Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei kai kukaan nyt enää MEIKKIVOIDETTA käytä ??

Vierailija
05.01.2010 |

Kun on iholle parempiakin tuotteita eli OIKEAT mineraalimeikit. Itsellä vain Jane Iredalen mineraalimeikkejä. No joo on mulla ripsarina ja huulikiiltona muitakin, mutta pohjana siis mineraalimeikki, joka on nopeampi laittaa ja tulos on palsjon parempi ja luonnollisempi kuin noissa mömmöissä.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sitten hajuakaan, mitä ihmettä on mineraalimeikki.

Vierailija
2/18 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa mun ihon kutisemaan aivan tajuttomasti!!! Mistähän voisi johtua...?

Vierailija
4/18 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan kauppiaat pitävät niitä hyllyjen koristeena.

Vierailija
5/18 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran vuodessa, kun oikein pitää pynttäytyä, laitan (välillä) meikkivoidetta. Sen lisäksi ripsentaivutinta + ripsiväriä, luomiväriä ja kulmiin väriä. En muuta. Ja näitä päiviä on vuodessa ehkä 10. Muuten en käytä yhtään mitään.

Vierailija
6/18 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä Loreal true match tms ja saa ihon hilseilemään.

Vierailija
7/18 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on luonnostaan upea iho, joten ei tarvitse arkisin käyttää mitään pakkeleita, vain ripsiväriä, kulmakynää ja huulikiiltoa. Tarvittaessa sitten sävyttävä päivävoide ja puuteri.

Vierailija
8/18 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minerralimeikkivoide. Sutasee nopeesti kuin puuterin ja hintaa marketeissa muistaakseni alle 15euroo. http://www.maybelline.fi/products/face/l29l51l52l631l632.htm

Itsellä Loreal true match tms ja saa ihon hilseilemään.

Vierailija
9/18 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy varmaan kokeilla.

Vierailija
10/18 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä tulisi mieleenkään luopua.

Vierailija
11/18 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on myös sitä niin ihanaa mineraaliMEIKKIVOIDETTA??

suosittelen

Vierailija
12/18 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hirvesäti finnejä, ihohuokoset ihan kiinni.

Ja olen testannut useampia meikkejä näytepakkauksilla kun niitä on niin hehkutettu. Ei ne silti sovi kaikille.

Vierailija
13/18 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta Chanel ei valmista sellaisia...ja en oikeasti kehtaa käyttää mitään markettikamaa.

Testasin kerran jotain Isadoran mineraalimeikkipuuteria...mutta oikeasti haluan tavaran joltain kunnon merkiltä, enkä naamaani laita mitään, mitä saa päivittäistavarakaupasta!

Vierailija
14/18 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta Chanel ei valmista sellaisia...ja en oikeasti kehtaa käyttää mitään markettikamaa. Testasin kerran jotain Isadoran mineraalimeikkipuuteria...mutta oikeasti haluan tavaran joltain kunnon merkiltä, enkä naamaani laita mitään, mitä saa päivittäistavarakaupasta!

Vierailija
15/18 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ainakaan itse ole muita löytänyt kuin Iredale jota käytän. En käyttäisi enää mistään hinnasta muita. Millä sarjalla tuo voide on? Onko se 100 pros?

En myöskään tarvitse enää mitään voiteita kun käytän suolaa puhdistukseen (siis kauneushoitolasta ostettua) ja mineraalimeikit kosteuttaa.

Vierailija
16/18 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten myös ripsaria, kajalia, puuteria ja voiteita. hui!

Vierailija
17/18 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palasin takaisin Lancomen asiakkaaksi ja olen tyytyväinen.

Vierailija
18/18 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tätä http://www.maybelline.fi/products/face/l29l51l52l631l642.htm meikkivoidetta ja en ole tykännyt, iho jää kauhean rasvaisen ja tunkkaisen tuntoiseksi ja sellaiseksi kiiltäväksi. Olenko jotenkin käyttänyt sitä väärin vai eikö se vaan sovi mun iholle, puuteriakin kun laittaa niin sitä tarttuu siihen puuterilappuun kiinni.

Mun pitäis oikeesti mennä jonkun ammattilaisen puheille joka osaa neuvoa mulle mitkä meikit sopii juurin mun iholle, jotenkin tuntuu et mikään miekki ei passaa ja olen kokeillut aika monia.