Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisiko joku karppi kertoa mitä syö päivän aikana?

Vierailija
07.01.2010 |

Ei siis mitään luetteloa siitä, mitä kaikkea voi syödä, vaan ihan luettelis kaiken mitä söi vaikkapa eilen? ja silleen eriteltynä, et aamupala, lounas, päivällinen, iltapala, maholliset välipalat.

Mua kiinnostais, mut en todella osaa suunnitella edes yhden päivän ruokia ilman niitä leipiä tai perunoita jne.

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessakin on "oikeita" ravintoloita joten ketjumössöä ei ole pakko syödä. Ja saahan sieltä pihvin kasviksilla ja salaatilla, ruokaisan salaatin, kanaa kasviksilla tms jos on pakko käydä.

Vierailija
62/69 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

E-koodit kuuluvat suurimman osan karppajista ruokavalioon. Esim. pekoni ja meetvursti ova+t tod. huonoja tässä suhteessa. En ole löytänyt metvurstia ilman natriumglutamaattia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

heti mieleen tulee Pirkka Luomumetvursti sekä

Atrian Kotimainen metvusrti :)

Vierailija
64/69 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

naudanliha, sianliha, silava, suola (3, 6 %), soijaproteiinivalmiste, hapettumisenestoaineet (E 315, E 322), mausteet (valkopippuri, kardemumma), aromivahventeet (E 621, E 627, E 631), hiivauute, säilöntäaine E 250

www.atria.fi/asp/empty.asp?P=1301&VID=default&SID=260173311077927&A=ope…

Vierailija
65/69 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) verensokeri ei pysy tasasena jos syö pari ruokaa päivässä!

2) Jos vetää rasvaa niin muistakaa nyt hyvät ihmiset mitä se tekee verisuonille. Sydän tykkää?

Voi ja muu sonta on kuulunut vanhankansan ruokavalioon ja taudit sen mukasia!!!

toi sun teksti, koska se on ihan kuin mun näppikseltä ennen kuin aloin karppaamaan :) Eli 20kg sitten...

Niin uskomatonta kuin se onkin, niin ne on ne hiilarit kun aiheuttaa sen verensokerien heilahtelun. Ihan oikeasti (ja nyt puhuu se joka joutui ennen kantamaan myslipatukoita mukanaan , kun verensokerti heitteli) se vaan ei heittele, kun energian ottaa protskuista ja rasvasta.

Toiseksi mä olen käynyt ekan kerran laajassa kolesterolimittauksissa kun aloin karppaamaan ja kolme kertaa sen jälkeen. Arvot ovat parantuneet joka kerran. Itse tosin käytän ruoanlaitossa jonkinverran kermaa ja voita, mutta tosi paljon oliiviöljyä.

Kannattaa kokeilla jollei usko, älä täällä paasaa tosiasioina jos et kokemuksesta tiedä!

Vierailija
66/69 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onko kasviksissa, siis porkkana ym, hiilareita? Perunassa toki mutta muissa? Mites, kun muutama mainitsi syöneensä kukkakaaligratiinia. Siihen valkokastikkeeseenhan tulee jauhoja? Mitenköhän vähään näin raskaana ollessa kannattais nuo hiilarit jättää?

Älä hyvä ihminen laihduta raskauden aikana yhtään mitenkään. Ei karpaten eikä muuten! Mietisitä lasta! Ei syntymätön vauva voi karpata, se tarvitsee kaiken monipuolisen ravinnon mitä äiti vaan voi syödä. MIETI!! Karppaamisen aika tulee sitten joskus. Älä ole itsekäs!

Varmaan vähän myöhäistä miettiä syntymätöntä lasta tässä tapauksessa :) Eiköhän tuo vauveli ole syntynyt jo aikoja sitten...

Vierailija
67/69 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin joku ihmetteli onko kinkkusiivut terveellisiä - no ainakin ne on lähes rasvattomia, suolaa tietty turhan paljon mutta muuten erinomaista ravintoa. Ja juusto vaan on niin hyvää:9

diabetesriskiä 51 prosenttia. Näin siis tuoreen erittäin laajan tutkimuksen mukaan. Tuo määrä on esim. kaksi siivua pekonia tai yksi nakki.

Vierailija
68/69 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli näitä ikuisia laihduttajia, jotka värkkää ruoan kanssa ja kituvat nälissään bmi joko 16 tai sitten toiseen äärilaitaan 35.

Se on muotia nyt. Odota pari vuotta niin näillä samoilla on joku muu laihdutuskuuri meneillään joka on juuri se oikea.

Olen harkinnut karppauksen aloitusta, mutta tutustuessani aiheeseen olen huomannut, että moni karppi syö harvoin ja vähän.

Jos itse syön parin munan munakkaan ja pekonia, niin en todellakaan pärjää iltaan asti.

Vierailija
69/69 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupalaksi kaksi munaa, paprikaa, kurkkua, mustikoita, jogurttia ja kermavaahtoa.

Lounaalla kukkakaalimuusia, jauhelihapihvi ja raastesalaatti.

Päivälliseksi munakoisovuokaa ja jälkiruokana mutamuffini kermavaahdon ja vadelmien kera.

Lihaa söin päivän aikana 100 grammaa, kasviksia 600-700 gramaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän