Mitä ajattelet miehestä, jolla ruma vaimo?
Kommentit (46)
haluaakohan se kiinteämpää lihaa?
haluaakohan se kiinteämpää lihaa?
Toisaalta ajattelen myös, että vaimo on varmaan tosi älykäs ja tyyppi rakastunut juuri siihen...(niin älykäs, että vaimo ei ole kerennyt pitämään kunnostaan huolta). Mieskin on kyllä älykäs.
onneksi ei ole tullut yhtä rumia lapsia.jännä kun mun äiti on suorastaan kaunis ja isä ok ja miehenkin vanhemmat ihan norminäköisiä niin miksi meihin on tämä rumuus iskenyt niin voimalla.
KAUNIS!
Ja värinää aiheuttaa varsinkin jos mies katsoo minua pitkään.
Mietityttää, mikä on tarinan takana. Onko nainen pakottanut miehen naimisiin hommaamalla itsensä paksuksi.
joissa mies komea, mutta nainen vähemmän viehättävän näköinen. Tosin näkemäni parit ovat olleet jo aika iäkkäitä ja olen aina miettinyt että onkohan nainen ollut nuorempana kaunis.
ovat ulkonäöllisesti yhtä hyvännäköisiä, mutta joskus tapaa pareja, jossa toinen selvästi kauniimpi/komeampi. Mutta kauneus on katsojan silmissä.
mutta niin päin,että minä olen kaunis ja mies ei.
Mutta sillä miehellä on maailman ihanin luonne ja upea muna. En pois antaisi.
Pariutumisessa vaikuttanee moni muukin kuin ulkonäkö. Esim. itseluottamus.
Katellisena ajattelen, että vaimolla saattaa olla muita avuja.
Sitä paitsi rumaa naista ei ole olemassakaan
Muut naiset sitten kiinnostuvat tuosta komeasta miehestä entistä enemmän, ja yrittävät iskeä, koska ihmettelevät miten joku vaatimattoman näköinen nainen on voinut saada sen miehen. Ei ole helppoa sillä "rumalla" kumppanilla.
En mitään. Mua ei silleen niin kiinnosta mitä muut tekee. Mutta sanonpahan oman henkilökohtasen kokemukseni. Mä en ole sillä tavalla konventionaalisesti kaunis ja aion pariutua vain todella komean miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Muut naiset sitten kiinnostuvat tuosta komeasta miehestä entistä enemmän, ja yrittävät iskeä, koska ihmettelevät miten joku vaatimattoman näköinen nainen on voinut saada sen miehen. Ei ole helppoa sillä "rumalla" kumppanilla.
Se vaan että ihan yhtä hyvin tämä nainenkin voi pettää. :) Kuka vie ja ketä, sitä ei ulkopuoliset näe oikeasti lainkaan. Mä olen seurustellut muutaman tosi komean miehen kans, ja pettänytkin muutamaan otteeseen, vaikka ulkopuolinen saattaisi ajatella että meillä on tasoeroa. No parisuhteet on monimutkasia ja silleen. Ihmiset näkee toisensa erilailla. Jonkun mielestä äärettömän ruma voi olla ihan sairaan seksikäs. Mutta joo...
Ajattelen, että tossa on cool muija ja itsevarma. Arvostan
Mun mies on treenattu, komea 195cm uraohjus, ja minä tällainen mitään sanomattoman näköinen 156cm, vähän pyöreä, en mitenkään läski kuitenkaan. Ajattelen että miehelleni muu on tärkeämpää kuin ulkokuori.
Eiköhän normaali-ihminen tarvitse mielipiteensä muodostamiseen hitusen enemmän premissejä kuin tiedon, että jollakin on "ruma vaimo".
Mikä sitten on rumaa; noitapiirteet vai pullanaama tyyliin Paula Vesala. Mun mielestä pullanaamat on vaan tosi rumia lapsennäkösiä, karismaa on terävät kulmat ja näyttävyys.
Itse 22v miehenä voin sanoo, että itse deittailen "rumemman" naisen kanssa omien epävarmuuksien, epäluulojen ja huonon itsekunnioituksen takia. En koe olevani tarpeeksi hyvä ihminen, oman tasoisille naisille joiden kanssa deittailin aiemmin.
Tää varmaan on kaiken sen koulukiusauksen ja opiskelu aikojen nöyryytyksen tulos. Ulkonäkö ei ole tärkeää mulle, kunhan vaan on toinen joka välittää eikä käytä hyväksi.
Jotkut parit missä nainen on huomattavasti rumempi, voi olla sellasia missä ne on ollu kavereita tai muita tuttavia ennen seurustelua.
Pierce Brosnan saattaa olla fetisisti, joka pitää valtavasta perceestä. Näitä on miehissä yllättävän paljon.
Yksi pari, jota olen ihmetellyt, on Rakel ja Nicke Lignell. Nickehän oli nuorena aika komea, vaimo taas lihava Muumimamma. Mutta ehkä tässäkin on joku seksuaalinen fetissi taustalla.
🇺🇦🇮🇱
Mun mies kääntää päät, hän on ollut ennen todella laiha, nyt aktiiviurheilijana raamikas. Eli on selkeästi komistunut yhdessäolon aikana. Mä olen melko harmaavarpunen, mutta luonne ja äly kompensoi ulkonäköä. Hän pitää minua viehättävänä. Ajattelen, että muutkin tekijät kuin ulkonäkö vaikuttavat parinvalintaan. Ulkoinen kauneus ei ole tae sisäisestä kauneudesta.
komean ja treenatun miehen, jolla oli todella ruma ja finninen nainen vaimona. Tosin naisella oli hyvä kroppa, vaikka olikin tosi lyhyt.