Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun kaveri on niin vanhan näköinen!

Vierailija
06.01.2010 |

Oudointa tässä on se että, mä poltan säännölliseti, se ei ollenkaan. Mä juon alkoholia enemmän kuin se, ainakin jos nyt uskon sen puheita.

Mä en edes liikuntaa harrasta niin säännöllisesti kuin hän ja silti mä olen nuoremman ja paremman näköinen.

Eikö oo ihmmellistä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niille kun ei mitään voi.

Vierailija
2/7 |
06.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko toinen lapseton, sinkku tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voipi olla että kymmenen vuoden kulututtua olet paljon vanhemman näköinen kuin kaverisi

Vierailija
4/7 |
06.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

edelleen mun lasten isän kanssa. Kaveri on yh. Ja katsotaan sitten kun ollan viiskymppisiä kumpi on paremmassa kunnossa. Mä veikkaan myös että suuri syy tähän on geenit. Moni julkkiskin tupakoi, mutta on silti ihan timmissä kunnossa. Esim. Helena Lindgren, tai mikä nyt olikaan, olen nähnyt monesti polttavan tupakkaa kun ollan satuttu samoihin mestoihin, mutta silti on hyvässä kunnossa.

Vierailija
5/7 |
06.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voipi olla että kymmenen vuoden kulututtua olet paljon vanhemman näköinen kuin kaverisi

niitä geenejä.

Itse olen 33v, kolmen lapsen äiti, tupakoinut n.13v (yhteensä, välissä ollut taukoja, aloittanut 16v), ennen lapsia käyttänyt enemmän alkoholia, univelkaa, ei niin terveellinen ruokavalio jne... ja aina luullaan vähintään 10v nuoremmaksi. Ei ole siitäkään kuin kuukausi kun alkossa kysyttiin paperit kun ostin viinipulloa!

Jos ajattelen jotain tosi vanhan näköistä kaveriani niin saa kaveri jämähtää tuohon ulkonäköön ja siltikään en usko näyttäväni häntä vanhemmalta 10v päästä. ;)

Vierailija
6/7 |
06.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

edelleen mun lasten isän kanssa. Kaveri on yh. Ja katsotaan sitten kun ollan viiskymppisiä kumpi on paremmassa kunnossa. Mä veikkaan myös että suuri syy tähän on geenit. Moni julkkiskin tupakoi, mutta on silti ihan timmissä kunnossa. Esim. Helena Lindgren, tai mikä nyt olikaan, olen nähnyt monesti polttavan tupakkaa kun ollan satuttu samoihin mestoihin, mutta silti on hyvässä kunnossa.

Tupakoinnin vuoksihan olet juuri niin hehkeä edelleen. Älynlahjojasikin se tupakointi on selvästi lisännyt. Pitäisiköhän aloittaa itsekin?

Vierailija
7/7 |
06.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoi jossain lehtihaastattelussa, että on liian turhamainen juodakseen siideriäkin -turvottaa, pöhöttää. Hän juo kuulemma ainoastaan Dom Perignonia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä