Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koulujen joululomat alkavat ensi viikolla, eikä vielä yhtään aloitusta opettajien lomista!

Vierailija
13.12.2009 |

Miten voi olla mahdollista?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä palstalaiset on niin fiksuja, että tietävät, että opettajien palkka on koulutukseen nähden varsin alhainen ja se johtuu siitä, että työpäivien mukainen palkka on jaettu tasan koko vuodelle. Eli mitään pitkiä palkallisia lomia ei todellisuudessa olekaan.

Vierailija
2/10 |
13.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen opettaja ja hoitovapaalla tällä hetkellä. Mies on myös opettaja, ja joululoma alkaa ensi viikolla. Ja Lappiin lähdetään rentoutumaan, aaaahhh!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...että niiden aikana voi tehdä muita hommia.

Siten voi tienata enemmän ja on sitten varaa tehdä kaikkea kivaa - ja silti voi toteuttaa kutsumustaan opettajana.

Kyllä mulle 3-4vkon kesäloma esim. riittää. Loppu aika tienataan. :)

Vierailija
4/10 |
13.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoliso viikolla illat vaan korjaillut kokeita, nytkin olohuoneessa niiden parissa.

Vierailija
5/10 |
13.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä Koskella on viimeinen koulupäivä 22.12 ja loma alkaa sitten 23.12. Alakoululaiset palaavat pulpetteihinsa 7.12.

Vierailija
6/10 |
13.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis Helsingissä

Vierailija
7/10 |
13.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos loma ei viikon päästä alkaisi, olisin hyvin pian suljetulla osastolla. Opetan yäkoulussa ja jatkuvaa mankumista ja suoranaista veetuilua jaksaa kuunnella vain tiettyyn rajaan asti.

Vierailija
8/10 |
13.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koulut saavat itse päättä milloin joululomansa pitävät, läheskään kaikissa ei loma ala vielä ensi viikolla.

Vierailija
9/10 |
13.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo perjantaina XD XD Huippua! Ja työtkin on jo tehty kun numerot on annettu eli melkoista chillailua tämä tuleva viikko...

t. ope

Vierailija
10/10 |
13.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä yli viikko koulutyötä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi