Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä teidän elämän tarkoitus on? ev

Vierailija
08.01.2010 |

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkkinä se, että olen akateeminen ja lupaava ura olisi ollut tiedossa mutta lasteni saatuani, työni alkoi tuntua merkityksettömältä. Jätin siis työni ja olen kotiäitinä nyt jo koululaisille lapsilleni. Teen hyväntekeväisyystyötä ja toimin järjestöissä ja tämä toiminta on mielestäni monin verroin mielekkäämpää kuin rahan tekeminen jollekin yritykselle.

Mutta moni lähipiiristäni ei tätä ymmärrä ja jaksavat suureen ääneen sitä ihmetellä. Ihan kuin ihmisarvoni olisi kiinni tästä työstä, josta minulle maksettaisiin käypää palkkaa. Koen olevani enemmän hyödyksi, kun tarjoudun ilmaiseksi sijaiseksi lasteni kouluuun, kun joku ope on sairaana ja toisen luokan ope hoitaisi samalla kaksi luokkaa.

Tiedän tietenkin, ettei tämä olisi mahdollista ilman, että mieheni tienaa riittävästi. Mutta niin tienaa moni muukin tuttavaperheen mies mutta silti vaimot pakertaa töissä ja jaksavat olla minulle kateellisia...

Vierailija
2/2 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin elämäntehtäväni oli tietysti vapauttaa itseni lapsuuden traumoista, jotta pystyn antamaan aidosti jotakin itsestään muille, toimimaan hyvän kanavana. Tämän jälkeen sain elämäntehtäväkseni kasvattaa yhden lapsen, joka tarvitsiluotettavaa ja lämmintä äitihahmoa (ei ns. omani). Se tehtävä on nyt lähestulkoon suoritettu ja odotan, että seuraava konkreettinen toimi ilmaantuu. Ellei, pyrin joka tapauksessa vaikuttamaan ympäristööni myönteisesti. Usein ei edes tarvitse tehdä erityisesti mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi