Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pari kysymystä FARMVILLESTÄ!

Vierailija
10.01.2010 |

Olen nyt pari päivää sitä pelaillut ja vähän vielä ulalla. Kuinka nopeasti sato on kerättävä ettei pilaannu? Saako niitä viljelyslänttejä siirrettyä (mulla osa vähän sikin sokin) vai pitääkö vaan poistaa ja kaivaa uusi? Mistä tapahtumista saa seteleitä? Onko kannattavampaa viljellä nopeasti kypsyvää lajia vaiko hitaasti kypsyvää? Mitkä on parhaita? Itsellä on nyt suosikkeina vadelmat ja mansikat, kurpitsa ja riisi, riippuen siitä paljonko olen koneella.

Joo, ja tiedän että tää on ihan pöljän hommaa mut ois kiva saada vähän valmennusta!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa länttejä siirrettyä, pitää poistaa ja tehdä uudet. Seteleitä saa yhden aina kun nousee uudelle levelille. Lajien kannattavuudet vaihtelee, se riippuu siitäkin haluatko kerätä rahaa vai XP:tä.

Vierailija
2/6 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt pari päivää sitä pelaillut ja vähän vielä ulalla. Kuinka nopeasti sato on kerättävä ettei pilaannu? Saako niitä viljelyslänttejä siirrettyä (mulla osa vähän sikin sokin) vai pitääkö vaan poistaa ja kaivaa uusi? Mistä tapahtumista saa seteleitä? Onko kannattavampaa viljellä nopeasti kypsyvää lajia vaiko hitaasti kypsyvää? Mitkä on parhaita? Itsellä on nyt suosikkeina vadelmat ja mansikat, kurpitsa ja riisi, riippuen siitä paljonko olen koneella. Joo, ja tiedän että tää on ihan pöljän hommaa mut ois kiva saada vähän valmennusta!

tai sen kasvunopeudesta, kuinka nopeasti kerättävä. Eli nopeasti kasvavat myös kuihtuvat noepammin. Länttejä ei voi siirtää. Seteleitä saa vain uudelle tasolle siirtymisestä. Kasveja on niin monenlaisia, että on mahdotonta sanoa, mikä on kannattavin. Huomaathan, että saat myös rahan lisäksi "masteryä" kun olet kasvattanut tarpeeksi tiettyä kasvia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kasvi pysyy hyvänä yhtä kauan, kuin kasvu on kestänyt. Eli esim. mansikkasato kasvaa sen neljö tuntia ja kuihtuu sitten neljön tunnin kuluttua kypsymisestä jne.

Kasvin kannattavuus riippuu myös siitä, keräätkö ennemmin rahaa vai pisteitä.

Olen jostain lukenut, että jos vaan on koko päivä aikaa pelailla, niin mustikka olisi molemmissa suhteissa kannattavin, voittoa sijoitukseen nähden tulee kivasti ja kun päivässä ehtii korjata monta satoa kertyy sekä rahaa että pisteitä mukava läjä.

Vierailija
4/6 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta niitä saa vasta levelin 32 jälkeen. Sitä ennen eniten tienaa viinirypaleillä,ellei sitten tosiaan halua istua siinä koneella useampaan otteeseen päivässä niitä kasveja istuttamassa ja keräämässä... Itsestäni ei siihen olisi. Ja mun käsittääkseni kasvit kuolee PUOLESSA siitä ajasta minkä niiden kasvaminen on kestänyt. Eli 4h:n mansikat kuolee jo kahdessa tunnissa jne.

Vierailija
5/6 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli niitä en ole viljellyt. Itse keskityn kerrallaan yhteen kasviin ja kerään siitä mastery-kyltin.

Ärsyttää, kun ne tasot karttuu niin hitaasti heti kun pääsee vähän pidemmälle! Mulla ei ole tarpeeksi naapureita, että saisin palstaa laajennettua kolikoilla. Pitää siis kerätä seteleitä laajentamiseen, ja hidasta on...

Vierailija
6/6 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta joka kerta kun ne pellot kyntää niin tulee XP:tä eli siinä mielessä vattu on yhtä tuottava kuin mansikka tai mustikka jos sitä pääsee 2 tunnin välein keräämään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä