Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä tarve vanhoilla äideillä on nimittää kaikkia muita teiniäideiksi?

Vierailija
10.01.2010 |

Loppujen lopuksi teiniäitejä on varmasti vähemmän kun näitä 35v+ äitejä. Jostain syystä tyyli on se että vaihtoehtona on olla joko "kouluttautunut" iäkäs äiti tai sitten teiniäiti, jolla ei ole koulutusta eikä rahaa. Valtaosa naisista saa lapsensa kuitenkin 30v molemmmin puolin olematta silti kouluttautumaton, teini tai edes erityisen köyhä. terv.23v esikoisensa saanut maisteri

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olenko minä sellainen, kun sain kuopukseni 38-vuotiaana? Olen kuitenkin ollut parikymppinen esikoisen saadessani. Eikös kaikista tule joskus vanhoja äitejä? Äiti se on oma äitinikin edelleen, vaikka hän on jo seitsemänkymppinen.

Vierailija
2/11 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin nykyään yli 3-kymppinen kolmen lapsen äiti, en nuori minäkään. Mutta kun suuntaus tuntuu olevan että lastenteko pitäisi aloittaa vasta 35+ ollaakseen kouluttautunut ja suht tervejärkinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sit onkaan vanha äiti sun mielestäs :D

Vierailija
4/11 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdanko sit "teiniäidin" mielestä olla se vanha äitee? :D:D

Vierailija
5/11 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selitin jo ylempänä että nykyään puhutaan teiniäidestä aina jos on alle 30v. Itse en enää ole, mutta ilmeisesti vuosi sitten olin teiniäiti ja nyt minusta tuli vanha äiti.

Vierailija
6/11 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

40v on riski tehdä lapsia ja yleisesti puhutaan että "alkaa olla jo kiire" 35v+ tietämillä jos ei vielä esikoista ole saanut. kyse olis siis siitä koska esikoisensa tekee. jotkut saavat ammatin/tutkinnon npeammin kuin toiset,jotkut hoitavat raha asiansa paremmin kuin toiset,ei voi olettaa että nuorella äidillä 20+ ei voisi olla rahaa/koulutusta/työkokemusta,ja sitäpaitsi ei se liity äitiyteen millään lailla. afrikan köyhätkin naiset jotka eivät tiedä maailmasta mitään,elämästä kylläkin ovat hyviä äitejä,,,

Vierailija
7/11 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhat tuntee olevansa vanhoja melkein kaikkeen, äitiyteen, hyvään työhön jne.

Vierailija
8/11 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on pääns sisällöstä kiinni! Mulla on 3 lasta ja yksi vielä toiveissa, asiat kunnossa ja fysiikka kohdallaan!

Vierailija
9/11 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain äideillä näyttää olevan tarve nimitellä toisia iän tai minkä tahansa muun syyn perusteella, mutta normaali-ihmisillä ei minun pielestäni tällaista tarvetta ole.

t. eräs, joka on tullut äidiksi sekä "vanhana" että nuorena

P.S. sana "vanhana" on lainausmerkeissä siksi että vanhat naiset eivät enää voi saada lapsia

Vierailija
10/11 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 vuotta on ihanteellinen synnytysikä.

Tarua. Ihanteellinen hedelmällisyysikä ja oikea synnytysikä ovat eri asioita. Iällä ei ole suurta

merkitystä synnytyksen kannalta. Vaikka yli 40-vuotiasta ensisynnyttäjää seurataan muita

tarkemmin, nelikymppiset naiset synnyttävät yhtä hyvin kuin 20 vuotta nuoremmatkin.

Vierailija
11/11 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska sain esikoiseni 36 vuotiaana.

En vain ymmärrä, miksi en raskautunut 31 vuotiaana kun alkoi yritys, vaan 36 vuotiaana vanhuksena vasta onnistui.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan