Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Öö, mitkä näistä räteistä on RETROA? Ov

Vierailija
10.01.2010 |

http://www.huuto.net/kohteet/aito-retro-vaatepaketti-tyttovauvalle-ihan…



Nuohan ovat suurimmaksi osaksi 90-luvulta, ainoastaan tuo ekat potkuhousut on 80-luvulta.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

80-luvun alun jälkeen.

ankeita ruskeita, kusenkeltaisia, siniharmaita ym.

Vierailija
22/23 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

80-luvun alun jälkeen.

ankeita ruskeita, kusenkeltaisia, siniharmaita ym.


Ja kuvissa on aina noita värejä.. Ja sitä äitinikin aina valitteli, kun kaupasta ei saanut kivoja vaatteita. Pastellit ja neot tuli sitten 80-luvun lopussa ja 90-luvun alussa..

Ja 24 vai 23.. Onko sitä nyt noin helvetin vaikea lukea tätä ketjua, justhan joku selitti retron ja vintagen eron!

Retro on "uusvanhaa" eli NYT kaupoissa myytävät 70-luvun kuosit, vintage on vanhaa, siis OIKEASTI vanhaa (sanoisinko, että 70-luvusta taaksepäin) eli ei todellakaan mikään 80-luku saatikka 90-luku! Mutta retro EI ole vanhaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niiden oikeailla nimillä, niin retro on uusi, mutta vanhannäköinen vaate (siis esim. kuosi 70-luvun tyyliä tms.), vintage on taas oikeasti vanha vaate.



Tuliko asia nyt ymmärretyksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi