Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko nainen jolla on finnejä

Vierailija
05.01.2010 |

siis todella paljon, olla mielestänne kaunis?

Jotkuthan eivät voi mitään finniongelmalleen, useat koittaneet kaikkea.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on monissa meikittömissä kuvissa tosi paha akneiho ja mun silmään se on yks maailman kauneimpia naisia. No hänellä on tietty käytössä maailman parhaat meikkaajat ja photoshopit mut silti. Ja sitä en lakkaa koskaan ihmettelemästä, että naisella on rahaa ku roskaa niin ei vaan oo löytäny parannusta finneihinsä.. Ei sitä kai sitte rahallakaan kaikkea saa..

http://cm1.theinsider.com/media/0/46/5/cameron_diaz_acne.0.0.0x0.420x42…

Miten meikillä saa paikattua muuten niin hyvin akneihon kuin tuokin?

Vierailija
2/6 |
06.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen voin sanoa ihan kokemuksesta. Ne sattuvat ja kuumottavat, ja olo tuntuu tosi avuttomalta, kun ei auta lääke, ei hygienia, ei valohoidot, ei mikään...

Mutta voiko siis finninen ihminen olla kaunis?

Katselin näiden mielipiteiden innoittamana vanhoja finnikuviani ja vaikka naama kukkii, niin hitto soikoon - ei ne mun kasvonpiirteet ole mitenkään hassummat.

Muistan, että itse arastelin mieheni kosketusta niihin aikoihin - joo, mulla oli aikuisiän tosi paha akne - mutta mies senkun pussaili ja hipelöi.

Joten kai minä sitten olin ihan kivan näköinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, yksi viehättävimmistä ihmisistä mitä mä olen tavannut, kärsii finneistä. Eli ei se mun mielestäni ole este. Finneille ei tosiaan mitään voi, eihän kukaan meistä voi säädellä omaa hormonitoimintaansa.

Vierailija
4/6 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin "ei tietenkään". Kyllä voi, eivät kaikki voi finneilleen mitään. Tiedän yhden naisen, jolla on todella paljon finnejä, ehkei maailman kauneimmat kasvot, mutta todella upea kroppa. Kokonaisuus on kaunis.

Vierailija
5/6 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen kärsinyt pahasta aknesta, joka on hellittänyt vasta synnytysten ja imetysten myötä, eli kyse oli kai puhtaasti hormoneista. En todella ollut pahimmillani kaunis, vaatteiden ja tukan puolesta kyllä ihan tyylikäs ja siisti.

Jos on 2 tai kolme finniä, vaikka olisivat pahojakin, voi mielestäni silti olla kaunis. Kasvonpiirteet, luusto, hiukset, meikki, vaatteet, vartalo, jne, vaikuttavat asiaan.

Vierailija
6/6 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on monissa meikittömissä kuvissa tosi paha akneiho ja mun silmään se on yks maailman kauneimpia naisia. No hänellä on tietty käytössä maailman parhaat meikkaajat ja photoshopit mut silti. Ja sitä en lakkaa koskaan ihmettelemästä, että naisella on rahaa ku roskaa niin ei vaan oo löytäny parannusta finneihinsä.. Ei sitä kai sitte rahallakaan kaikkea saa..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi