Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No olenko ainoa korkeakoulutettu ja hyvätuloinen, joka pitää vauvallaan ä-pakkauksen pukua?

Vierailija
08.01.2010 |

susirumahan se on, mutta ajaa asiansa täydellisen mainiosti. Ei tulisi mieleenikään syytää rahaa vauvan toppapukuun, kun mahtava järjestelmämme on antanut minulle sellaisen maksutta (joo maksan veroja jne.) ja vieläpä kotimaisesta tuotannosta. Tätä lisää!

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suht nuorena (27v) ja alikoulutettuna (ei ole korkeakoulututkintoa) ja huonotuloisena (tienaan työelämässä 5000e-6000e/kk, nyt olen

äitiyslomalla), ostin timberlandin toppapuvun,reimatechin toppapuvun & toin espanjasta myös yhden tosi nätin.

Tämä 2009 äitiyspakkauksen puku on valtavan kokoinen.

Vierailija
2/44 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puvun mukana tullut hattu oli valtavan kokoinen. Tuli käytettyä noin puoli vuotta kuitenkin, sitten ostin nätimmän.

Mielestäni ei kannata ottaa koko pakkausta, toista kertaa en sitä ottaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kohta kaksi ylempää korkeakoulututkintoa ja olen hyvätuloinen, samoin kuin mieheni. Esikoinen syntyi 2002 ja ollaan käytetty sekä hänellä että kahdella seuraavalla silloin äitiyspakkauksessa ollutta, vihreää toppapukua.

Ihan hölmöä ostaa uusi puku kun on saanut hyvän puvun äitiyspakkauksessa. Sitäpaitsi jos se on vähän ruma, niin eipä ole itse valittu vaan Kelan valitsema.

Vierailija
4/44 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin sitä lilan sävyistä (2003?) piti molemmat (pojat). Siinä vaiheessa enimmäkseen nukutaan vaunuissa tai kaukalossa, joten aivan sama miltä näyttää.

Vierailija
5/44 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun silmiäni särki se ruma puku.

Vierailija
6/44 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 on FT koulutukseltaan

Vierailija
7/44 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

välillä on ihan nättejäkin pukuja. Mutta viimeksi kun kävin kirpparilla, oli kaksi kaunista vauvan toppahaalaria myynnissä alle viidellä eurolla. Kyllä mieluummin ostan sellaiset, oli äitiyspakkauksesta tai ei.

t. se rumaa haalaria valittanut.

Vierailija
8/44 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kuin aika moni muukin tutkija.

Ja joo, kyllä lapset ovat käyttäneet äp-haalaria, vieläpä vanhaa ja kierrätettyä!

Senkin jälkeen meillä on ollut useimmiten käytetyt ulkohaalarit, yksi uusi on ostettu, sekin huuto.netistä halvalla. Vrt. toinen ketju haalarimerkin ja tulotason (?) korrelaatiosta...

Vierailija
9/44 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kahdelle nuoremmalle äp otettu rahana ja se esikoisen puku ainakin oli niin valtava, että olis ollut sopiva meillä noin 1,5-2-vuotiaalle. Sit kun väri oli vaaleaakin vaalea vihreä ja vähän kirkkaan valkoista + kangas sitä pumpulimaista, niin enpä sit laittanut ihan pihaleikkeihin... Se ois luultavasti parin ekan kerran jälkeen ollut kutakuinkin entinen puku. Ehkä nyt jossain kauppareissulla olis mennyt, mutta ei tullut laitettua sinnekään.

En mä nyt tiedä onko ne nyt muuten niin susirumia olleet, mutta vähintäänkin epäkäytännöllisiä...

Vierailija
10/44 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kohta kaksi ylempää korkeakoulututkintoa ja olen hyvätuloinen, samoin kuin mieheni. Esikoinen syntyi 2002 ja ollaan käytetty sekä hänellä että kahdella seuraavalla silloin äitiyspakkauksessa ollutta, vihreää toppapukua.

Sama täällä (paitsi että pelkästään yksi ylempi korkeakoulututkinto).

2002 syntyneelle esikoiselle otettiin ä-pakkaus, nuoremmille sisaruksille ei. Toppapuku on käytössä edelleen, samoin pakkauksessa ollutta keltaista kevyttoppapukua käytetty vielä kuopuksellakin.

Vierailija
11/44 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä (paitsi että pelkästään yksi ylempi korkeakoulututkinto).

2002 syntyneelle esikoiselle otettiin ä-pakkaus, nuoremmille sisaruksille ei. Toppapuku on käytössä edelleen, samoin pakkauksessa ollutta keltaista kevyttoppapukua käytetty vielä kuopuksellakin.

Vierailija
12/44 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai onkohan 2008 se beige on aivan ihana! Pidän paljon siitä hupun rypytyksestä ja hihansuiden kuvioista. Meillä on neljä haalaria saatuina, mutta äp-pakkauksen haalari on yksi mukavimpia ja hienoimpia. Tämä kakkonenkin saa käyttää sitä.

Vierailija
13/44 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on ihan käsittämätön ajatuskin, etten käyttäisi ilmaiseksi saatua kaunista (vuoden 2008)ja arvokasta pukua. Sen hinta on uutena 88 e.

Vierailija
14/44 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosteussuojahaalarinkin saa halvemmalla.

Vierailija
15/44 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekana talvena oli niin hillittömän iso, niin annoin sen lapsen serkulle.

Vierailija
16/44 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän oli ihan nätti, vihreä pienin nallekuvioin.

Vierailija
17/44 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekana talvena oli niin hillittömän iso, niin annoin sen lapsen serkulle.

Ekaksi talveksi ostin naapurilta käytetyn 68 cm haalarin.

Vierailija
18/44 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pukua käytetään täällä. Ja mun mielestäni se on tosi nätti. (Kermanvärinen) Vaikka lapselle on toinenkin haalari, laitan äp:n puvun aina, jos arvelen, ettei lapsi ole maassa ryömimässä.

Vierailija
19/44 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisin kyllä käyttänyt, mutta se kun ei ollut missään vaiheessa sopiva, tai oli, mutta kesähelteillä sitä ei tarvittu. Säästin sen kupusta varten jos sitten joskus kun toinen tulee niin voin käyttää hänellä. Kuopus syntyikin sitten sitten helmikuussa ja se haalari oli 2006-vuoden malli ja ihan sairaan iso niin jouduin ostamaan muutamalla kympillä vauvalle oliko nyt 60cm talvihaalari ja sillä pärjättiin eka talvi. No sitten kun tuli toinen talvi ja haalari olisikin ollut sopiva niin nuorempi olikin jo sen verran kova liikkumaan ja oppi ajoissa kävelemäänkin joten pakko oli hankkia haalari, joka pitää kosteutta. Mutta muuten olisin voinutkin pitää haalaria.

Vierailija
20/44 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuodelta -04 (tai taitaa olla seuraavan vuoden mallia, en ole varma, sellainen sininen) peräisin olevaa pukua nyt toisella pojalla ja on ajanut asiansa aivan loistavasti. Mitä sitä nyt kulutusjuhlaa taas pistämään pystyyn, kun uudenveroinen puku on olemassa. Eikä ole mielestäni ruma, vaikkei erityisen kauniskaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi