Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi minun pitäisi nyrpistellä työkaverilleni jonka tiedän pettäneen puolisoaan

Vierailija
08.01.2010 |

Kyseessä siis miespuolinen työkaveri ja jopa miespuoliset tuntuvat ihmettelevän kun kohtelen työkaveriani kuten ennenkin vaikka tiedän hänen pettäneen vaimoaan ( kuten tietää suuri osa muustakin työyhteisöstä)

Miksi minun pitäisi osoittaa hänelle mieltäni tästä asiasta. En tunne vaimoa eikä tuo pettäminen vaikuta mitenkään työntekoon. Mielestäni teki sikamaisen tempun vaimolleen mutta en sitä hänelle ole kertonut / näyttänyt.

En ymmärrä...

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai oikeastaan pettäjiä kohtaan, naimisissa oleva mies nimittäin pettää varsin avoimesti vaimoaan naispuolisen työkaverinsa kanssa. Itsellä lähinnä öklöttää. Myös vaimo on samassa organisaatiossa töissä, tosin aivan eri toimipisteessä, mutta sen verran avointa noiden kahden kuhertelu on ollut, että vaimon on kyllä pakko jossain vaiheessa saada selville. Itse olin aiemmin kunnioittanut molempien ammattitaitoa ja vaikka eihän se mihinkään ole heiltä kadonnut, jonkinlainen vastenmielisyys heidän kanssa työskennellessä tuntuu. Ikäeroa heillä on 20 v.

Vierailija
2/11 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomattavasti vanhempi mies (50-kympin villitys) ihastui nuoreen ja nättiin työkaveriin ja jätti vaimonsa. Luulevat ettei kukaan tiedä, vaikka kaikki tietävät. No, itse olen huomannut vain sen, että enää en tältä mieheltä kysele mitään henkilökohtaisia juttuja (on aikaisemmin kertonut esim. lemmikeistään jne.), kun tiedän että menisi vaikeaksi. Eli puheenaiheet pidetään lähinnä säässä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minua pidetään outolintuna koska en naisena reagoi näkyvästi tapahtumaan.

kuka siitä välittää mitä mieltä sinä olet asiasta

Se ei kuule sinulle, ja sinun ei pitäisi tuntea tyotovereita noin hyvin.

Voi jopa olla että 'tapahtuma' ei koskaan tapahtunutkaan.

Vierailija
4/11 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä tehdään töitä.

Mutta kuulostaa sellaiselta työpaikalta, jossa en itse haluaisi olla. Äijät lokeroi naisia akkoihin ja jätkiin ja naureskelee toisten suruille. Nice.

Vierailija
5/11 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme varmaan omaa naisten aivoja, vain naisen vartalon. Monilla naisillahan nyrpistely ja mököttäminen ilman syytä on ihan normaalia toimintaa ja reilu ja kiva käytös erittäin epäilyttävää.

Vierailija
6/11 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset työkaverit selvästikin tekevät niin.

Vierailija
7/11 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä pitäisi käyttäytyä hyvien tapojen mukaisesti eikä avoin halveksunta ole sellaista. Ihme pelleilyä teillä töissä.

Ei kaikista tarvitse pitää eikä heidän tekojaan kunnioittaa tai hyväksyä, mutta asiallisesti pitäisi silti käyttäytyä.

Minusta toimit ihan oikein.

Vierailija
8/11 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon puolesta olen kuitenkin iloinen, että ne muut työkaverit antavat tukensa hänelle eivätkä miehelle.

Vierailija
9/11 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miespuoliset työkaverit siis lähinnä naureskelevat tapaukselle (ainakin minun läsnäollessani) mutta minua pidetään outolintuna koska en naisena reagoi näkyvästi tapahtumaan.

Myös minä olen sitä mieltä että töissä ei voi ainakaan tällaisen asian takia alkaa halveksua ketään. Tapahtumat kun eivät vaikuta työntekoon tai työyhteisöön mitenkään, ei ainakaan pitäisi vaikuttaa...

Vierailija
10/11 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen pyrkinyt käyttäytymään samalla tavalla ystävällisesti kuin ennenkin. Mutta se verran asia on painanut mieltä, etten ole varsinaisesti hakeutunut tällaisten ihmisten seuraan, vaikken vältellytkään. Eli käytännössä jos kahvipöydissä on vapaata jossain toisessa seurueessa, niin olen herkemmin valinnut sen toisen seurueen. Mutta jos lähin vapaa paikka on ollut sen pettäjän vieressä, niin siihen sitten olen istunut.

Vierailija
11/11 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en välttele tai muuta. Juttelemme normaalisti työasioista jos on tarvetta.

Moni naispuoleinen työkaveri selvästi välttelee miestä.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi