilaana ollessani tosi mukavaan ja nättiin Sari-nimiseen opiskelijaan. Harvoin nimittäin nykyään tapaa alle kolmekymppistä Saria.
terveisin reilusti keski-ikäinen Sari, joka ei todellakaan ole kaunis :)
...Sisäisesti. Ulkonäöllisesti en ole koskaan miettinyt, enkä mieti.
2 tosi rumaa Seppoa (henkisesti ja ulkoisestikkin)
naisista tai tytöistä Emilia
Jenni, sekä ulkoisesti että sisäisesti
2x Heidi, ulkoisesti kauniita mut sisäisesti todella ikäviä ihmisiä
Heidi, Saija.. Leevi on ihan hirvee poika, sellanen alle 2v, eipä oo sen äitikään mikään kukkanen, ainakaan sisäisesti.
Hyvin erinäköisiä ihmisiä, mutta en yhtään mielestäni rumaa. Joku heistä saattaa itse olla eri mieltä, mutta tosiaan omasta mielestäni en tunne ketään rumaa.
En ole tavannut yhtään kaunista Saria. Ja vähemmän kaunis sellainen katsoo minua joka aamu myös peilistä. Iltamenoihin mennessä katsoo tosin hieman kauniimpi, mutta ei mikään priimaluokan pärstä kuitenkaan. :)
tunne ketään jota kutsuisin rumaksi.. suurinosa on ihan tavallisia, jotkut sitten kauniita, kukaan ei ole ruma.
ja sareista puheen ollen, tiedän yhden ihan tolkuttoman kauniin sarin. on oikeen semmoinen valovoimaisen kaunis ja kääntää kyllä päät mihin ikinä meneekään.
olen ruma Sari!
Sarit ovat juuri tällaisia persenaamoja kuin minä.
Muutenkin olen sitä mieltä että tämä 60-luvun okserefleksi-nimi voitaisiin poistaa almanakasta.
Down with Sari!
Sarit ovat juuri tällaisia persenaamoja kuin minä.
Nimenomaan! Taidan ottaa toisen nimeni käyttöön, josko se pärstäkin alkaisi pikkuhiljaa paranemaan... ;))))
Sari - rumuus tulee siitä että tämä Sari on kyrpiintynyt palvelualan ammattilainen. Vittuuntuminen todella rumentaa ihmistä.
Tunnen myös hyvännäköisen Sarin eli sillä on merkitystä, mitä teet elämässä. Jos vituttaa jokaikinen päivä niin kyllä se näkyy..
Huomaan, että täällä on paljon 60-luvulla syntyneiden nimiä..niinhän se on, että jossain vaiheessa alkaa rupsahtamaan, kaunis ei voi olla kaiken ikää:)
minä ruma-Sari oon aina ollut ruma. Ihan jo pienenä.
On vaan persenaama ihan syntymä"lahjana".
En ole palvelualalla.
Jotkut ottavat henkilökohtaisesti kun anonyymit mammat luettelevat ihmisten etunimiä. :D Miten jaksavatkin aina loukkaantua muiden puolesta. Varmaan puhisevat kulmat kurtussa seuraavat pari tuntia kotonaan. Relatkaa, jos oma nimi osuu kohdalle niin ajatelkaa että se on joku toinen etkä sinä (se mahdollisuus on olemassa). Ainakin nuo pari Saria osaavat ottaa huumorilla, hyvä te!! Itse en keksi vastausta.
Aila, Titta