Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanoiko Martina ABORTTIEN (siis monikko)?

Vierailija
07.01.2010 |

Kun pelkäsi, ettei tuukaan raskaaksi enää..

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mä voin myöntää et raskaana olin ihan raivohullu. jylhä sanoi hyvin, ettei raskaus ole syy olla läski.. fiksua.

kaikka kato ei oo pullantuoksuisia mammoja vaikka kuinka haluisitte.

Vierailija
22/59 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

haistakaa huilu noiden aborttikomenttien takia

onko sun mielestä ok murhata oma lapsensa? miten joku voi tehdä niin? voisko joku selittää mulle miten IHMINEN voi tapppaa OMAN LAPSENSA. se tuntuu musta NIIIIIN pahalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakastettu. Syynsä Martinallakin on varmasti ollut aikoinaan. Samaan tilanteeseen ei hänellä olisi aikaisemmin lasta varmaan tullut. Nyt eletään tätä hetkeä. Jos sallitte sen itsellenne, sallikaa se muillekin.

Vierailija
24/59 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakastettu. Syynsä Martinallakin on varmasti ollut aikoinaan. Samaan tilanteeseen ei hänellä olisi aikaisemmin lasta varmaan tullut. Nyt eletään tätä hetkeä. Jos sallitte sen itsellenne, sallikaa se muillekin.

voi maailmassa olla oikeutettu tilanne tappaa lapsensa? en keksi ainoatakaan syytä.

Vierailija
25/59 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole mikään lapsi, vaioko sun biologia ihan hakuteillä.

Taidat olla uskovainen.

Ja en ole aborttien kannalla,mutta ammut kyllä yli.

Vierailija
26/59 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole mikään lapsi, vaioko sun biologia ihan hakuteillä.

Taidat olla uskovainen.

Ja en ole aborttien kannalla,mutta ammut kyllä yli.

usko jumalaan tai muihin satuolentoihin. mulle ihmisyys on elämässä tärkein asia. En voisi tappaa ketään, en edes omaa lastani vaikkei se vielä tarpeeksi iso olisikaan. missä menee sulla ihmisyyden raja? kuinka pienen lapsesi voisit vielä tappaa? mikä rv tai kk tai vuosi?

Vierailija
27/59 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kamalasti kaikkea murhetta, vastoinkäymistä ym.

Tulin vahingossa raskaaksi ja tein abortin! Mulla on lapsia, jotka äitia tarvitsevat. Lopulta oltiin työttömiä molemmat ja ei rahaa ruokaankaan! Mies sairastui itsekin (vaikea sairaus) ja ollaan molemmat sairaita, vieläkö olisi se yksi lapsi pitänyt tähän synnyttää?

Vierailija
28/59 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kamalasti kaikkea murhetta, vastoinkäymistä ym.

Tulin vahingossa raskaaksi ja tein abortin! Mulla on lapsia, jotka äitia tarvitsevat. Lopulta oltiin työttömiä molemmat ja ei rahaa ruokaankaan! Mies sairastui itsekin (vaikea sairaus) ja ollaan molemmat sairaita, vieläkö olisi se yksi lapsi pitänyt tähän synnyttää?

niin paha masennus et ois paneskeluja estänyt? jos kerran ei ole valmis lasta saamaan niin kannattaa pitää jalat tiukasti yhdessä ja harrastaa vaikka suuseksiä jos kovat himot on. Älä leiki ihmishengillä. Se varmasti kostautuu vielä jonain päivänä. ja suomessa kyllä tuetaan lapsiperheitä, ja työttömätkin saa usein enemmän rahaa kuin työssäkäyvät. selityksen makua. olisit antanut adobtioon, mikä sai sinut tappamaan lapsesi?? siis en voi kertakaikkiaan ymmärtää.

Vierailija
29/59 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vahinko voi sattua ja jos elämäntilanne on sellainen, voi abortti olla paras ratkaisu. MUTTA vahingoista opitaan, eikä toista vahinkoa ihan helposti tule; ellei sitten jätä suojausta pois!

Vierailija
30/59 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

raiskataan niin kannattaa harkita adoptiota. pitää ei ole pakko mut murhata ei saa ketään ihmistä. se pieni ihminen on viaton raiskaukseen. ja jälkiehkäisykin on keksitty. jos raiskataan niin ehkä ihan ekana kannattaa hakea jälkiehkäisy.

Vierailija
31/59 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta!

Vierailija
32/59 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta!

mielestä on ok murhata pieni lapsi? niinkö? vai missä raja menee? uskomatonta että joku voi hyväksyä abortin.

Vierailija
33/59 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei näköjään pysty määrittelemään minkä ikäisen lapsen voi tappaa.

Vierailija
34/59 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kamalasti kaikkea murhetta, vastoinkäymistä ym. Tulin vahingossa raskaaksi ja tein abortin! Mulla on lapsia, jotka äitia tarvitsevat. Lopulta oltiin työttömiä molemmat ja ei rahaa ruokaankaan! Mies sairastui itsekin (vaikea sairaus) ja ollaan molemmat sairaita, vieläkö olisi se yksi lapsi pitänyt tähän synnyttää?

niin paha masennus et ois paneskeluja estänyt? jos kerran ei ole valmis lasta saamaan niin kannattaa pitää jalat tiukasti yhdessä ja harrastaa vaikka suuseksiä jos kovat himot on. Älä leiki ihmishengillä. Se varmasti kostautuu vielä jonain päivänä. ja suomessa kyllä tuetaan lapsiperheitä, ja työttömätkin saa usein enemmän rahaa kuin työssäkäyvät. selityksen makua. olisit antanut adobtioon, mikä sai sinut tappamaan lapsesi?? siis en voi kertakaikkiaan ymmärtää.

ihmiselämään! Syöminen, juominen ja naiminen! Ja kun et koko sairauskertomustani tunne, ole ystävällinen ja älä kirjoita tuollaista skeidaa! Et tiedä minun taustoistani ja asioistani. Olet kammottavampi ihminen noine juttuinesi kuin 10 aborttia teettävä nainen! Ja katsos, nuo sinunkin puheesi kostautuvat jonakin päivänä! " Älä tuomitse, ettei sinua tuomittaisi" sanoi Jeesus!

Ja todellakaan tämä yhteiskunta ei auta köyhiä lapsiperheitä! Eiei! Adoptio ei ole sen ihmeellisempi: adoptoitu lapsi kantaa hylätyksi tulemisen taakkaa koko elämänsä, tästä on ollut monenmonituista juttua lähiaikoina (olet vain tarkoituksella ohittanut ne, ilmeisesti)

Ota asioista selvää, ennenkuin riehut.

Vierailija
35/59 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kamalasti kaikkea murhetta, vastoinkäymistä ym. Tulin vahingossa raskaaksi ja tein abortin! Mulla on lapsia, jotka äitia tarvitsevat. Lopulta oltiin työttömiä molemmat ja ei rahaa ruokaankaan! Mies sairastui itsekin (vaikea sairaus) ja ollaan molemmat sairaita, vieläkö olisi se yksi lapsi pitänyt tähän synnyttää?

ihmiselämään! Syöminen, juominen ja naiminen! Ja kun et koko sairauskertomustani tunne, ole ystävällinen ja älä kirjoita tuollaista skeidaa! Et tiedä minun taustoistani ja asioistani. Olet kammottavampi ihminen noine juttuinesi kuin 10 aborttia teettävä nainen! Ja katsos, nuo sinunkin puheesi kostautuvat jonakin päivänä! " Älä tuomitse, ettei sinua tuomittaisi" sanoi Jeesus!

Ja todellakaan tämä yhteiskunta ei auta köyhiä lapsiperheitä! Eiei! Adoptio ei ole sen ihmeellisempi: adoptoitu lapsi kantaa hylätyksi tulemisen taakkaa koko elämänsä, tästä on ollut monenmonituista juttua lähiaikoina (olet vain tarkoituksella ohittanut ne, ilmeisesti)

Ota asioista selvää, ennenkuin riehut.

sinun tautoistasi, pyysinkin että joku kertois mulle missä tilanteessa on oikeutettua tehdä abortti kun itse en sellaista tilannetta keksi. Haluaisin ymmärtää mutta kun en voi. Se vaan tuntuu NIIIN julmalta. Ja harva adoptoitu varmastikaan olisi mieluummin kuollut kuin adoptoitu. tai jos niin on niin voi tehdä itsemurhan.

Vierailija
36/59 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatkaa..

Eletään virallisen köyhyysrajan alla ja ruokaan ei välillä ole rahaa! Meidän lääkkeemme ovat kalliita ja täällä ei ole kunnollisia kirppiksiä, mistä lapsille tarvikkeita! Ollaan väliiinputoajia ja emme saa toimeentulotukea, jolla kukaan ei todellisuudessa voi edes elää, ellei huijaa jotenkin! Molemmilla opintolainaa jne.

Että toivottavasti edes häpeät! Jos se muksu oltais tehty, olis täälläkin ollut satamäärin naisia tuomitsemassa veronmaksajien rahoilla elämisen! Saan tonnin s-päivärahaa ja siitä menee 22 prosenttia veroa, töissäollessa 18. Mutta en saa töitä, enkä voi tehdäkään, koska olen niin pahasti sairas ja usein psykiatrisessa hoidossakin ollut.

Ja ihan vakavasti ehdottelet, että se lapsi olisi pitänyt synnyttää! Mites ajettelet, että miten terveydelleni olisi siinä vaiheessa tapahtunut? Noh, paskat sinä siitä ja paskat minun lapsistani. Sikiöstä vaahtoat. Sikiö, joka ei oikeasti ole vielä kokenut ja nähnyt mitään!

Vierailija
37/59 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kannattaa mennä tutkituttamaan sun pää

Vierailija
38/59 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmiselämään! Syöminen, juominen ja naiminen! Ja kun et koko sairauskertomustani tunne, ole ystävällinen ja älä kirjoita tuollaista skeidaa! Et tiedä minun taustoistani ja asioistani. Olet kammottavampi ihminen noine juttuinesi kuin 10 aborttia teettävä nainen! Ja katsos, nuo sinunkin puheesi kostautuvat jonakin päivänä! " Älä tuomitse, ettei sinua tuomittaisi" sanoi Jeesus! Ja todellakaan tämä yhteiskunta ei auta köyhiä lapsiperheitä! Eiei! Adoptio ei ole sen ihmeellisempi: adoptoitu lapsi kantaa hylätyksi tulemisen taakkaa koko elämänsä, tästä on ollut monenmonituista juttua lähiaikoina (olet vain tarkoituksella ohittanut ne, ilmeisesti) Ota asioista selvää, ennenkuin riehut.

sinun tautoistasi, pyysinkin että joku kertois mulle missä tilanteessa on oikeutettua tehdä abortti kun itse en sellaista tilannetta keksi. Haluaisin ymmärtää mutta kun en voi. Se vaan tuntuu NIIIN julmalta. Ja harva adoptoitu varmastikaan olisi mieluummin kuollut kuin adoptoitu. tai jos niin on niin voi tehdä itsemurhan.

henkiset, sosiaaliset ja taloudelliset voimavarat anna mahdollisuutta pitää lasta! Ehkä sulla on asiat niin hyvin, että voit tuomita!

Ja kyllä luin eräästä adoptoidusta, joka oli yrittänyt itsaria!

Vierailija
39/59 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aborttivastainen saan kuussa 10 e omaan käyttöön. repikää siitä. en usko että kukaan tienaa näin vähän. itse olen pitänyt lapsen jonka sain hyvin nuorena, en voinut edes kuvitella aborttia vaikka edellytykset näytti huonoilta. Mut hyvin on mennyt ja nyt on ihana lapsi.

Vierailija
40/59 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatkaa..

Eletään virallisen köyhyysrajan alla ja ruokaan ei välillä ole rahaa! Meidän lääkkeemme ovat kalliita ja täällä ei ole kunnollisia kirppiksiä, mistä lapsille tarvikkeita! Ollaan väliiinputoajia ja emme saa toimeentulotukea, jolla kukaan ei todellisuudessa voi edes elää, ellei huijaa jotenkin! Molemmilla opintolainaa jne.

Että toivottavasti edes häpeät! Jos se muksu oltais tehty, olis täälläkin ollut satamäärin naisia tuomitsemassa veronmaksajien rahoilla elämisen! Saan tonnin s-päivärahaa ja siitä menee 22 prosenttia veroa, töissäollessa 18. Mutta en saa töitä, enkä voi tehdäkään, koska olen niin pahasti sairas ja usein psykiatrisessa hoidossakin ollut.

Ja ihan vakavasti ehdottelet, että se lapsi olisi pitänyt synnyttää! Mites ajettelet, että miten terveydelleni olisi siinä vaiheessa tapahtunut? Noh, paskat sinä siitä ja paskat minun lapsistani. Sikiöstä vaahtoat. Sikiö, joka ei oikeasti ole vielä kokenut ja nähnyt mitään!

sun s-päivä rahan veroprosentista että etkö voi käydä verotoimistossa lasketuttamassa prosenttia uudestaan? uskoisin että se pienenee.

En sen tarkemmin tekstejäsi lukenut, noin sivusilmällä vilkaisin ja haluaisin toivottaa sinulle voimia ja jaksamista elämääsi/elämäänne. Ei kuulosta juuri helpoimmasta päästä olevalta tilanteelta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi