Poikani joutui tänään vankilaan
syyttömänä, tyttöystävä syytti raiskauksesta ja poikani sai tuomion
Minä tiedän sydämessäni että poikani on syytön, kyseessä on kevytkenkäinen naikkonen.
Kommentit (29)
Juu ei näitä raiskauksia sitten varmaan edes tapahdu. Asiassa on kyse vaan siitä, että naiset valehtelee, niinkö ?! Ja huom. miehetkin joutuvat raiskatuiksi, mutta hekö eivät sitten valehtele ja silloin raiskaus on todellista?
Suomessako vankilaan raiskauksesta?
Vitsailet varmaan? :DDD
[quote author="Vierailija" time="05.01.2010 klo 20:56"]
antavat EHDOTONTA pelkästään tyttöystävän väitteiden perusteella... kun Lappeenrannassa nää jenkkifutaajat sai joukolla toteutetusta raiskauksesta ehdotonta...
[/quote]
Suomessa tuomitaan jatkuvasti raiskuksista vankilaan pelkkien väitteiden perusteella
[quote author="Vierailija" time="05.01.2010 klo 20:57"]
Tytön kantaa on puolustanut muutkin todisteet. Sinänsä ymmärrän, että haluat uskoa poikaasi ja velvollisuutesikin on uskoa. Yritä silti katsoa tilannetta objektiivisesti ja mieti, olisiko poikasi voinutkin tehdä teon. Sen ei tarvi tarkoittaa, että sinä et saisi enää rakastaa ja tukea. Jos poika on syytön, tarvitsee hän tuen. Mikäli on syyllinen, niin yhtä paljon sinun tarvii tukea hänet tästä yli ja auttaa varmistamaan, ettei samaa tapahdu enää koskaan.
Kevytkenkäinen? Mitä tekemistä asian kanssa?
[/quote]
Raiskauksesta tuomitsemiseen riittää vain ja ainoastaan naisen sana. Jos hän ei puhu itseään pussiin niin mies tuomitaan
[quote author="Vierailija" time="05.01.2010 klo 21:04"]
Poliisille tehdyistä raiskausilmoituksista suurin osa ei johda syytteeseen oikeudessa. Raiskauksesta tuomittiin Suomessa vuonna 2002 yksittäisrikoksena 23 tapausta. Näistä 11 (48 %) sai ehdollisen tuomion ja 12 (52 %) ehdottoman. Ehdollisten keskipituus oli 16,2 kuukautta ja ehdottomien 18,8 kuukautta.
Törkeästä raiskauksesta tuomitaan harvemmin. Vuosina 2000–2002 tuomittiin päärikoksena (ei siis yksittäisrikoksena) 21 tapausta, joista yhdessä tuomio oli ehdollinen ja lopuissa ehdoton. Ehdollisen pituus oli 22 kuukautta ja ehdottomien keskimääräinen pituus 47,6 kuukautta.
Pakottamisesta sukupuoliyhteyteen eli raiskauksen lievästä muodosta tuomittiin vuonna 2002 yksittäisrikoksena 5 ihmistä. Kaikkien tuomiot olivat ehdollisia ja niiden keskipituus oli 6,3 kuukautta.
Eli jos poikasi joutui linnaan niin ei sinne ihan kevyesti joutunutkaan!
[/quote]
Noi on tapauksia missä nainen puhuu itsensä pussiin. Eli sepustaa tarinan joka ei voi pitää paikkaansa tai unohtaa sanomisiaan.
Yleensä Suomen raiskaustuomioissa ei ole mitään muuta todistetta kuin naisen sana
[quote author="Vierailija" time="05.01.2010 klo 23:35"]
Suomen vankilathan ovat pakkohoitolaitoksia, joissa istutetaan täysin syyttömiä ihmisiä. Itse tulin raiskatuksi 4 vuotta sitten, ja järkytyin enemmän kuin itse raiskaamista sitä, kuinka syytetyn asianajaja asiaan suhtautui. Hänen mielestään olin itse syyllinen koko tapahtumaan, koska olin juonut itseni humalaan. Vaihtoehtoisesti hän oli sitä mieltä, että olin keksinyt koko jutun. Mutta onneksi syyttäjällä oli näyttöä DNA:n muodossa. Ei Suomessa kuitenkaan yleensä oikeusmurhia tapahdu, joten syylliseksi todettu yleensä on syyllinen. Mutta on toki ymmärrettävää, että äiti ei lapsestaan voi pahaa uskoa...
[/quote]
Mihin perustat näyttösi siitä että Suomessa ei tapahdu oikeusmurhia? Joka päivähän niitä tapahtuu. DNA todistaa vaan että olette nussinut ei sitä että se on raiskaus
[quote author="Vierailija" time="05.01.2010 klo 23:42"]
Syyttäjällä täytyy olla muutakin todistetta syytettyä vastaan kuin pelkkä asianomistajan sana. Riittäviä todisteita ovat silminnäkijähavainnot, ruumiinvammat (ruhjeet, mustelmat, limakalvojen haavaumat ym) sekä dna. Ilman näitä ei ketään voi Suomessa raiskauksesta tuomita. Raiskaus on kuitenkin rankka syyten, josta voi saada useamman vuoden vankeutta, joten kevyin perustein tuomiota ei langeteta.
[/quote]
Lopeta jo toi. Suomessa on tuomittu vuosia sittenkin sittenkin tapahtuvista raiskauksista missä ei ole ollut mitään todisteita eikä todistajia.
Sana sanaa vastaan riittää Suomessa kunhan oikeus uskoo sitä.
[quote author="Vierailija" time="06.01.2010 klo 00:01"]
poikasi ei ole vankilaan joutunut, suomessa ei edes saa minkäänlaista tuomiota ilman todisteita. sitä en tiedä jos todisteet on valheita, sitten saattaapi tyttönen olla kusessa jos ne selviää.
[/quote]
Todisteeksi riittää naisen sana. Suomessa tuomitaan ihmisiä jatkuvasti vain sanojen perusteella.
Suomessa sellaisetkin ovat todistajia jotka eivät edes ole olleet paikalla. Jos "uhri" kertoo "rikoksesta" jollekkin niin hän on todistaja. Missä ei ole mitään järkeä. Kuka tahansa voi sanoa mitä vaan
Poikasi saa nyt opetella anaaleja iloja kokeneempien vankien opastuksella.