Lue keskustelun säännöt.
Mä olen niin kyllästynyt siihen että mun tyttöä kiusataan
28.10.2009 |
on jo koulussa. Kiusaajia puhutellaan ja vanhempien kanssa on myös puhuttu, mutta sama meno jatkuu. Rehtori on puhutellut, mutta mikään ei tehoa.
Kommentit (3)
ihan onnellinen hän on elämässään muuten, mutta olen niin kyllästynyt laittamaan aina reissariin viestiä uudesta ja uudesta jutusta.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Jossa yhdessä mietitte, miten tilanne pitäisi hoitaa niin, ettei toistuisi.
joskus muu ei auta.
Tsemppaa tyttöäsi, että hänen elämänsä tulee olemaan paljon kivempaa kun on vaikka lukiossa tms.
Itse olin kiusattu tarhasta asti, mutta lopulta päättäväisyydellä olen saanut itselleni ihanan elämän.
Voimaa!