Ensimmäinen saunominen..
..yhdessä ja nyt avokki voivottelee, ettei hän mukamas kiihota minua yhtään. Ollaan toki oltu nakuina paljonkin yhdessä, mutta ei koskaan ennen saunomassa. Nyt sitä ihan vierestä näki, miten toinen pesi itsensä ja elimensä. Olihan se ihan mukavaa katseltavaa, kun saippuavaahto valui pitkin vartaloa. Jotenkin se ei vaan minua kiihottanut, ei, vaikka näin, miten toinen pesi pillunsa, ja kyllä siellä taisi käydä sormi jos toinenkin. Minulle olisi mukamas pitänyt tulla seisokki viimeistään siinä vaiheessa. No, minulle ei tullut.
Ja nyt saan jatkuvasti kuulla siitä. Mutta eikös se sauna ole pelkästään puhtautta varten -?? mites muilla ??
Kommentit (19)
Mun mies on aina saunassa vonkaamassa millon mitäkin tapaa, suuntaa ja asentoa, kun minä taas tahtoisin ihan vaan saunoa rauhassa. En vaan tajua, miksi pitää mennä varta vasten koville puisille lauteille touhuamaan ja hakkaamaan itsensä mustelmille, kun suunnilleen kaiken saman voisi ihan hyvin tehdä kotona sängyssä, tai jos se on liian tylsää, vaikka sohvalla.
Mä aloin käydä yksin saunassa, mutta sitten mies yhtäkkiä havahtui, että erikseen saunominen on kuulemma sen merkki, että parisuhteessa menee huonosti (perustunee siihen että miehen vanhemmat erosivat, eivätkä kuulemma nekään käyneet yhdessä saunassa). No, sanoin kyllä ihan suoraan, miksi käyn siellä mieluummin yksin, ja että otan miehen mukaani vasta kun osaa pitää turpansa kiinni ja keskittyä löylykauhan heiluttamiseen. Välillä osaa, välillä pitää vähän muistuttaa.
ihana lämpö ja toisen vartalo siinä.
tykkään katsoa myös kun mieheni käy suihkussa.
saunaan. Joskus kun lapset oli pieniä niin sillon tuli ja kyllä sillon seiso koko ajan. Aina ennemmin pakotin joulusaunaan kanssani, mutta sekin on jääny. Joulusaunasta tai esikoinen saada alkunsa.
Miksi esim. paneskella luonnonhelmassa tai lomareissulla jossain levähdyspaikalla. Tai mökin laiturilla. Tai yleensä missään tavanomaisesta poikkeavassa paikassa. Vaimoni on samanlainen, minun mielikseni "haluaa" jotain extraa, ei muutoin. Tylsää.
En vaan tajua, miksi pitää mennä varta vasten koville puisille lauteille touhuamaan ja hakkaamaan itsensä mustelmille, kun suunnilleen kaiken saman voisi ihan hyvin tehdä kotona sängyssä, tai jos se on liian tylsää, vaikka sohvalla.
ole muuta mielessä ja toiseksi vaikka onkin aihe vapaa palsta niin ei täällä tarvii ihan kaikkea selitellä omasta sukupuolielämästään.
ole muuta mielessä ja toiseksi vaikka onkin aihe vapaa palsta niin ei täällä tarvii ihan kaikkea selitellä omasta sukupuolielämästään.
tämä on nimenomaan SEKSI-palsta
Miksi esim. paneskella luonnonhelmassa tai lomareissulla jossain levähdyspaikalla. Tai mökin laiturilla. Tai yleensä missään tavanomaisesta poikkeavassa paikassa. Vaimoni on samanlainen, minun mielikseni "haluaa" jotain extraa, ei muutoin. Tylsää.
mutta en tajuakaan. Eikä kukaan ole osannut selittää, miksi haluavat seksiä jossain kuusen juurella tai ostarin parkkiksella. Mutta en myöskään tajua sitä, että miksi valitat, jos vaimosi suostuu noihin sun ilmeisesti himoitsemiin asioihin vain sun mieliksi. Olisit iloinen, että suostuu edes sun mieliksi, hän kun on vaan ihminen kuitenkin. Jos häntä ei kiihota ajatus kuusen juurella hässimisestä, hän ei pysty siitä kiihottavaa ajatusta itselleen rakentamaan, vaikka seisoisi päällään ja laskisi lokkeja varpaillaan.
tämä on nimenomaan SEKSI-palsta
Pitikö avokkisi jonkinlaista esitystä sinulle? Et ole outo jollei ala seisomaan saunomisesta. Mutta jos avokkisi nimenomaan yritti kiihottaa sinua niin ehkä oli vähän herkkä kun ei toiminutkaan niin kuin piti.
Eli harmistumisen aihe ei olisikaan ollut se, ettei SINULLA alkanut seistä, vaan ettei HÄN osannut kiihottaa sinua. Olisiko avokki vain hiukan epävarma itsestään? Tai tottumaton "torjuntaan"? Molemmissa tapauksissa harmi mennee ohi kehuilla ja ihailulla :)
En vaan tajua, miksi pitää mennä varta vasten koville puisille lauteille touhuamaan ja hakkaamaan itsensä mustelmille, kun suunnilleen kaiken saman voisi ihan hyvin tehdä kotona sängyssä, tai jos se on liian tylsää, vaikka sohvalla.
kasvoi huimasti, kun mies oivalsi olla pyrkimättä aina päälle. Ei ole oikeasti yhtään kivaa olla nylkyttävän miehen ja neulaspatjan/puulaiturin/saunan lauteen/tms kovan tai pisteliään alustan välissä - kaikella kunnioituksella oikein rakastettua ja seksikästä parempaa puoliskoani kohtaan. ;)
Mutta vaikka mulla ei ole mitään erityistä hinkua näihin, toki mä ihailen mielelläni jylhiä kuusimetsiä tai järvenrantaa naidessa - kunhan se on miehen perse, jota ne tikut ja neulaset pistelee.
pillussa. Kyllähän se niin meni ja sen hyvin näin, mutta ei hän minusta sitä kiihotusmielessä tehnyt, vaan peseytyi tapansa mukaan. Meillä oli molemmilla eka kerta, kun peseydyimme toistemme nähden. Minusta se ei kuitenkaan siellä saunassa ollut mikään kiihottava toimenpide. Sama näkynä makuuhuoneessa olisi varmaan pistänyt veitikkaani eloa.
tai nokkospuskassa hässimisestä. Meillä on ollut tapana ottaa viltti tms. tietysti alle eikä tietenkään minnekään hyttysiä ja hirvikärpääsiä vilisevään metsään. Kyse on enemmänkin asenteesta ja hetken mielijohteesta tapahtuvaan rakasteluun, ettei aina sitä suunnittelua ja "kun nyt kerran ollaan alasti sängyssä ja aikaakin olisi just nyt".
Olisit iloinen, että suostuu edes sun mieliksi, hän kun on vaan ihminen kuitenkin. Jos häntä ei kiihota ajatus kuusen juurella hässimisestä, hän ei pysty siitä kiihottavaa ajatusta itselleen rakentamaan, vaikka seisoisi päällään ja laskisi lokkeja varpaillaan.
tai nokkospuskassa hässimisestä. Meillä on ollut tapana ottaa viltti tms. tietysti alle eikä tietenkään minnekään hyttysiä ja hirvikärpääsiä vilisevään metsään. Kyse on enemmänkin asenteesta ja hetken mielijohteesta tapahtuvaan rakasteluun, ettei aina sitä suunnittelua ja "kun nyt kerran ollaan alasti sängyssä ja aikaakin olisi just nyt".
Oonko mä ainoa, jonka mielestä tässä on ristiriita? Vai kannatteko te vilttiä mukana joka paikassa ihan vain siitä ilosta, että jos nyt sattuu alkaa kesken iltakävelyn vaikka panettamaan, niin voi siihen polun varteen pistää toimeksi?
Vaikka mä en perustakaan mistään tämmöisestä villin ja vapaan luonnon keskellä kuksimisesta, niin ei mun mielestä ole ainoa vaihtoehto se, että "maanantai-iltana olis kalenterissa tilaa, sillon voitais" tai "kun nyt sopivasti ollaan alasti ja on aikaa". No, täytyy kyllä myöntää, että kyllä me miehen kanssa on sovittu tietty viikonpäivä, jolloin seksiä harrastetaan, tosin kellon aika on vapaa, eli kun sitä aikaa on. Tämä ei kuitenkaan sulje pois sitä, etteikö voitaisi harrastaa ja harrastettaisi seksiä muulloinkin kuin tuona tiettynä päivänä. Kuitenkaan tuota päivää ei ole koskaan peruutettu sillä perusteella, että "kyllähän me jo eilen/toissapäivänä...", vain jos jompikumpi on kipeänä tai ihan oikeasti voimat on ihan loppu. Edes siksi, ettei nyt huvita, ei olla peruutettu, vaan sitten keksitään jotakin, jotta alkaa huvittamaan.
Tähän ratkaisuun on päädytty, koska elämäntilanne meillä on nyt sellainen, ettei seksille ole paljon aikaa ja voimia - pienet lapset, työt ja opiskelut ovat kaikki päällekkäin. Kuitenkin molemmat alkavat olla kärttyisiä ja vihaisia pelkästään seksin puutteen vuoksi, jos väli alkaa kasvaa pidemmäksi kuin viikko, joten nyt on päätetty toimia näin. Ja kummasti se jo tänään alkaa kiinnostamaan, kun tietää, että huomenna on se päivä, ja harvoin sitä jaksaa huomiseen asti odottaa, jos vaan on mahdollista tänään jossain välissä edes pikaisesti hommat hoitaa.
Sitten, kun lapset kasvaa isommiksi, ja se osaltaan helpottaa tilannetta, on enemmän aikaa spontaanille seksille, niin tilanne on toinen. Ei tämä suunniteltu seksi kuitenkaan ole meidän seksielämää pilannut, päinvastoin. Sitä pidetään yllä näin, ja meillä se toimii.
..yhdessä ja nyt avokki voivottelee, ettei hän mukamas kiihota minua yhtään.
Vedä siltä lupia kyselemättä housut alas ja rupea naimaan niin tietää että kiihottaa.
Tai ehkä sama jotenkin vähän tyylikkäämmin tai hienotunteisemmin, mutta oleellista on, että otat sen kyselemättä. Siitä se tietää että haluat sitä etkä nai sitä vain miellyttääksesi. Voit korosta tätä vielä vaikka naimalla perseeseen.
tehnytkin, eli takaapäin ensin hiukan hipelöinyt, sitten vetänyt pöksyt alas ja sitten pistänyt hänet kumaraan ja takaapäin jyystänyt, ja ihan silleen yllättäen. Kyllä meillä naimista on ihan riittämiin. Mutta tämä saunajuttu meni niin, että en minä nähnyt siinä mitään sellaista kiihottavaa, vaikka näinkin hänen pesevän pillunsa puti puhtaaksi, sormet siellä sisällä, ja melkein siinä lotina kuului kun lirputti. Sitten kun makkarissa näkee saman, eli hänen sormensa pillun suulla, niin vaikutus on ihan eri, eli pystyyn pomppaa ja nopeasti sen tekeekin.
Kukaan ei pese pillua sisäpuolelta. Korkeintaan häppärin välit. Sinulta puuttuu tilannetajua.
Toisaalta olisihan muija voinut vähän paremmin vihjaista, että sinäkin olisit tajunnut. Esim. pyllistänyt ja upottanut 4 sormea pilluun silmiesi edessä ja hieronut klittaa.
en minä nähnyt siinä mitään sellaista kiihottavaa, vaikka näinkin hänen pesevän pillunsa puti puhtaaksi, sormet siellä sisällä, ja melkein siinä lotina kuului kun lirputti. Sitten kun makkarissa näkee saman, eli hänen sormensa pillun suulla, niin vaikutus on ihan eri, eli pystyyn pomppaa ja nopeasti sen tekeekin.
Kukaan ei pese pillua sisäpuolelta. Korkeintaan häppärin välit. Sinulta puuttuu tilannetajua.
Toisaalta olisihan muija voinut vähän paremmin vihjaista, että sinäkin olisit tajunnut. Esim. pyllistänyt ja upottanut 4 sormea pilluun silmiesi edessä ja hieronut klittaa.en minä nähnyt siinä mitään sellaista kiihottavaa, vaikka näinkin hänen pesevän pillunsa puti puhtaaksi, sormet siellä sisällä, ja melkein siinä lotina kuului kun lirputti. Sitten kun makkarissa näkee saman, eli hänen sormensa pillun suulla, niin vaikutus on ihan eri, eli pystyyn pomppaa ja nopeasti sen tekeekin.
Että av-mammojen yksi suosikki riidanaihe on se, pestäänkö pillu pohjiaan myöten vai vain ulkoa. Eli toiset pesee myös sisältä. Ja enpä usko että mieheni osaisi sanoa kummalla tavalla minä pesen vaikka ollaankin saunottu yhdessä jo 7 vuotta.
Eli suottansa haukuit ap:tä.
Vaikka itsekin epäilen että vaimoke oli nimenomaan tarkoittanut pitää miehelle pienen esityksen ja pahoittanut mielensä kun ei ollut onnistunut suunnitelman mukaan. Tai sitten ap-raukka oli edellisviikolla lähtenyt kavereiden kanssa baariin juuri kun vaimoke oli (itsekseen) suunnitellut romanttista iltaa. Vaimoke on naisellisesti murjottanut ensin muutaman päivän ja kun miehellä ei seissyt saunassa niin on päättänyt ettei enää kiihota tätä. (Ettekö te miehet todellakaan käsitä että suurin osa naisten kiukunpurkauksista pohjautuu johonkin ihan muuhun kuin minkä syyn nainen ensimmäiseksi sanoo. Ja jollet itse käsitä mistä on kyse, te tuskin olettekaan sielunkumppanit... ;) )
käy saunassa ihan muut mielessä,kuin naiminen.Eli turha sitä on vinkua,kun ei kiihota saunassa...sen jälkeen kylläkin naiminen maittaa.