Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

osaako joku sanoa paljonko tulen (n.) saamaan palautuksia kun kotihoidontuesta menee

Vierailija
08.01.2010 |

20% ja veroprosenttini on 16%oikeasti

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska noista tuista menee aina se 20%. Toki voit lähettää verokorttisi sinne ja vaatia alentamaan 16%.

Vierailija
2/13 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulet varmaankin saamaan kaiken takaisin. Mutta kannattaa käydä näin alkuvuodesta verotoimistossa lasketuttamassa veroprosentti ja toimitat sitten kortin kelaan, niin et turhaan maksa liikaa veroa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistään Kelan tuista ei mene automaattisesti 20% veroa, jos sinne toimittaa muutosverokortin jolla on oikeutettu pienempään veroprosenttiin. 20% prossaa pidätetään aina, jos muutosverokorttia ei toimiteta.

Vierailija
4/13 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka pitkään hoidat lapsia. Lisää 2% omaan prosenttiisi ja vähennä saamasi luku siitä 20 niin tiedät monta prosenttia olet maksanut liikaa. laske tuo prosentti kuukauden tuloista ja katso paljon tuli euroja.

Vierailija
5/13 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tämä tieto oikein sikiää, että sosiaalietuuksista on pakko maksaa isompi vero???? Ei ole. Jos olette niin pönttöjä, että ette pyydä muutosverokorttia sosiaalietuuksia varten, niin odotelkaa rauhassa niitä palautuksia.

Ihan soittamalla tai tilaamalla uuden verokortin osoitteessa www.vero.fi saa uden verokortin oikealla prosentilla. Verokortin voi tilata vuoden aikana niin monta kertaa kuin tarvis vaatii.Eikä tarvitse edes itse lähettää KELA:an vaan verotoimisto ilmoittaa sen uuden prosentin suoraan!

En ole ikinä maksanut kothoiodontuesta enempää veroa kuin 10%

Vierailija
6/13 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

laskuriin, niin näet mikä veroprosenttisi sinun tuloillasi, sinun kunnassasi, sinun vähennyksilläsi tulisi olla. ja jos se on jotian muuta kuin 20, hanki muutosverokortti netin tai verotoimiston kautta.

vero.fi/oikopolut/laskuri/vuoden 2010 vero%

Vierailija
7/13 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

veroprossa viime verotusvuoden 12 % ja sain 2000e palautuksia. asuntolainan korkoja oli vähentää 1200e. eli onko teillä asuntolainaa? jos on niin voit saada vaikka kaikki maksamasi verot takaisin. jos ei ole niin tulet joka tapauksessa saamaan paljon palautuksia. sosiaalietuuksia verotetaan aivan samoin kuin muitakin tuloja. 20 % verotetaan jos ei toimita verokorttia, ihan vaan arviona tuo.

Vierailija
8/13 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska haluan mojovan(mahdollisen?) palautuksen ensi joulukuussa. menee matka kassaan. vou,2000e kuulostaa aika mehevälät,kuulostaa uskomattoamlta:D

Vierailija
9/13 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska haluan mojovan(mahdollisen?) palautuksen ensi joulukuussa. menee matka kassaan. vou,2000e kuulostaa aika mehevälät,kuulostaa uskomattoamlta:D

että mulla oli niitä asuntolainan korkoja jotain 1200-1300e ja siksi palautus noin suuri, arvioisin että saat n. 800e palautusta jos sulla ei ole asuntolainaa.

Vierailija
10/13 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka kerta tuli mätkyjä!

Vierailija
11/13 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun veroprossa olis muuten 15% ja lisäksi on asuntolainaa. Mutta koska on tosi nastaa saada kunnon palautukset jouluksi, olen antanut mennä isommalla prossalla veroja.

Takaisin sain juuri joulukuussa 2180€. Edellisvuonna palautusta tuli 2020€. Ihan näppärä lisä :D!!!

Vierailija
12/13 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun veroprossa olis muuten 15% ja lisäksi on asuntolainaa. Mutta koska on tosi nastaa saada kunnon palautukset jouluksi, olen antanut mennä isommalla prossalla veroja. Takaisin sain juuri joulukuussa 2180€. Edellisvuonna palautusta tuli 2020€. Ihan näppärä lisä :D!!!

Tyhmää maksaa valtiolle liikaa, ei niillä niin hyvä korko ole...

Vierailija
13/13 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...säästettyä tuollaista summaa vuoden aikana kun tulot ovat kuitenkin aika pienet. Itseni tuntien en vaan saisi laitettua joka kuukausi syrjään rahaa niin, että joulukuulle säästyisi tuollainen summa.

Siksi koen sen lisäksi vaikka tiedänkin, että ihan omaa rahaanihan se on.