Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Paljonko maksaisit lapsen juhlamekosta? Kyseessä esim. häät, jossa lapsi ei ole morsiusneitona.

Vierailija
06.01.2010 |

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan yleensä aleista, tai kaupoista jotka myyvät merkkivaatteeita edellisen vuoden mallistosta (lastenvaatteissahan muodilla ei ole mitään väliä) ja tuolla hinnalla saan jo todella hyvän mekon. 100 EUR en viitsi laittaa ihan siitä yksinkertaisesta syystä että lapsen kasvaessa mekkoa tulee todennäköisesti käytettyä vain 1-2 kertaa, aikuisen vaatteista olen valmis maksamaan huomattavasti enemmän koska käyttöikäkin on pitkä.

Vierailija
2/28 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksoin 6 vuotiaan tyttömme juhlamekosta. Ostin sen sukulaisten häihin, mutta samalla mekolla juhlittiin myös joulu ja vuodenvaihde.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

turhaa ostaa lapsille kertakäyttö vaatteiksi yli 50 euron vaatteita * 4 lasta! Olkoon kyse vaikka omista tai äidin häistä. Olemme kuitenkin suht hyvä tulosia (vuosi tulot yli 80 000), niin silti en laita jos tiedän ettei käyttöä vaatteelle ole kuin kerta.

Vierailija
4/28 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut alesta tai Huutiksesta, tai sit on saatu sukulaisilta pieneksi jääneitä (jotka tosin on jo reilusti vanhempaa mallia, harvemmin löytyy käyttökelpoista).

Joo, olen pihi, mutta mielestäni myös järkevä siinä mielessä, että ihan turhaa upottaa kauheesti rahaa vaatteeseen, joka on päällä max kolme kertaa.

Vierailija
5/28 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähes aina löydetty kirpparilta 2-10e. Yksi ostettiin uutena Lindexistä ja pari on saatu lahjaksi.

Nimenomaan kivoja,vähän käytettyjä mekkoja ovat kirpparit pullollaan.

Vierailija
6/28 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

130e

maksoin 6 vuotiaan tyttömme juhlamekosta. Ostin sen sukulaisten häihin, mutta samalla mekolla juhlittiin myös joulu ja vuodenvaihde.

Vierailija
7/28 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkaan jos lapsi on sen ikäinen, ettei mekko mene kuin kerran tai kaksi.

Vierailija
8/28 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli voisin maksaa vaikka 100€ jos on tosi näitti, mutta luulen että halvemmalla varmaan löytäisin.

Vierailija
9/28 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin mun kipuraja menee jossain 30€ tienoolla... Varsinkin jos kyseessä on pieni lapsi. Kengät siihen päälle, niin johan heilahti sinne 50€ tienoolle senkin kostyymin hinta...

Pojan puvusta joutuu kyllä väkisinkin pulittamaan vähän enemmän. Viimeks tosin löysin 2-vuotiaalle pojalle ihan 5-osaisen puvun briteistä nettikaupasta ja toimituskuluineen tuli maksamaan 35€...

Vierailija
10/28 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä n. 25 €. Kyseessä kevätjuhlamekko, joka ehti olla päällä 2 kertaa. Ensi kesänä on jo pieni.

Jouluksi/talveksi olen ostanut mekkoja n. 70 %:n alennuksella, silloin hintaa jäänyt alle 20 €.

Vierailija
11/28 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäjiä ole sitten useampi per juhlavaate? Meillä ainakin juhlavaatteet kiertää sisarukselta toiselle.

turhaa ostaa lapsille kertakäyttö vaatteiksi yli 50 euron vaatteita * 4 lasta! Olkoon kyse vaikka omista tai äidin häistä. Olemme kuitenkin suht hyvä tulosia (vuosi tulot yli 80 000), niin silti en laita jos tiedän ettei käyttöä vaatteelle ole kuin kerta.

Vierailija
12/28 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

50 euroa... tai maksimissaan 100.

Vierailija
13/28 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksoin juhlamekosta (oli kyseessä minun ja miehen häät) 14e. Löysin huutiksesta muutaman kerran käytössä olleen todella upean mekon. Tosin eipä taida olla tulossa muita sellaisia juhlia, joihin sen mekon voisi laittaa. Jonnekin synttäreille olisi vähän liian juhlava.

Vierailija
14/28 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäjiä ole sitten useampi per juhlavaate? Meillä ainakin juhlavaatteet kiertää sisarukselta toiselle.

turhaa ostaa lapsille kertakäyttö vaatteiksi yli 50 euron vaatteita * 4 lasta!

Tästä kirjoittajasta en tiedä, mutta itsellä yksi tyttö joka ei poikien vaatteita voi juhliin laittaa. Lisäksi kaksospojat jotka käyttää samaa kokoa. Kierrätä siinä sitten.

Vierailija
15/28 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti pihistelette myös oman vaatetuksenne kanssa. Ei niitä aikuisten pikkujoulu juttujakaan montaa kertaa käytetä. Ja siihen päälle vielä taksit meikit ja kampaukset!

Vierailija
16/28 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytön juhlamekosta maksoin 80 e + bolero 40 e, pääkohteina oli siskoni häät ja miehen karonkka. Sen jälkeen mekkoa on vielä käytetty tyyliin kaikissa mahdollisissa juhlissa, esim jouluna.

Vierailija
17/28 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlavasta kesämekosta.

Meillä on 10- ja 8-vuotiaalla noille vaan yksinkertaisesti niin älyttömän vähän käyttöä. Häitäkään ei ole tätä nykyä edes yksiä/kesä. Joku hyvin pelkistetty pellavamekko jota voi käyttää arkisemmissakin tilaisuuksissa kuten koulun kevätjuhlassa jne. saisi maksaa tuon verran.

Voisin maksaa vähän enemmän talveksi hankittavasta "liivimekkotyyppisestä" laadukkaasta ja yksinkertaisesta mekosta, jota voisi käyttää myös just jouluna, erilaisissa pikkujouluissa, koulun joulujuhlassa jne.

Vierailija
18/28 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

uudenveroisina, max 7 eur/kpl. Yhden uuden ostin alesta, 22 eur.

Vierailija
19/28 |
06.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen lapsi?

Ja vähän riippuu vuodenajastakin. Ihan kesäjuhlamekosta en mä varmaan maksaisi paljoa yli 60 euroa ellei olisi poikkeuksellisen hieno ja tyyliin silkkiä tms.

Talvisemmasta mekosta voisin maksaa enemmänkin, koska käyttökertoja tulisi enemmän.

Mulla on taaperotyttö. Jos kyseessä on 10-vuotias, niin hinnat voisivat olla kovempiakin. Kangasta ainakin menee enemmän.

Vierailija
20/28 |
06.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäisin löytää käytetyn mekon. Köyhä yh kun olen ; )

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan