Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päästättekö miehenne baariin oluelle?

Vierailija
09.01.2010 |

Tähän aikaan vielä, jos haluaa mennä, ja miksi päästätte/ette päästä?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon helvetisti etten ikinä ole sellaisessa suhteessa, missä minun täytyy "päästää" tai olla "päästämättä" kumppaniani. Karvat nousee pystyyn kun kuvittelenkin.

minä taas toivon etten koskaan ole sellaisessa suhteessa missä minun täytyy kohdata tuollainen toive, että mies olisi menossa keskellä yötä OLUELLE... Joo ei kiitos sellaisia miehiä!

Keskellä päivääkö sen sit pitäs oluelle mennä???

Vierailija
22/42 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähteä klo 23 jälkeen oluelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajankohta olis vähän outo hetken mieliteolle...

Toisaalta hämmästyisin jos se jois kaljaa ees kotona, kun ei juo...

Vierailija
24/42 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yllättäen baariin kun pari kaveria oli menossa. Ei käynyt mielessäkään kieltää vaan katsoin että pukee kunnolla vaatetta ettei palellu yöllä taksijonoon ja katsoin että saa pakattua aloittelujuomat kolisemattomaan kassiin.

Ja toivotin tottakai hauskaa iltaa - minusta käy ihan liian harvoin ja saa mennäkkin milloin tahtoo.

Vierailija
25/42 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten sain uusia ystäviä ja halusin lähteä muutamalle, niin mies ei päästänytkään.

Uhkaili ja käyttäytyi mustasukkasesti. Pyysi tarkastaa puhelimen ja haisteli pyykkikorista pikkuhousuja, että haisevatko ne vieraalle miehelle.

Tilanne lämpeni siihen pisteeseen, jotta soitin veljeni apuun. Veli puhui mieheni päähän järkeä.

Mieheni lopulta tajusi olleensa aasi ja pääsin viettämään iltaa. Onneksi on potkunyrkkeilevä veli.

Vierailija
26/42 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuitenkaan jaksaisi lähteä yhtään minnekään klo 23 jälkeen... Kerran kuussa suunnilleen käyn ulkona ilman miestä, tyttöporukalla.

Miestä oikein rohkaisen usein lähtemään itsekseen jonnekin, mutta haluaa lähinnä käydä minun kanssani ulkona tai joskus jossain duunibileissä max 2 kertaa vuodessa.

Eli jos ilmoittaisi klo 23 lähtevänsä kaljalle, olisin aika hämmästynyt.

Vierailija
27/42 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos silloin tällöin kävisi niin ok. Jos alkaisi olla joka lauantai-ilta ja sitten sunnuntaina nukkuisi suuren osan päivästä niin en katsoisi hyvällä.

Vierailija
28/42 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun sei halua mennä

Vierailija
29/42 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi joku tälläsiä kyselee?

Kyllä. Parisuhde ei ole meillä vankila!

Ja kyllä: minäkin PÄÄSEN baariin jos haluan mennä!

Sinusta ap naisen paikka kotona ja mies "pääsee luvan kanssa" baariin jos tuuria?

Huhhuh!!

Vierailija
30/42 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänestä ruokailu ja alkoholin käyttö on kuin vessassa käynti, jota ei mielellään tee yleisesti..

Vaan nauttii molemmista omassa rauhassaan. Alkoholia nauttii vain hyvää levyä kuunnellessa tai elokuvan kera.

Minä käyn 3x viikossa ystävien kanssa ja mies jää hoitamaan lapsia.

En silti päästäisi miestäni baariin hän on niin avuton ja ajautuu monesti pulmallisiin tilanteihin.

Vierailija
31/42 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homehdumme kotonamme myös nyt. Liittomme on kuin vanha likistetty sämpylä.

Vierailija
32/42 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsemme ollessa vauva miehen menojalkaa kutkutti enkä olisi halunnut miehen menevän "kaljalle" tai kahville kavereiden kanssa illalla, mutta mikä minä olen aikuista ihmistä määräämään? Mies siis meni ja minä olin huutavan vauvan kanssa väsyneenä kotona. Onneksi toi aika meni nopeasti ohi ja toisen lapsen syntymän jälkeen mies viihty jo perheesä luona myös iltaisin. Itse en halunnut vielä silloin lähteä (vauva muutaman kuukauden ikäinen), nyt kun molemmat lapset ovat yli 1,5 vuotta menemme vuorotellen tai lapsen vahdin saadessamme jopa kahdestaan. Anna siis miehen mennä.

Mies saattaa tarvita hermolepoa vaimosta/perheen arjesta eikä osaa oikein toimia järkevästi. Kyllä ne miehetkin erehdyksen kautta oppivat ja haluavat sitten olla kotona. aika aikaa kutakin sanoo vanha sananlasku.

Vierailija
33/42 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme edes asu yhdessä, pysyy kunnioitus ja rakkaus voimissaan.

Vierailija
34/42 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se inhoaa olutta, joten jos se sellaiselle väittää lähtevänsä, se valehtelee.

Vierailija
35/42 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taapero+sylivauva-perheessä olisi kyllä todella harmillista jos toinen vain ilmoittaisi lähtevänsä. Onneksi on osallistuva isä/mies ja tajuaa itsekin kertoa ajoissa menoistaan. Jos yhtäkkiä sanoisi lähtevänsä, olisin niin yllättynyt etten edes osaisi vastustaa vaikka haluaisinkin...

Luulisi taaperon ja vauvan jo nukkuvan klo 23 jälkeen, että miksikäs se mies ei voisi käydä kaljalla?

Mulla on monia kavereita, jotka määräävät miestensä menemisistä, syyllistävät jne. Ihan järkyttävää touhua. Kyllä se parisuhdettakin syö, jos mies kahlitaan kotiin.

Vierailija
36/42 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

estää, mutta miestä en.

ja miks ihmeessä estäisin?

Vierailija
37/42 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli jääkaapin ovessa on ruudukko johon mies kerää tarroja mm. imuroinnista ja astianpesukoneen tyhjennyksestä. Renkaiden vaihdosta saa 2 tarraa

Kun on 10 tarraa saa mennä tunniksi baariin, 20 tarraa niin 2 tunniksi jne. Nyt ei saa mennä kun ei ole tarpeeksi tarroja.

Voi jeesus, oikeasti. Miten estät aikuisen ihmisen menemisen? Ja miksi se pitäisi estää?

Vierailija
38/42 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se menee kaljalle jos huvittaa ja niin menen minäkin. Yhdessä ei tosin voida enää mennä kun toisen on jäätävä lapsen vahdiksi, mutta kavereiden kanssa poikkeillaan aina vuorotellen.

Vierailija
39/42 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa pullohoitoa kotona sohvalla maatessaan. Patjan laitan sohvan viereen lattialle, jos sattuu tipahtamaan. Jos vaikuttaa kovinkin levottomalta, köytän kettingillä toisesta jalastaan lämpöpatteriin kiinni, eipähän lähde konttailee mihinkään.

Vierailija
40/42 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole koskaan vielä käynyt baarissa suhteemme aikana, jos nyt tahtois lähteä niin tarjoaisin autokyydin sinne ja takaisin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän