Minkä niminen on tuntemasi ruma ihminen
Eikä herneitä nenään,kauneus (kauheus) on katsojan omassa silmässä.
Tiina
Kommentit (84)
kuka on ruma, tuskinpa itsekään täydellisiä olette. Olisi kiva tietää mitkä on vastanneiden ikäjakauma, kuulostaa niin pissistouhulta. Jokainen on oman näkösensä ja tuosta tulee mieleen, että onko aloittajan arvomaailma pielessä, kun tuommoinen asia kiinnostaa.
että Heikki ja Timo on naisten nimiä. (Numero 31 muistaakseni oli maininnut, kun joku väitti, ettei ole yhtään miestä.)Taidan laittaa seuraavalle tytölle nimen Timo.
Tai isiä, ihan sama. Melko tehokkaasti tekevät asenteillaan penskoistaankin kiusaajia.
Mielestäni tosi karmea arvomaailma heillä, tai sitten mä vaan olen tästä nykypäivän kelkasta ihan pudonnut. Mutta onneksipa sitten olen.
olin ihan varma että minut on mainittu täällä. Niinpä näkyy, ja useampaan kertaan. Arvaan ainakin yhden "äänestäneen".
Pirjo, Pertti, Juha, Jari, Sari, Heikki ja Risto. Terveisiä sukulaisille.
Vaikea uskoa, että aikuiset ihmiset voivat kysellä tällaista, mutta ilmeisesti kaikki on mahdollista. Sori, mua hävettää teidän puolesta.
olisi todella kaunis jos pukeutuisi "oikein",eikä aina "laina" vaatteissa.
tunnen useampia ei niin upeita tämän nimisiä: Pia, Sanna ja minna. Sattumaa lienee, ovathan nuo tietyn vuosikymmenen yleisimmät nimetkin.
Kirsti, Tiina, Marja, Timo (yksi komea, toinen rumilus), Hannele, Juhani, Toni