Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kokemuksia Speaking Out-kielikoulutuksista?

Vierailija
07.01.2010 |

Oletko ollut tai onko lapsesi ollut kurssilla? Tai oletko ollut opettajana?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyiskö kokemuksia tästä firmasta? Tai tehtiinkö tuo lehtijuttu, johon pari vuotta sitten yritettiin värvätä haastatteluun?

Vierailija
22/27 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostelen tätä, kun muakin kiinnostaa kys. firma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostelen itsekin koska tämän luettuani tulin siihen tulokseen etten otakaan haastattelupuhelua vastaan, kyl täs joku pitäis saada joskus edesvastuuseen(eli tämä Michael)

Vierailija
24/27 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös hakemassa töihin kyseiseen firmaan. Tuoreempia kokemuksia kenelläkään? Nyt alkoi vähän mietityttää näiden kommenttien perusteella

Vierailija
25/27 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hain tähän työpaikkaan viime viikolla. Sain puhelun eilen jossa Michael teki haastattelun. Kyllä hän mua antoi puhua vähäksi ajaksi ennen kun hän toteesi, että osaan puhua englanttia. Asuin Amerikassa pari vuotta ja oon huomannut, että kommunikaatio kulttuuri on ihan erilainen kuin meillä. Ihmiset eivät välttämättä anta puheenvuoroa ellei itse keskeytä. Se saattaa tuntua törkeältä vaikka he eivät ottaa asiaa samalla tavalla. Pitää vaa itse mennä mukaan ja tulla nähtyks. 

Sain tänään sähköpostitse työsopimuksen ja kyllä se ihan oikealta näyttää. Ymmärtääkseni opettajana ja kurssin vetäjänä saan ihan kaikki materiaali firmalta. Saa nähdä sitten miten koulujen kanssa toimin, otanko itse vastun tai soittako firma ja kerro, että heillä on opettaja tarjottavana. 

Vaan koska jotakin on erilaista ei tarkoittaa sitä, että siinä olis jotain epäilyttävää.. Hyvä vaan, että koulu-/opetusmaailmaan tulee uusia oppettamiskeinoja ja että Suomessa uskallaan luoda uusia firmoja.

Vierailija
26/27 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten meni / on mennyt käytännössä?

Vierailija
27/27 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten meni / on mennyt käytännössä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme