Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Miten suhtautuisit jos miehesi ilmoittaisi lähtevänsä

Vierailija
05.01.2010 |

kokopäiväisesti opiskelemaan? Hänen ainoat tulot olisivat näin ollen 4 vuoden ajan vain opintotuki. Tahtoisi vaihtaa alaa ja aloittaisi pian AMK-opinnot. Toteasisi, että se on sinun vuoro nyt elättää perhettä. Tämä on hänen suuri haave ja hän on nyt löytänyt itsensä ammatillisesti joten sinä saat nyt joustaa ja tehdä töitä elättääksesi perheen.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten se olisi niin. Minä jatkaisin työssä pakertamista kuten nytkin olen jo reilun vuoden tehnyt vanhempainvapaalta palaamisen jälkeen. Minun pienet tulot ja miehen opintotuki riittäisivät kunhan mies karsisi rutosti menoistaan. Hän on meillä se törsäilevämpi osapuoli!!!

Vierailija
2/6 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

elättää koko perheen. Mies on ollut kannustava ja huolehtinut myös enemmän lapsista ja kodista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

melkoista elintason laskua. Ei olisi varaa asua nykyisessä kodissa. 5 henkisellä perheellä olisi todella tiukkaa minun tuloillani.

Vierailija
4/6 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyään mies ei ole se joka elättää perheen. eikä nainen vaan valtio.

Vierailija
5/6 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

-herra on hyvä vaan, pärjätään kyllä...

Vierailija
6/6 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi että se olen minä, vaimo, joka opiskelee täyspäiväisesti. Mies elättää ja minä vähän jeesaan käymällä vähän töissä. Ja saan Koulutusrahaston opintotukea, joka on paljon parempi kuin normiopintotuki. Ap:n miehenkin kannattaa tarkistaa onko siihen oikeutettu.