Lue keskustelun säännöt.
olisko kenelläkään myynnissä brio
Kommentit (6)
mutta kävisikö brion seisomalauta rattaisiin?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
On kyllä. Voin vaihtaa Kärcher tabletteihin. Oliko puh nroa tai spostia?
Vierailija kirjoitti:
Läytyy
Kiva. Ap varmasti ilahtuu näin 16v myöhemmin.
mutta kävisikö brion seisomalauta rattaisiin?