Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet miehestä, jolla ruma vaimo?

Vierailija
05.01.2010 |

Tai naisesta, jonka mies on eritasoinen, komea?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille se ulkokuori ei ole se pääasia, vaan ihan muut avut. Kaunis ulkokuori kun ei takaa sitä, että on kaunis myös sisältä.

Vierailija
42/46 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muut naiset sitten kiinnostuvat tuosta komeasta miehestä entistä enemmän, ja yrittävät iskeä, koska ihmettelevät miten joku vaatimattoman näköinen nainen on voinut saada sen miehen. Ei ole helppoa sillä "rumalla" kumppanilla.

Se vaan että ihan yhtä hyvin tämä nainenkin voi pettää. :) Kuka vie ja ketä, sitä ei ulkopuoliset näe oikeasti lainkaan. Mä olen seurustellut muutaman tosi komean miehen kans, ja pettänytkin muutamaan otteeseen, vaikka ulkopuolinen saattaisi ajatella että meillä on tasoeroa. No parisuhteet on monimutkasia ja silleen. Ihmiset näkee toisensa erilailla. Jonkun mielestä äärettömän ruma voi olla ihan sairaan seksikäs. Mutta joo...

Kertoo kyllä kaiken suomalaisista naista...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sitten on rumaa; noitapiirteet vai pullanaama tyyliin Paula Vesala. Mun mielestä pullanaamat on vaan tosi rumia lapsennäkösiä, karismaa on terävät kulmat ja näyttävyys.

Sinulla on selkeästi ruma sisin, mitä ei paikkaisi edes korea ulkokuori. Itsekin pidän tosin kulmikkaista kasvoista,  mutta monet miehet tykkäävät nuorekkaista ja pyöreämmistä kasvoista. Paula Vesala on mielestäni huono esimerkki, sillä hänellä on sentään leukalinja toisin kuin monilla suomalaisilla. 

Vierailija
44/46 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukioajoista jäi mieleen eräs todella hyvän näköinen poika, joka oli kaikkien tyttöjen unelmien kohde. Poika oli myös hyvin mukava tyyppi, ei mikään pelimies vaan pikemminkin vähän ujo.

Suuri oli hämmästys ja kateus, kun hän alkoi seurustella ruman hissukan kanssa! Tästä on jo yli kymmenen vuotta aikaa, ovat nykyään naimisissa.

Vierailija
45/46 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän noita "epäsuhtia" pareja näkee jatkuvasti katukuvassa. Ylesintä ehkä teini-ikäisillä. Hyvinkin korean näköiset nuoret naiset seurustelevat joko todella ruipeloiden tai lihavien poikien kanssa. 

Aikuisissakin näkee ulkonäöllisesti epäsuhtia pareja. Monesti miehet huomattavastikin rumempia kuin naiset, mutta välillä näkee myös toisinpäin. Itseä ei varsinaisesti kiinnosta muiden valinnat, joten en ajattele mitään. Itse olen ollut ihastunut monen näköiseen mieheen ja tiedän että viehätykseen vaikuttaa kyllä monet muut tekijät kuin lompakon paksuus ja ulkonäkö.

Vierailija
46/46 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

komean ja treenatun miehen, jolla oli todella ruma ja finninen nainen vaimona. Tosin naisella oli hyvä kroppa, vaikka olikin tosi lyhyt.

Finnisyys tulee ja menee. Kauniskin voi saada aknen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme