Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Seksi
Kokemattomalta nuorelta mieheltä: Yhdyntä askel askeleelta?
05.01.2010 |
Moi!
Olen kuukauden päästä 20-vuotias nuori mies, joka ei ole vielä harrastanut seksiä. Ulkonäöltäni olen tyttöjen mielestä jopa ihan kivannäköinen ja muutenkin olen suosittu. Myös erittäin nättejä tyttöjä on tullut useita tapailtua. Mahdollisuuksia ja halujakin jonkin verran olisi siis ollut päästä tätä aktia kokeilemaan, mutta oma epävarmuus on ollut esteenä. Pelkään, että laukean heti tai teen muuten vaan jotain väärin ja säälittävästi.
Elikkä, kyselisinkin miten tämä koko suoritus hoidetaan alusta loppuun? Mahdollisen esileikin jälkeen tyydytetään nainen sormin ja "kastellaan" hän, vai miten? =) Ihan niin kuin askel askeleelta kokemattomalle!
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Seksi
eipä tuosta klitan hinkkaamisestakaan kaikki pidä. Itse sain nuorena inhon puistatuksen kun joku hipaisikin klittaa. Oli ihan liian herkkä. Onneksi aika pian kaikki miehet tajusi sen että mut saa orkun partaalle liki heti kun nuolee ja samalla työntelee sormea tai kahta sisään ja parempi jättää mun kanssa ne klittakokeilut väliin.
Vasta parin synnytyksen jälkeen alkoi klitan hyväileminen oikeasti tuntumaan hyvältä! Mutta silti edelleen mieluummin otan vaikka ne sormet sisääni ;)